[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 26 Sie 2013, 00:34

Ech, pierwsza próba przejścia w okolice Jupitera z Zatonu kończy się wylotem do puplitu
W logu człowiek widzi takie oto cudo:
(...)
Can't open section 'stalker_hunter_day_simulation_squad_jupiter'


To jest bardzo dziwne - ta sekcja jest w odpowiednim miejscu w plikach patcha v2.0.2. Wygląda to tak jakbyś nadpisał patcha v2.0.2 patchem 2.0.1.

Sekcja powinna być w pliku configs\misc\squad_descr.ltx - zobacz czy tam ją masz.

Generalnie Jupiter zaczyna cokolwiek spawnować jak tam pójdziesz (jedna z większych optymalizacji wersji v2.0.2) - stąd błąd przy 1-szej próbie przejścia. Ogólnie jeśli coś by było nie tak z patchem to setki ludzi by już to zgłosiło, także stawiam, że coś poszło nie tak z kolejnością instalacji.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Kortyzol w 26 Sie 2013, 02:44

@trojanuch, wysłałem Ci już wczoraj na privie dokładnie o 0:35 (25 sierpień). Ale dam też tutaj, żeby nie było problemów: http://www.sendspace.com/file/s6u6k4

W środku jest też plik .txt w którym opisałem zapisy, w rzeczywistości to jest trochę outdated, bo wczoraj go pisałem. Ale jeśli śledziłeś co pisałem, to nie powinieneś mieć problemu. Dzięki za pomoc :)
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec egestas diam ac dolor dapibus consectetur. Etiam iaculis accumsan leo. Suspendisse varius imperdiet adipiscing. Aliquam porttitor velit lacus, non feugiat arcu accumsan non. In vitae sapien in eros vestibulum aliquet. Sed turpis augue, semper vitae convallis non, luctus eget libero. Nullam quis magna mi. Morbi malesuada sem ut ligula viverra condimentum. Cras quis dolor id risus aliquet mattis mattis ut sapien. Duis ac vulputate risus. In tempus, arcu mattis semper tempor, odio tellus vehicula arcu, vitae luctus eros nisi eget eros. Nullam congue ligula sed odio vehicula aliquam. Suspendisse eleifend magna.
Awatar użytkownika
Kortyzol
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 07 Sty 2012, 23:29
Ostatnio był: 26 Cze 2016, 13:15
Kozaki: -3

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 26 Sie 2013, 03:00

Ok - dzięki i sorry za nie skojarzenie od razu :)

-----

Zrobiłem finalny re-upload QUICK-FIX-a:
viewtopic.php?p=262679#p262679

Proszę o ponowne ściągnięcie i potestowanie. Wszystko z kategorii 'minor' powinno być już za nami.

Teraz całość wysiłków zostanie skoncetrowana na optymalizacji ilości obiektów celu naprawienia losowych crashy / zepsutych save-ów.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 26 Sie 2013, 08:28

Trojan, w instalatorze najnowszego quick fixa jest dostępny wybór klasy. Jeśli nie mam rozpoczętej nowej gry, nie posiadam żadnego save'a i wybrałem klasę zwiadowcy, a przy nowej grze wybiorę klasę szturmowca, to gra się wysypie?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 26 Sie 2013, 10:02

Nie - po instalacji możesz sobie zmienić klasę w grze bez problemu.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez Rumcajs93 w 26 Sie 2013, 11:01

Hej a może dasz radę podrzucić ten uszkodzony plik?

Sprawdziłem configs\misc\squad_descr.ltx i tam nie ma żandego wpisu stalker_hunter_day_simulation_squad_jupiter

A patch 2.0.1 juz dawno wyleciał z pamięci komputera, i nie chce drugi raz ściągać takiej ilości bajtów :)
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 26 Sie 2013, 11:05

Ta sekcja jest w plikach patcha v2.0.2 - musisz zainstalować najpierw 'pełny' patch 2.0.2 a dopiero potem QUICK FIX - musi wtedy działać.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez Salciarz w 26 Sie 2013, 13:04

Mam dziwnego buga. Otóż grupki stalkerów idą sobie, a po zapytaniu gdzie idą, nie pokazuje celu. Gdy chciałem iść z nimi w nieznane gra zrobiła sejwa, po czym miałem piękniutki ekran bez HUD'a i mogłem do woli podziwiać dowódcę grupy. Gra nie wysypała, ale była zwiecha, która nie pozwalała na wczytanie ostatniego zapisu, czy też zwyczajne wyjście do menu.

Na jakiej zasadzie stalkerzy pozyskują arty w trybie offline? Po prostu grupka podchodzi do anomalii A i po chwili mają arta? Moje grupki w trybie online kursują tylko na trasie Bagno - Szrama, a jak poszedłem do Żelaznego Lasu, to dostałem piękną figę. Pozyskanie tam artów przez zwykłych stalkerów byłoby niemożliwe ze względu na masę mutków.

Odnośnie grup mutków w Żelaznym Lesie - ja po przejściu niemal wszystkich qwestów w Zatonie zastałem tam "tylko" poltergeista i dwa kontrolery.
Awatar użytkownika
Salciarz
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 17 Sty 2012, 20:55
Ostatnio był: 05 Lut 2017, 14:09
Miejscowość: Dlaeko.. daleko...
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 13

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 26 Sie 2013, 13:21

Mam dziwnego buga. Otóż grupki stalkerów idą sobie, a po zapytaniu gdzie idą, nie pokazuje celu. Gdy chciałem iść z nimi w nieznane gra zrobiła sejwa, po czym miałem piękniutki ekran bez HUD'a i mogłem do woli podziwiać dowódcę grupy.


Dzieje się to na wersji v2.0.2?

Poza tym Stalkerzy będą chodzić do Żelaznego Lasu po przeskanowaniu śmigłowca. Ogólnie całkowicie zmienia się charakter tej lokacji.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez Rumcajs93 w 26 Sie 2013, 13:47

Dobra dzięki wielki trojan za wskazówki - juz ogarnąłem ten błąd.
A teraz jeszcze takie dwa pytanka:
Strzeliłem zombi z 2m w głowę z strikera - miał paść ale zamiast tego zaczął odpłacać się pięknym za nadobne :)
Może być tak że animacja pokazuje brak jakiegoś nakrycia głowy, a configi uwzględniają hełm?

No i drugi problem - mianowicie po oddaniu magazynu w łapy Wolności, żołdacy Powinności zaczynają do mnie strzelać - aż tak ich wkurzyła ta akcja z magazynem?
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 26 Sie 2013, 14:21

Jesteś pewny że trafiłeś? Mi każdy zombiak padał po jednym strzale w głowę z Colta lub po dwóch z Makarowa worn. Czasami zdarzała się że lepiej opancerzony po strzale z Colta telepał się na ziemi.
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez Salciarz w 26 Sie 2013, 15:05

@trojanuch - nie, na 2.0.1. Uznałem, że skoro gra mi się jakoś niesamowicie nie sypie, to mogę popylać na starym.

Ponadto podszedłem do tych anomalii w Żelaznym Lesie tuż po ukatrupieniu mutków. Znalazłem 2 arty I tieru... Stąd moje pytanie. Dochodzi też Kocioł, albo Spalone Gospodarstwo. Stalkerzy nie chodzą w kondonach, a artów tam jak na lekarstwo.
Awatar użytkownika
Salciarz
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 17 Sty 2012, 20:55
Ostatnio był: 05 Lut 2017, 14:09
Miejscowość: Dlaeko.. daleko...
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 13

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości