[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez DeadJack w 02 Wrz 2013, 15:48

Mam pytanie. Istnieje możliwość posiadania polskich dialogów przy misery 2.0 ? nie chodzi mi o spolszczenie tego co zostało dodane tylko o samo spolszczenie dialogów i tego co powiązane z fabułą.
DeadJack
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 15:45
Ostatnio był: 11 Paź 2013, 14:14
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 02 Wrz 2013, 15:54

Spolszczenie powstaje, ma się dobrze i zmierza powoli ku końcowi.
Cierpliwości. :)
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez Shael w 02 Wrz 2013, 16:28

DeadJack napisał(a):Mam pytanie. Istnieje możliwość posiadania polskich dialogów przy misery 2.0 ? nie chodzi mi o spolszczenie tego co zostało dodane tylko o samo spolszczenie dialogów i tego co powiązane z fabułą.


Z tego co słyszałem, nawet te vaniliowe kwestie są tłumaczone od nowa, by wprowadzić jakieś małe smaczki oraz wprowadzić więcej nowości dla tych, którzy przechodzą grę po raz setny :).
Image
Awatar użytkownika
Shael
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 05 Paź 2009, 15:24
Ostatnio był: 01 Mar 2020, 09:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Voldi w 02 Wrz 2013, 18:01

Dobrze słyszałeś. W zasadzie, to chyba już powoli zaczynają się kręcić tryby testów. Większość plików jest przetłumaczona i sprawdzona, kilka trzeba jeszcze przeczesać w poszukiwaniu błędów i wprowadzeniu poprawek, trochę się sprawdzi, czy nigdzie nie uwaliło tagów i wszystko działa w miarę tak jak powinno (problem z opisami wychodzącymi poza ekran). Tym razem przybliżonej daty wydania nie określam, bo może to być za równo za tydzień, jak i za kolejny miesiąc, w co wątpię.

Czekajcie, panowie szlachta!
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: [MISERY]

Postprzez Wesker w 03 Wrz 2013, 16:20

Wie ktoś może, co jest nie tak z tymi snajperkami? A przynajmniej z M24- sieje kulami, jak rolnik nawozem. Trafienie ze 100 metrów w głowę graniczy z cudem! Zrobiłem sobie nawet mały teścik i strzelałem z okna wieży Zulusa do wagonu przy Janowie, jakieś 40 metrów (zmieniłem wm_size na 0.06, żeby widać było dziury) i wyładowałem magazynek nabojów ze zubożonego uranu w jeden punkt. Przestrzeliny rozłożyły się mniej więcej na powierzchni ludzkiej głowy (strzelałem z kucnięcia i nie spieszyłem się, więc to raczej nie moja wina). Taki rozrzut na 400 metrach bym zrozumiał, ale na 40?! Próbowałem grzebać w plikach i broni, i amunicji, ale niby wszystko jest w porządku- sam karabin bardzo celny, a amunicja jeszcze go ,,ucelnia". Zresztą, nawet jak ustawiłem fire_dispersion_base na 0.0002 (bazowo jest 0.02 czyli i tak nader celnie) to Zielony i tak kaprysił. Ktoś może wie, jak zarazę do pionu przywrócić, czy może po prostu wszystkim świetnie działa, a to ja jestem jakiś szczególny?
Awatar użytkownika
Wesker
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 16 Sty 2009, 14:17
Ostatnio był: 06 Lis 2022, 20:15
Miejscowość: Tam, gdzie wrony zawracają
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez Rumcajs93 w 03 Wrz 2013, 18:20

Ja też niestety nie mogę zbytnio sie wcelować używając SVD z ulepszeniami na celność.

A ja chciałby się zapytać jeszcze o zasięg wzroku NPCów, czy jest on zależny od panujących warunków?
Bo na zatonie mgła jest zjawiskiem nadzwyczaj częstym, a wtedy chodząc sobie, zbierając arty bardzo często zdarza się że dostaje się pod ostrzał - ten jest prowadzony z tak daleka że nie jestem w stanie dostrzec strzelca i przez to nie mam opcji jakby to powiedzieć zneutralizowania zagrożenia. Pół biedy jak agent strzela z broni bez tłumika - po błyskach wystrzału można go namierzyć, ale gdy przykładowy bandyta ma tłumik to nie mam żadnej opcji odpowiedzi oprócz wystrzelenia serii na ślepo z strone z której oberwałem...
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 03 Wrz 2013, 19:07

Jeśli idzie o SWD (dokładnie to 'Rysia'), nie narzekam - rozrzut graniczy mniej więcej z szerokością odwróconego 'v' na nitkach celownika optycznego. Innych niestety nie używałem, więc nie stwierdzę...

Ps - Wesker, możesz w spojler wrzucić lokalizację Browninga, gdzie go znalazłeś w schowku? ;)
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Wesker w 03 Wrz 2013, 20:30

:

djcycu napisał(a):Jak to skąd? Z marketu! :D


^^ Konkretnie to u Sowy, ale i u Kręgarza się zdarza. Wygląda to na efekt ostatniego patcha, jeżeli dobrze pamiętam changelog było tam coś o poszerzeniu asortymentu handlarzy o ,,High-End sniper rifles" we wcześniejszych stadiach gry. Mam też osiągnięcia Przyjaciel Stalkerów, Jeden z nas i Bogaty Klient, jakby co.

Co zaś się tyczy lokalizacji broni przed patchem (zakładając, że jej nie zmienili- a nuż po prostu przez pomyłkę dodali handlarzom M24 zamiast SAKO?) to nie mam pojęcia, ale ptactwo w internetach- zwłaszcza to, które postanowiło wgryźć się w all.spawn za współrzędnymi- ćwierkało o Prypeci.


Swoją drogą aż dziwne, że jeszcze go nie dorwałeś, biorąc pod uwagę twoją tendencję do myszkowania ;)
A przy okazji, skoro już o schowkach- miał ktoś jakiś kontakt z FN-FAL pod jakąś postacią?

Za ten post Wesker otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gizbarus.
Awatar użytkownika
Wesker
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 16 Sty 2009, 14:17
Ostatnio był: 06 Lis 2022, 20:15
Miejscowość: Tam, gdzie wrony zawracają
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 03 Wrz 2013, 22:06

Właśnie 90% znanych mi schowków w Prypeci zawierało albo przedmioty codzienne i inne bibeloty, albo zostało całkowicie opróżnionych :-/ Jedyna broń jaką tam znalazłem, to AR-15, niestety poważnie uszkodzony.

Co do FN-FAL. Kilkakrotnie i w sklepie i u losowych stalkerów znalazłem FAL Paratrooper, po osiągnięciach "Bogaty klient" oraz "Przyjaciel stalkerów" standardowego FN FAL. Wersji Assasina niestety nie odkryłem :-/
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez WowanBardzoZły w 03 Wrz 2013, 23:38

Gizbarus napisał(a):Jeśli idzie o SWD (dokładnie to 'Rysia'), nie narzekam - rozrzut graniczy mniej więcej z szerokością odwróconego 'v' na nitkach celownika optycznego. Innych niestety nie używałem, więc nie stwierdzę...


Grając snajperem używam właśnie Rysia. Zauważyłem ciekawą nieprawidłowość, mianowicie kiedy maksymalnie kucnę(ctrl+shift) broń ma NAJNIŻSZĄ celność ze wszystkich pozostałych postaw strzeleckich. Nawet na stojąco prowadzę celniejszy ostrzał. Najskuteczniej jest strzelać kucając używając samego ctrl'a. Czy u was też tak jest, bo to chyba nie jest normalne?
Dobra, a teraz wyskakuj z kasy, tylko tak bym ręce twoje widział. No już! Żywo!
Awatar użytkownika
WowanBardzoZły
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 17 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 19:31
Miejscowość: Kielce
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 04 Wrz 2013, 11:58

Ze snajperkami jest coś potwornie skopane... Kar98k i Ryś działają świetnie, ale już np. M24 jest potwornie niecelny, mimo iż w plikach ma świetną celność. Na dalszym dystansie pociski zdają się znikać, mimo iż zasięg snajperek w plikach waha się od 750 do ponad 1000. Kupiłem sobie M24 i chciałem wystrzelać bandytów w bazie z kontenerami. Kucnąłem sobie na dachu podstacji gdzie jest wejście do kompleksu wentylacyjnego i zacząłem strzelać. Ani jeden pocisk nie doleciał do celu, bandyci w ogóle nie reagowali, jeśli bym chybił to usłyszeli by przecież trafienie w jakiś obiekt obok nich i zaczęli panikować, a tu nic, jakbym strzelał ślepakami. Pamiętam że w Misery 1.2 ustawiałem switch_distance na 1000m i mogłem ściągać wrogów od anomalii Bitumen aż do wieży w cementowni, więc to raczej nie wina silnika. Sam nie wiem co jest grane. Na razie zostaję przy Wintorezie od Żwawego bo i tak nie ma sensu strzelać dalej niż 100m.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez kfiat_man w 04 Wrz 2013, 12:25

Może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tym plikiem alife.ltx i zmianą switch_distance ?
chodzi mi o to, że jest 9 parametrów
Kod: Zaznacz wszystko
switch_distance            = 300 ; 950 ; 150 ; 350 ; 450 ; 500 ; 550 ; 600 ; 850 metres
   


skąd wiem który faktycznie gra używa ? niby podczas instalacji wybrałem 300, poza tym podczas instalacji jest do wyboru mniej opcji niż jest tutaj.
kfiat_man
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 03 Lip 2012, 21:20
Ostatnio był: 19 Paź 2016, 09:01
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości