[Zone Cell Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez tytan900 w 25 Wrz 2013, 20:02

Ważne aby dało się grać w innych modach też są dziwne animacje ale coś za coś.
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

Reklamy Google

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez r_populik w 25 Wrz 2013, 20:08

To raczej nie grzebanie w modelu tylko prawidłowe wpisanie nazw animacji w konfigu. Jeżeli masz dajmy na to coś takiego:
Kod: Zaznacz wszystko
anm_reload                  = beretta_reload, reload


to oznacza to, że nazwa animacji rąk brzmi beretta_reload, a nazwa animacji broni reload. Jeżeli w tym miejscu pozostawisz tylko to:

Kod: Zaznacz wszystko
anm_reload                  = beretta_reload


to silnik będzie szukał do modelu broni animacji o takiej samej nazwie jak animacja rąk, a jeżeli jej nie znajdzie to odtworzy dla broni animacje idle, czyli nic się z bronią nie stanie poza tym, że główna kość broni będzie śledziła kość prowadzącą broń w modelu rąk. I tak najprawdopodobniej dzieje się w twoim przypadku. Sprawdź w konfigu tej broni (w macierzystym modzie, z którego broń wyciąłeś) co jest dokładnie wpisane w nazwach animacji. Sprawdź też, czy skopiowałeś z moda macierzystego plik animacyjny broni, czyli np. wpn_awm_hud_animation.omf. Bez pliku animacyjnego broni silnik nie znalazłszy odpowiednich animacji do modelu broni również odegra animację idle (w przeciwieństwie do przypadku, gdy brak jest animacji rąk z konfigu, wówczas bezwzględnie wywali bugtrapa). Możliwe też, że broń może nie mieć osobnego pliku z animacjami (broń, nie ręce broni), ponieważ równie dobrze animacje mogą być zapisane w modelu huda broni. Ale wówczas silnik na pewno odegra te animacje, pod warunkiem, że będą dobrze nazwane w konfigu.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez StalkerCell w 25 Wrz 2013, 22:01

Dobra, odpuściłem sobie AWM i chciałbym przejść do drzewek ulepszeń. Odpowiedzi nie dostałem w innym temacie, a chciałbym porobić drzewka modyfikacji dla nowych broni. Wiem które pliki za to odpowiadają, ale nie umiem napisać schematu. Pomożecie?
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez pan kozaq w 27 Wrz 2013, 09:44

Mógłbyś dorzucić jeszcze snajperskiego SKS-a?
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 24 Paź 2024, 18:43
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez StalkerCell w 27 Wrz 2013, 18:17

Zobaczy się. Wczoraj dodałem Kriss Super V i AS50, powycinam jeszcze trochu broni z Way to Priptat.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez tytan900 w 27 Wrz 2013, 18:39

Zrobisz bronie o które cię prosiłem czy nie wypali :?:
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez StalkerCell w 27 Wrz 2013, 19:34

Nie wiem. Generalnie większość broni wycinam z moda Droga do Prypeci - w pliku ui_icon_equipment mignęła mi się ikona Mosina - może go dodam. Druga Twoja wymarzona broń jest w modzie Misery, ale obawiam się, że modele rąk są inne i będzie wywalać BugTrapa. Kolejne pytanie do modderów - mam moda pod CoP - Way to Pripyat. Dodaje on nowe lokacje (m.in. Kordon). Jeżeli powycinam odpowiednie pliki z levels, to mapa będzie działać? Czy trzeba będzie przepuścić przez SDK i grzebać w pliku shaders.xr(mod wymaga gry powyżej oświetlenia statycznego)?
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez tytan900 w 27 Wrz 2013, 21:26

A co z termowizją?
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez StalkerCell w 27 Wrz 2013, 21:34

Termowizja w vaniliowych hełmach jest (po ulepszeniach), ale takiej termowizji jak z np. Splinter Cell nie będzie, bo:
a)SC chyba nie idzie wypakować,
b)nie wiadomo w jakim formacie byłyby te "grafiki" termowizji (Stalkerowe to *.ppe),

Dziś podliczyłem bronie, które dodałem. Jest ich, uwaga, 21, a zapowiada się na więcej. Czyli "robi się" Arsenal Mod :E

EDIT.
tytan900 napisał(a):Olśniło mnie zróbmy realną balistykę pocisków np 7.62mm strzał w głowę 100%

To także zależy od hełmu, jaki dany NPC ma na sobie :)
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez tytan900 w 28 Wrz 2013, 13:27

Ciekawe czy można zrobić ulepszenia amunicji [chodzi mi o pociski smugowe,eksplodujące }.Dość nowatorski pomysł :idea:
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez Wunderwaffe w 28 Wrz 2013, 13:48

Nigdy nie przerabiałem systemu ulepszeń, zatem ekspertem w tej dziedzinie nie jestem, ale z całą pewnością dałoby się zrobić zmodyfikowaną amunicję. Nie wiem jednak, czy możliwe jest stworzenie drzewka modyfikacji dla nabojów.

Inną sprawą jest to, że amunicję raczej trudno przerabiać chałupniczymi metodami i w dodatku jest to mocno niebezpieczne (nabój może wybuchnąć w ręce), zatem wątpliwe, czy jakiś technik by się tym zajął.
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez StalkerCell w 28 Wrz 2013, 14:35

Amunicje można zupgradeować, tyle że nie umiem drzewek ulepszeń napisać. Najpierw musi ktoś mi to objaśnić, a wiem, że @r_populik umie takowe robić (bo przecież zrobił CoP Weapons Models Renewal).

EDIT>
Nowe zmiany (dodane rzeczy):
Kod: Zaznacz wszystko
-nowe bronie:
 *AK 113 'Mongoł' (Shoker Mod CS 1.9),
 *XM8 (Shoker Mod CS 1.9),
 *SR-3 Vihr (Shoker Mod CS 1.9),
 *FY-71 (Shoker Mod CS 1.9),
 *UMP 45 (Droga do Prypeci),
 *Steyr AUG A1 (Droga do Prypeci),
 *Marauder 1010 (Droga do Prypeci),
 *Gewehr 43 (Droga do Prypeci),
 *OICW (Droga do Prypeci),
 *FAL (Droga do Prypeci),
 *FN FAL (Droga do Prypeci),
 *FN SA85 (Droga do Prypeci),
 *M4a1 (Shoker Mod CS 1.9),
 *HK 417 (Shoker Mod CS 1.9),
 *Sako (Droga do Prypeci),
 *AWM (Droga do Prypeci),
 *Mossberg 590 (Droga do Prypeci),
 *AK 47 Tactical,
 *VSK 94,
 *Kriss Super V (Droga do Prypeci),
 *AS50 (Droga do Prypeci),
 *PPSH41 (Droga do Prypeci),
 *M16a2 (Droga do Prypeci),
 *Tavor (Droga do Prypeci),
 *FW900 (Droga do Prypeci),
 *MK14 (Droga do Prypeci),
 *FAMAS 1 (Droga do Prypeci),
 *FAMAS 2 (Droga do Prypeci),
 *FAMAS 3 (Droga do Prypeci),
 *XM1014 (Droga do Prypeci),
 *XM110 (Droga do Prypeci),
 *TRG-42 (Droga do Prypeci),
 *PDW (Droga do Prypeci),
 *SCAR (Droga do Prypeci),
 *MP-40 (Droga do Prypeci),
 *M1891 (Droga do Prypeci),
 *RK-95 (Droga do Prypeci),
 *RPK Tactic (Droga do Prypeci),
 *P90 (Droga do Prypeci),
 *G36c (Droga do Prypeci),
 *G36s (Droga do Prypeci),
 *AEK-973 (Misery),

-nowe dodatki do broni:
 *celownik ACOG,
 *Celownik 7,

-nowa amunicja:
 *7,62x51 FMJ,
 *7,62x51 AP,
 *7,62x39 FMJ,
 *7,62x39 AP,
 *12,7x33,


W skrócie:
-43 nowe bronie,
-2 nowe celowniki,
-5 nowych rodzai amunicji,
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości