[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 27 Sie 2013, 00:45

No więc to zadanie chyba trzeba zrobić przy pierwszej wizycie w zatonie bo jak pójdziemy do jupitera i wrócimy drugi raz do zatonu to nie da się "zaliczyć głuszca" :E chodzi koło anten i mówi że nie ma czasu bo musi coś zrobić. Próbowałam na pierwszym sejvie że skadovska gdy pilot nas przyprowadza ponownie i tego zadania nie da się zrobić z kolei na sejvie z pierwszej wizyty zrobiłam to zadanie, przeszłam przez pijawki i kazał czekać na wiadomość i że trzeba z tymi pijawkami coś zrobić. Chyba się cofnę i wezmę to zadanie od leona i zdobie zadanie z głuszcem. Poszukam ostatniego sejva gdzie jeszcze żyje i zacznę od tego... Najbardziej szkoda mi tego czasu poświęconego na zadanie z falą mutantów, tyle razy musiałam powtarzać bo zabiło mi dawida albo noego ehh i te chimery i trzech kontrolerów, to była miazga ale cóż każda minuta w zonie to dobra zabawa więc się cofnę.

Lubię wykorzystywać :E
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez djcycu w 27 Sie 2013, 00:59

A ja lubię być wykorzystywany :P

BTW, tego zadania z falą mutantów nie wykonałem. Gra mi nie spawnowała wrogich mutantów i nie mogłem go wykonać bo nie mogło się rozpocząć. Jeśli ktoś by pytał to nie robi to żadnego problemu. Równie dobrze można się nie zgodzić na pomoc Noemu (zakończenie gry i tak będzie pozytywne).

Jeśli chodzi o Głuszca i zadania z nim związane to ja robiłem je od razu będąc na Zatonie tak że nie wiem co się dzieje jeśli dotrzemy do Jupitera i wrócimy ;) Zakładam że gra ma w skrypcie zapisane że wtedy zadanie idzie się kochać i nic nie da się już zrobić (możliwe że to część obalania opowieści fałszywego Flinta który mówi m.in o załatwieniu pijawek na Zatonie).
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 27 Sie 2013, 01:19

Jutro poszukam jak daleko mogę się cofnąć by wziąć oba zadania i by je wykonać a z noem się zastanowię- zrobię sejwa przed przyjęciem zadania i jak będę miała problem większy niż ostatnio to się cofnę i go nie wezmę :) wydaje mi się że w modzie powiększyli tą fale mutantów. Nie kojarzę by w oryginale było ich tak dużo ale grałam w czystą wersje dawno więc mogę nie pamiętać. Grałam też w sgm 1.4.5 bodajże i też coś nie kojarzę bym miała problem z nadmiarem mutantów ale to też było dawno :)
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez djcycu w 27 Sie 2013, 01:29

Z tego co mi wiadomo to w czystej wersji CoP nie ma wcale fali mutantów ;) Jest jedynie wzmianka w zakończeniu o jakiejś emisji i wielkiej fali mutantów ale nie bierzemy w niej udziału. Zadanie wiele osób odpuściło głównie z tego powodu co ja czyli z powodu buga :/ Ale skoro je ukończyłaś to czy mogła byś powiedzieć jaka jest za nie nagroda? ;)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 27 Sie 2013, 01:43

Prawdę mówiąc za tyle je****ny marna. Trochę apteczek, trochę naboi, chyba jakiś schowek, 6000 ru, utwory w odtwarzaczu, chyba jakaś taktyka jeśli się nie mylę, no i części ciała których można trochę podnieść bo było pełno tych mutantów. To z pamięci pisze ale mam sejwa tuż przed zakończeniem zadania więc sprawdzę dokładnie i napisze żeby było wiadomo czy się opłaca czy nie.

Dokładnie dostajemy to: taktyka walki obrzyn, hel- artefakt raczej nieprzydatny bo +5 promieniowania a dodaje udźwig +12kg i odzyskiwanie energii +10, seva, naboje 5.45x39 mm BP x4, naboje 7.62x54 mm 7H1 x 2, 6000 ru i utwór w odtwarzaczu nie wiem jaki. W sumie nie jest źle bo daje seve ale ja już mam jedną
:

Get out of here STALKER!

Image

Za ten post nati20 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive djcycu.
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Żuczek94 w 27 Sie 2013, 15:52

Odpowiedz do Adama na komentarz z przd kilku dni :D

Jednak nie dzialajace piosenki w odtwarzaczu to nie byl bug :D moj chlopak sie dosiadl do tego i z tego co wiem, folder sounds byl pusty we wszystkich kategoriach (disco, dynamic, stalker itd) i je recznie dodal :)

Nie znalazlam nigdzie na forum pomocy w tym temacie wiec pisze w razie jakby ktos kiedys mial ten problem i sie dokopal do tego komentarza :D
"Dotykając nieba nie zapomnij że stoisz na ziemi"
Awatar użytkownika
Żuczek94
Stalker

Posty: 102
Dołączenie: 02 Paź 2012, 15:55
Ostatnio była: 19 Lut 2017, 21:25
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 27 Sie 2013, 15:55

No widzisz, czyli jednak miałem po części rację. Z tych muzyczek dobry jest Zimmer, Hell March, Makaron szakaron i ruskie disco a'la 007 :D
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Żuczek94.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Żuczek94 w 27 Sie 2013, 16:02

hehe tak :D Rozbawila mnie sytuacja kiedy obok czerwonego lasu znalazlam radio i je wlaczylam a tam AC/DC :D zamiast isc dalej robic misje, stalam przy radyjku i sluchalam muzyki xD
"Dotykając nieba nie zapomnij że stoisz na ziemi"

Za ten post Żuczek94 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Adam, nati20.
Awatar użytkownika
Żuczek94
Stalker

Posty: 102
Dołączenie: 02 Paź 2012, 15:55
Ostatnio była: 19 Lut 2017, 21:25
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 27 Sie 2013, 16:36

Też bym stanęła :E kilka razy włączyłam odtwarzacz a jako że mało tam dobrych utworów dla mnie zwykle padało na ac/dc. Kupiłam go na bagnach i to z zapisem przed zakupem bo byłam pewna że nic ciekawego moje oczy nie zobaczą w tym odtwarzaczu a tu niespodzianka ;)

Znalazłam odpowiedniego sejwa gdzie biedaczek leon jeszcze żył i wzięłam zadanie a potem na skadovsk i zadanie od głuszca. Zrobiłam już zadanie z likwidacją ich legowiska i czekam na cd. przy dźwigach a potem do jupka.
:

Get out of here STALKER!

Image

Za ten post nati20 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Żuczek94.
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 27 Sie 2013, 16:44

Zawsze warto wykonać wszystkie questy z danej lokacji przed przejściem dalej. Odciąży to trochę i zyskamy zawsze jakieś graty potrzebne w dalszej drodze. Zaton można załatwić w ok 70% przed pierwszym pojawieniem się w Jupiterze.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Żuczek94 w 27 Sie 2013, 17:46

Tez najpierw zrobilam zapis zanim kupilam odtwarzacz, za pierwszym razem bylo to bardzo dobre posuniecie bo jak sie okazalo - odtwarzacz nie dzialal ale po renistalu i pokombinowaniu ruszyl, oczywiscie i tym razem zrobilam pierw save :D Jednak pierwsza nuta ktora rzucila mi sie w oczy byla apocaliptica i juz mi sie spodobalo :D
Wiekszosc nut jest faktycznie z dawnych lat, jednak smiesznie jest wejsc do czerwonego lasu noca i sluchac szakaron makaron xD
"Dotykając nieba nie zapomnij że stoisz na ziemi"
Awatar użytkownika
Żuczek94
Stalker

Posty: 102
Dołączenie: 02 Paź 2012, 15:55
Ostatnio była: 19 Lut 2017, 21:25
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Ubson w 27 Sie 2013, 18:05

witam
spory czas temu grałem z tym modem ale widzę parę nowości i tu mam pytanie; czemu linki nie działają?; chciałem spróbować z nowymi dodatkami pyknąć gierkę
Ubson
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 05 Wrz 2012, 14:52
Ostatnio był: 30 Paź 2013, 19:02
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości