[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Shael w 27 Sie 2013, 09:38

Teoretycznie tak, musisz tylko dopasować odpowiednie tekstury. Tzn nie dajesz textury od deserta do Dragunowa, tylko od deserta od deserta. Tylko podmieniasz, i powinno hulać.
Image
Awatar użytkownika
Shael
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 05 Paź 2009, 15:24
Ostatnio był: 01 Mar 2020, 09:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Authentic96 w 27 Sie 2013, 10:21

Mam bardzo ładne zestawienie na Jupiterze: 2 poltergeisty i 2 chimery, a nawet nie zdążyłem wejść do fabryki po dokumenty i analizę helikoptera :| I jak na razie sobie tam nie powchodzę, ubiłem tylko jednego poltergeista, a chimerę próbowałem z 15 razy i ... dupa. Zanim dobiegnie dostaje 10 strzałów w głowę z tej lepszej amunicji do SVD i nic. Biegnie dalej. Podbiega, to wyciągam Saigę, skaczemy wokół siebie, hardcore jak ch*j, wywalam 3 magazynki od Saigi (+/- dostaje 16/24 strzałów), a ona niiiiiic. :facepalm: No kur*a. Teraz muszę wykombinować jak to przejść, nawet nie ma w jaką anomalię tego syfu wrzucić...
Тільки в зоні зустріти справжніх чоловіків.
Awatar użytkownika
Authentic96
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 31 Lip 2013, 09:38
Ostatnio był: 14 Kwi 2016, 17:46
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez bartibar w 27 Sie 2013, 10:34

@Authentic To może spróbuj z podwieszanym granatnikiem do czegoś albo jeśli jesteś nadmiernie obładowany rublami to rpg albo ten granatnik rewolwerowy.
bartibar
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 29 Gru 2012, 15:10
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 11:51
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez Oskar w 27 Sie 2013, 10:42

Authentic96 napisał(a):Mam bardzo ładne zestawienie na Jupiterze: 2 poltergeisty i 2 chimery, a nawet nie zdążyłem wejść do fabryki po dokumenty i analizę helikoptera :| I jak na razie sobie tam nie powchodzę, ubiłem tylko jednego poltergeista, a chimerę próbowałem z 15 razy i ... dupa. Zanim dobiegnie dostaje 10 strzałów w głowę z tej lepszej amunicji do SVD i nic. Biegnie dalej. Podbiega, to wyciągam Saigę, skaczemy wokół siebie, hardcore jak ch*j, wywalam 3 magazynki od Saigi (+/- dostaje 16/24 strzałów), a ona niiiiiic. :facepalm: No kur*a. Teraz muszę wykombinować jak to przejść, nawet nie ma w jaką anomalię tego syfu wrzucić...


Jakim cudem, ja mam 3 chimery, 1 poltergeista, 2 kontrolery. I tak fart :D Mogło być gorzej. Ostatnio widziałem jak powinność chciała to wyczyścić, ale w 6 osób nie dali rady.
Image
Awatar użytkownika
Oskar
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 07 Lut 2010, 04:39
Ostatnio był: 25 Lis 2024, 16:34
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Threaded SPSA-14
Kozaki: 15

Re: [MISERY]

Postprzez Salciarz w 27 Sie 2013, 10:52

Od tego są granaty. W podstawowej wersji CoP'a nie robią furrory, ale tutaj dają radę. Myślę, że mają podobne staty do tych granatów z "Krwawego Świtu", albo miałem szczęście i za każdym razem dobrze rzucałem :D
Awatar użytkownika
Salciarz
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 17 Sty 2012, 20:55
Ostatnio był: 05 Lut 2017, 14:09
Miejscowość: Dlaeko.. daleko...
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 13

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 27 Sie 2013, 11:23

Co do chimery, to możesz wbiec na szczyt tej konstrukcji, pod którą jest anomalia chemiczna. Nawet chimera tam nie doskoczy (jednak kontroler dalej walnie). Albo po prostu 3 razy ze śrutu w łeb - przynajmniej na patchu 2.0.1 wystarczyło.
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 27 Sie 2013, 11:51

W którymś changelogu widziałem notkę, że chimera ma mieć lekko zwiększoną odporność na obrażenia od kul, tak więc najlepszym wyjściem wydają się właśnie granaty. Przy czym uwaga na granaty do M203 (VOG nie testowałem) - mają żałośnie mały promień wybuchu.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez kfiat_man w 27 Sie 2013, 12:31

Dzięki trojanuch za info, wczytałem wcześniejszego sejwa i od razu ruszyłem na Prypeć. Gra się wczytuje ale jak tylko docieram do Prypeci, jest filmik jak wychodzą z dziury, przenosi mnie do kowalskiego i jak kończę dialog to:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : out_of_memory_handler
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 336
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Out of memory. Memory request: 2097152 K

Od razu mówię, że alife można zmienić min na 90, poniżej filmik się nie ładuje, ustawienia graficzne mam na minimum. Jest jeszcze jakiś myk który pozwoli mi ukończyć rozmowę z kowalskim? jak odzyskam huda i zrobię sejwa to jakoś chyba dam radę.

edit: jak wyłączę opcję autosave to odzyskuję hud, przy próbie zapisania - wylot jak wyżej
kfiat_man
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 03 Lip 2012, 21:20
Ostatnio był: 19 Paź 2016, 09:01
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez pan kozaq w 27 Sie 2013, 13:06

Albo nie masz 4GB RAM-u i nie pograsz, albo zmień pamięć wirtualną na przynajmniej 4096 MB.
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 18:05
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [MISERY]

Postprzez kfiat_man w 27 Sie 2013, 13:14

mam 8gb ramu i tyle samo pamięci wirtualnej, sprzęt nie jest tu problemem.
kfiat_man
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 03 Lip 2012, 21:20
Ostatnio był: 19 Paź 2016, 09:01
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez jazon w 27 Sie 2013, 13:15

djcycu napisał(a):Pijawy na bagnach zalecam rozwalić... Makarowem. Tak, wystarczy podchodzić od zachodu, wskoczyć potem na wyschnięte drzewo w miejscu tych pijaw i strzelać. Tak właśnie dałem rady mimo że obwieszony byłem w różne pukawki.

PS: Snajperska maszyna którą łatwo dostać to SWD. Rewelacyjna pukawka która w końcu w tym modzie doczekała się laurów. Dziw bierze że wielu chwali Kar98 za staty niż SWD za praktyczne działanie bo rzeczywiście przebija Kar98 w tym modzie.


Ludzie polecają Kar98 na poczatek, zamiast Mosina co jest uzasadnione. SWD trudniej trafić w sklepie i jest droższe. Po za tym co istotniejsze, amunicja do niego jest o wiele droższa niż do Kar98 - Kar98 ma bardzo tanią amunicje pewnie ze względu na to, ze ta samą amunicje jest STG44. Oczywiście SWD jest lepsze parametrami, szczególnie obrażeniami od amunicji. Jednak na początku gry (cały zaton) parametry Kar98 wystarczą a zamiast wydawać wiecej kasy na swd i amunicje mozna ta kase przeznaczyc na coś innego.
jazon
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 08 Lut 2011, 13:54
Ostatnio był: 01 Sty 2017, 15:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 6

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 27 Sie 2013, 13:32

[error]Arguments : Out of memory. Memory request: 2097152 K


To jest inna iteracja tego samego problemu który miałeś wcześniej. Nie chodzi o brak pamięci - gra nie może się zapisać ze względu na zbyt dużą ilość obiektów w grze.

Sorry - wygląda na to, że potrzebne będzie cofnięcie się do jeszcze wcześniejszego sava w Jupiterze. Niestety patch v2.0.2 który wprowadza optymalizacje nie jest w stanie naprawić już rozpoczętej gry która jest już 'przeładowana'. Jedynie zmniejsza szanse 'przeładowania' po rozpoczęciu nowej gry / cofnięciu się sporo w bierzącej.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 0 gości