[Zone Cell Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez Wunderwaffe w 22 Wrz 2013, 11:40

wiem ale jest ich mało

Można oczywiście sprawić, by ich było dużo, lecz modele i tekstury zajmują bardzo dużo miejsca na dysku, więc mod by się dłużej ściągał i ładował, a poza tym i tak mało kto będzie z tego strzelał.

mod na zakładanie snajperkom tłumika

Wintorez ma już tłumik, zatem zostają SWD i SWU. Jak zrobisz modele tych karabinów z tłumikiem, to myślę, że StalkerCell je doda.

Wunderwaffe myślisz że jak dodasz znaki interpunkcyjne to będziesz fajny wiem po co one są

Skoro wiesz, to czemu ich nie używasz? Na złość innym? Tekst bez przecinków i kropek czyta się trudno, bo nie wiadomo, gdzie zaczyna się zdanie (czy to składowe, czy nie), a gdzie kończy.
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Reklamy Google

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez StalkerCell w 22 Wrz 2013, 13:27

No więc tak:
-nie będzie karabinów wyborowych z tłumikami, bo po co? Niech ktoś mi pokaże (w realu oczywiście) SWD z tłumikiem, no ludzie. Jest to nierealistyczne, to po pierwsze, a po drugie nie mogę zainstalować SDK.

-na razie będzie te 18 broni. Muszę tą po uporządkować - dać opisy, dać ikonki, przetestować. Nie wiem czemu, ale często wywala mi loga z nową amunicją. Pisze, że nie może odnaleźć parametru "explosive", choć takowy dopisałem...

-
tytan900 napisał(a):wiem ale jest ich mało :( przydały by się wielkokalibrowe

Hmm. Dodałem dwa "wyborowce" - Gewehra 43 i Arctic Warfare Magnum'a. Do tego AK "Mongoł". Razem będzie 6 broni z wysokim parametrem celności (nie licząc SVU-A i "Rysia"). Po co więcej snajperek? BTW chciałem dodać Sako TRG, ale żadne animacje vaniliowe nie pasują. W Stalker Zew Prypeci i tak jest mało miejsc, w których posługujemy się karabinami wyborowymi (ja używałem tylko w sektorze Prypeć i w Zatonie w Zakładzie Utylizacji Odpadów).

Teraz pytania:
-jakim programem zmienić ścieżkę tekstury? Dodałem napój na podstawie "Stalker'a", ale nie wiem jak zmienić ścieżkę do tekstury.

-jak napisać drzewko ulepszeń? Wiem jakie pliki i sekcje wpisać, ale np. w G36 widnieje takie coś:
"coś_tam_fifteen_coś_tam

Po co 15 elementów?
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 20 Gru 2024, 02:53
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez Wunderwaffe w 22 Wrz 2013, 13:35

nie będzie karabinów wyborowych z tłumikami

I bardzo dobrze.

Dodałem dwa "wyborowce" - Gewehra 43 i Arctic Warfare Magnum'a

A skąd taka broń by się wzięła w Zonie?

-jakim programem zmienić ścieżkę tekstury? Dodałem napój na podstawie "Stalker'a", ale nie wiem jak zmienić ścieżkę do tekstury.

Ale o co chodzi? Jak to program do zmiany ścieżki tekstury? Chcesz przenieść plik, zmienić ścieżkę w pliku konfiguracyjnym? Wytłumacz, bo nie rozumiem, o czym konkretnie napisałeś.
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez Cromm Cruac w 22 Wrz 2013, 13:44

StalkerCell napisał(a):-jakim programem zmienić ścieżkę tekstury? Dodałem napój na podstawie "Stalker'a", ale nie wiem jak zmienić ścieżkę do tekstury.

Notatnikiem :)
Tylko ilość znaków w ścieżce musi się zgadzać.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2548
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 05 Kwi 2025, 20:20
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez StalkerCell w 22 Wrz 2013, 13:58

To tak - dodałem nowy napój, na podstawie tego napoju co był w vanilii. Model ma ten sam, ale jak zmienię nazwę mojej tekstury napoju na tą oryginalną to ten zwykły napój (co był) ma teksturę nowego napoju. Chcę, żeby nowy "drink" miał inną teksturę. Ścieżki do tekstury nie ma w pliku konfiguracyjnym (items).
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 20 Gru 2024, 02:53
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez vandr w 22 Wrz 2013, 14:40

Bo ścieżkę do tekstury otwierasz w Notatniku/Notepad++ ale otwierając nie config, tylko model, czyli plik "meshes", np: nazwa_twojego_nowego_jabola.meshes

Tak jak napisał Cromm, pamiętaj, aby liczba liter w wyrazie się zgadzała.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: Dzisiaj, 09:12
Kozaki: 1749

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez pan kozaq w 22 Wrz 2013, 14:43

Co do snajperek z tłumnikami- w vanili istnieje możliwość ulepszenia SWU Maksa (zwykłe chyba też), dzięki któremu mamy zintegrowany tłumnik.

Poza tym- dobry strzelec z Rysiem kasuje w 4-5 sek. trzy osoby. Komu potrzeba więcej do szczęścia?
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 18:05
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez tytan900 w 22 Wrz 2013, 15:17

Co do broni zona znajduje się w Ukrainie to musimy ściągać bronie rosyjskie i ukraińskie według waszych wypowiedzi .
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez StalkerCell w 22 Wrz 2013, 17:31

Stalker to gra, więc pytania typu "Skąd ta broń się wzięła w Zonie?" nie dotyczą go. To jest fikcja. W takim razie wytłumaczcie mi bronie z Arsenal Modów - skąd ta i tyle broni się wzięło. Gdybyśmy w taki sposób myśleli, tobyśmy mieli jakiegoś obrzyna i Makarowa na krzyż :P .
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 20 Gru 2024, 02:53
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez Wunderwaffe w 22 Wrz 2013, 17:35

Ja po prostu informuję, jak moim zdaniem twój mod powinien wyglądać. Oczywiście jest TWÓJ i to TY go robisz, więc nie musisz robić tak, jak proponuję, ale chciałbym po prostu pomóc. ;)

Co do Arsenal Moda - a to też mod, a wiadomo, jakie moderzy mają czasem pomysły. Tutaj pomysłem było wsadzenie do gry jak najwięcej broni. :)
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez StalkerCell w 22 Wrz 2013, 17:48

Poczebuje opisów dla kombinezonu Naukowego Wolności, Monolitu i Najemników. Napisze ktoś :>

EDIT.
Skrinki:

:

Image
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 20 Gru 2024, 02:53
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez pan kozaq w 22 Wrz 2013, 19:04

Ok, mogę coś podrzucić :)

SEVA Wolności:
Wspaniały kombinezon ochronny przerobiony przez Wolność, idealny na warunki panujące w Zonie. Stalkerzy go doceniają, gdyż chroni przed anomaliami oraz kulami. W jego skład wchodzi kombinezon PSZ-9d, aparat tlenowy o obiegu zamkniętym oraz zintegrowany system tłumienia pól anomalii. Zapewnia bardzo dobrą ochronę przed kulami i odłamkami. Kombinezon jest cały pomalowany na kolor zielony oraz żołty, co zmniejsza możliość wykrycia z oddali.

SEVA Monolitu:
Pochodzenie tego kombinezonu jest nieznane. Jednakże według opowiadań byłego stalkera Monolitu, Włóczęgi, są to stare zwykłe SEVY ściągane ze zwłok stalkerów. Następnie, są one przemalowywane, odnawiane, i ulepszane. Gwaranują zbliżoną ochronę na anomalie i odrobinę lepszą na kule od standardowej SEVY.

SEVA Najemników:
Kombinezon stalkerów-najemników. Zaprojektowany w oparciu o kombinezony używane przez stalkerów-weteranów . Dzięki specjalnemu przygotowaniu materiału kombinezon ten ma zwiększoną trwałość w trakcie ruchu poszczególnych płyt. Właściwości ochronne są nieznacznie lepsze od tych, które posiadają zwykłe kombinezony typu Ekolog. Jest trudno dostępny oraz dużo droższy, jednakże zapewnia świetną ochronę na ciężkie warunki panujące w Zonie.

EDIT: Do broni też potrzebujesz opisów :D?? Jeśli tak to spróbuj kiedyś zuploadować pliki, to opis będzie wiarygodniejszy.
Ostatnio edytowany przez pan kozaq 22 Wrz 2013, 19:20, edytowano w sumie 2 razy
Image
Image
Image

Za ten post pan kozaq otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive StalkerCell.
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 18:05
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości