[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 04 Wrz 2013, 13:30

Potestujcie proszę tą paczkę:
http://www.mediafire.com/download/z4yss ... _Fix_4.rar

Jest to 'eksperymentalny' fix na psujące się savy.

Procedura testów:

ASPEKT 1:
1. Loadujemy ostatni działający save, który normalnie po kolejnym zapisaniu / zloadowaniu gry się psuł
2. Robimy save i próbujemy go wczytać / próbujemy zmienić mapę

ASPEKT 2:
Rozpoczynamy nową grę i sprawdzamy czy działają wszystkie 'nowo umieszczone' skrytki (skrzyneczki, pudełka itp.) - lokalizacje tych skrytek dostajemy jak przesłuchamy wroga który się poddał.

Będę wdzięczny za info jak poszło - temat wygląda obiecująco a ja jestem w pracy i nie mogę tego sprawdzić.

UWAGA:

Fix nie pozwoli na zloadowanie już 'zepsutych' sav-ów - ma zapobiegać psuciu się kolejnych także najlepiej testować na takim save który zawsze się psuł po zloadowaniu i stworzeniu nowego sava.
Ostatnio edytowany przez trojanuch 09 Wrz 2013, 16:19, edytowano w sumie 2 razy
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 04 Wrz 2013, 13:56

Kfiat - gra używa pierwszego. Każdy następny po średniku jest po prostu opcją, którą można użyć, ale gra z niej nie korzysta.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir

Za ten post Gizbarus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kfiat_man.
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 04 Wrz 2013, 15:47

kfiat_man napisał(a):Może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tym plikiem alife.ltx i zmianą switch_distance ?
chodzi mi o to, że jest 9 parametrów
Kod: Zaznacz wszystko
switch_distance            = 300 ; 950 ; 150 ; 350 ; 450 ; 500 ; 550 ; 600 ; 850 metres
   


skąd wiem który faktycznie gra używa ? niby podczas instalacji wybrałem 300, poza tym podczas instalacji jest do wyboru mniej opcji niż jest tutaj.


każdy parametr za znakiem średnika jest ignorowany przez grę. wszystkie parametry dopiski komentarze za średnikiem to tylko taki jakby brudnopis :)
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez kfiat_man w 04 Wrz 2013, 18:43

Mam jeszcze jedną sprawę, co dać najemnikom do żarcia? 6 puszek konserwy mięsnej "tushonka beef" nie chcą, parówek nie ma u handlarza, kiełbasy z vaniliowej gry tym bardziej. jest jeszcze chleb ale go ciężko dostać.
kfiat_man
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 03 Lip 2012, 21:20
Ostatnio był: 19 Paź 2016, 09:01
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 04 Wrz 2013, 19:21

Kiełbasa tutaj to 'Pack of old meat', konserwa to 'Can of tuna fish' a chleb to wiadomo :) u mnie Brodacz miał wszystkie 'składniki'. Trochę tego żarcia możesz znaleźć w schowku w Izumrodnoje.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Verio w 04 Wrz 2013, 19:22

Chyba właśnie chleb przyjmą - tak przynajmniej było w moim przypadku.
Verio
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 14 Lip 2013, 09:30
Ostatnio był: 05 Maj 2014, 13:04
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Ruben w 04 Wrz 2013, 19:24

Witam.
MISERY działało mi dobrze w wersji 2.0, ale po spatchowaniu do wer. 2.2 + fix przy próbie włączenia nowej gry jako Recon już nie, ładuje się chwilę i wywala do pulpitu :wódka:

Poniżej log
:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 502
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'up_gr_fifthcd_fnfallelcan'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
Ruben
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 29 Sie 2013, 11:45
Ostatnio był: 06 Wrz 2013, 11:11
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez kfiat_man w 04 Wrz 2013, 22:05

@trojanuch, nie chcę zapeszać, ale ten Twój fix wydaje się działać na moje sejwy. Zawsze miałem crasha przy autosavie jak spotykałem najemników w magazynach podstacji - co bym nie zrobił. Po fixie gram już godzinę i jest dobrze. Nie mam też tych błędów(logów) ze schowkami, tj że ich brakuje. zarówno hard jak i quicksave wydaje się działać prawidłowo.

edit: znalazłem bug - "abakan beef tushonka" nie ma animacji jedzenia, tj jesz i idziesz dalej (dźwięk jest)
kfiat_man
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 03 Lip 2012, 21:20
Ostatnio był: 19 Paź 2016, 09:01
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez WowanBardzoZły w 04 Wrz 2013, 23:06

Ruben napisał(a):Witam.
MISERY działało mi dobrze w wersji 2.0, ale po spatchowaniu do wer. 2.2 + fix przy próbie włączenia nowej gry jako Recon już nie, ładuje się chwilę i wywala do pulpitu


ja gram na wersji 2.1. Moim zdaniem najbardziej stabilna i najmniej zbugowana.
Dobra, a teraz wyskakuj z kasy, tylko tak bym ręce twoje widział. No już! Żywo!
Awatar użytkownika
WowanBardzoZły
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 17 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 19:31
Miejscowość: Kielce
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 04 Wrz 2013, 23:27

------------------------
MISERY v2.0.2 SAVE CORRUPTION QUICK FIX
------------------------

Author:
Yastiandrie

Special and great thx to:
Real Wolf, Chorbit & practik

Download link:
http://www.mediafire.com/download/z4yss ... _Fix_4.rar

Info:
http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... /83#888257

--------------------------
Ostatnio edytowany przez trojanuch 09 Wrz 2013, 16:19, edytowano w sumie 2 razy
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 05 Wrz 2013, 10:06

Jak tam sprawa spolszczenia chopy?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [MISERY]

Postprzez WowanBardzoZły w 05 Wrz 2013, 10:09

Cytując trojanucha z opisu MISERY v2.0.2 SAVE CORRUPTION QUICK FIX nas tronie moddb(link wyżej):
"The fix provided in the package is very simple 'patch-work' (but very effective one) and a more elaborate solution is going to be added in next 'large' patch."

Czyli następny "wielki" patch potwierdzony? Oby wniósł więcej poprawek niż błędów.
Dobra, a teraz wyskakuj z kasy, tylko tak bym ręce twoje widział. No już! Żywo!
Awatar użytkownika
WowanBardzoZły
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 17 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 19:31
Miejscowość: Kielce
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości