[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez WowanBardzoZły w 27 Sie 2013, 15:51

Nie wiem czy to jakiś bug czy co, ale po patchu 2.0.2. SWD od Żwawego, Ryś, stał się bardzo niecelny. W szczególności na odrobinę większą odległość, powiedzmy powyżej 50metrów. Celuję gościowi mniej więcej w szyję a trafiam go w nogę albo wcale. Myślę sobie, że może pocisk tak opada albo co. Jednak zaraz potem celując w to samo miejsce trafiłem w rękę. Dodam, że bardzo dbam o broń i niemal ciągle mam ją na 100% wytrzymałości. Ktoś potrafi wytłumaczyć ocb?

Edit: wywala z takim błędem, gdy próbuje podejść do tunelu z polem psionicznym w Janowie od strony Wieży Chłodniczej:

Exception reason:
xrEngine.exe caused ACCESS_VIOLATION in module "C:\Windows\WinSxS\x86_microsoft.vc80.crt_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.6195_none_d09154e044272b9a\MSVCR80.dll" at 0023:7427510C, memcpy()+348 byte(s)

Registers:
EAX=3F800000 EBX=26910030 ECX=00000001 EDX=00000000
ESI=009FF3D8 EDI=60057A20 FLG=00010297
EBP=009FF3A4 ESP=009FF39C EIP=7427510C
CS=0023 DS=002B SS=002B ES=002B FS=0053 GS=002B

PS: wybaczcie ale nie wiem jak wy wklejacie te swoje logi więc zwyczajnie przekopiowałem treść.
Dobra, a teraz wyskakuj z kasy, tylko tak bym ręce twoje widział. No już! Żywo!
Awatar użytkownika
WowanBardzoZły
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 17 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 19:31
Miejscowość: Kielce
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Authentic96 w 27 Sie 2013, 16:14

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log

Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log


W tej pomarańczowej ramce masz napisane jak byk, nad postami...

Bez tego ani rusz, więc zajrzyj po tego error loga. ;)

Ja osobiście znów mam problemy z przejściem z miejsca do miejsca. Poprzednio nie mogłem przejść z Zatonu do Jupitera, po QF do 2.0.1. Dałem radę i przeszedłem do Jupitera, a teraz gram na 2.0.2. + QF, chciałem się cofnąć do Zatonu, żeby poulepszać co nieco, bo już mnie te chimery w fabryce wkurzają (do tego odkryłem, że gdzieś za rogiem czają się 2 burery, powodzenia.), a tu takie coś:
Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : fatal error
Function      : out_of_memory_handler
File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
Line          : 336
Description   : <no expression>
Arguments     : Out of memory. Memory request: 74687 K


Dodam jeszcze, że mam wgrane nisko-detalowe tekstury + statyczne oświetlenie i wszystkie suwaki w lewo. Też nie pomaga. Memory request zawsze wynosi tyle samo. :|
Тільки в зоні зустріти справжніх чоловіків.
Awatar użytkownika
Authentic96
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 31 Lip 2013, 09:38
Ostatnio był: 14 Kwi 2016, 17:46
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez WowanBardzoZły w 27 Sie 2013, 16:26

Authentic96 napisał(a):
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log

Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log


W tej pomarańczowej ramce masz napisane jak byk, nad postami...

Bez tego ani rusz, więc zajrzyj po tego error loga. ;)


Czyli co? mam całą zawartość tego pliku wkleić? Sporo tego jest.
Dobra, a teraz wyskakuj z kasy, tylko tak bym ręce twoje widział. No już! Żywo!
Awatar użytkownika
WowanBardzoZły
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 17 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 19:31
Miejscowość: Kielce
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 27 Sie 2013, 16:29

tylko końcówkę, najczęściej będzie tam FATAL ERROR
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez bachuxd w 27 Sie 2013, 17:07

Jak będzie wyglądała sprawa języka po zainstalowaniu moda na polską wersję gry ? Będzie mix językowy, czy wszystko po angielsku ?
bachuxd
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 27 Sie 2013, 17:01
Ostatnio był: 09 Wrz 2013, 12:04
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Shael w 27 Sie 2013, 17:10

W Misery 1 część po polsku, część po ang bez lektora. W Misery 2 nie mam pewności czy tak w 1, czy wszystko po ang (spolszczenie w drodze).
Image
Awatar użytkownika
Shael
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 05 Paź 2009, 15:24
Ostatnio był: 01 Mar 2020, 09:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez mati24300 w 27 Sie 2013, 17:16

Nawiązując do posta Salciarza lepszą opcją artefaktu od Moonlight'a jest art. Battery jeszcze lepiej wspomaga regen kondycji, daję większą odporność przeciw anomaliom elektrycznym, ale minusem tego jest większe krwawienie ;/
Awatar użytkownika
mati24300
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 10 Lis 2009, 19:01
Ostatnio był: 11 Maj 2024, 03:55
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez WowanBardzoZły w 27 Sie 2013, 17:34

Edit: Wywala podczas podejścia do tunelu z polem psionicznym w Janowie, od strony wieży chłodniczej.
Proszę o pomoc. Oto log

:

FATAL ERROR

[error]Expression : error handler is invoked!
[error]Function : handler_base
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 764
[error]Description : application is aborting


stack trace:
Ostatnio edytowany przez WowanBardzoZły, 27 Sie 2013, 21:11, edytowano w sumie 1 raz
Dobra, a teraz wyskakuj z kasy, tylko tak bym ręce twoje widział. No już! Żywo!
Awatar użytkownika
WowanBardzoZły
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 17 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 19:31
Miejscowość: Kielce
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 27 Sie 2013, 17:50

Zamiast artefaktów z regeneracją kondycji lepiej nosić camelbaka, nie promieniuje i bonus do udźwigu niweluje większość jego ciężaru.
Odporność na elektryczność jest niepotrzebna - anomalia rani tylko wtedy, kiedy wlezie się bezpośrednio w strzelające iskry.
Pamiętajcie, że anomalia elektryczna między strzałami musi się naładować - jeśli jakieś miejsce wydaje się nie do przejścia to rzucasz śrubę i jak tylko strzeli prądem to przeskakujesz nad nią bez żadnych obrażeń.

Co do lektora to usuń folder gamedata\sounds\characters_voice\scenario, mod ma tam oryginalne teksty, a jak gra nie znajdzie ich w tym folderze to weźmie standardowe z lektorem.
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 27 Sie 2013, 17:55

W tym modzie najgorsze w anomaliach elektrycznych jest to że zawsze w miejscu ich występowania jest potworna radiacja. Nie ma bata, musisz mieć leki przeciwpromienne, dobry kombinezon, jeszcze najlepiej apteczkę i strzykawkę z antiradem na wszelki wypadek. Anomalia strzeli raz i ściągnie 60-70% hp, radiacja zabija powoli lecz skutecznie i zanim zdołamy się skapnąć że przyjęliśmy 'trochę' za dużo promieniowania, może być już za późno.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 27 Sie 2013, 18:03

Jaką klasa grasz? Recon ma najwyższą odporność na promieniowanie i wystarczy mi maska PMK - napromieniowanie schodzi w kilka minuta starta zdrowia jest niezauważalna.
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez bachuxd w 27 Sie 2013, 18:05

sledz napisał(a):Co do lektora to usuń folder gamedata\sounds\characters_voice\scenario, mod ma tam oryginalne teksty, a jak gra nie znajdzie ich w tym folderze to weźmie standardowe z lektorem.


Jest, to pewne i testowane rozwiązanie ? :D Nie chce, żeby później w trakcie rozgrywki się jakieś kwiatki pokazały.
bachuxd
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 27 Sie 2013, 17:01
Ostatnio był: 09 Wrz 2013, 12:04
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości