[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 24 Sie 2013, 09:56

Dziwne, mam taki wylot jak próbuję porozmawiać z rannym Powinnościowcem. Niby błąd znany tylko że Powinność jest dla mnie wrogiem a w dodatku sam go postrzeliłem... do tej pory dialog z rannym wrogiem działał.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
[error]Function      : CPhraseDialog::SayPhrase
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\PhraseDialog.cpp
[error]Line          : 146
[error]Description   : No available phrase to say, dialog[hello_dialog]
 

stack trace:
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez WowanBardzoZły w 24 Sie 2013, 10:32

Im mniejsza wartość tym słabsze obrażenia od krwawienia, oparzeń, szoku elektrycznego itp.
Dobra, a teraz wyskakuj z kasy, tylko tak bym ręce twoje widział. No już! Żywo!
Awatar użytkownika
WowanBardzoZły
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 17 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 19:31
Miejscowość: Kielce
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 24 Sie 2013, 10:43

Problem jak chodzi o rozmowy z rannymi NPC-ami(był od samego początku) jest wciąż rozwiązywany przez zespół. Musisz po prostu unikać rozmów z nimi.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [MISERY]

Postprzez Noker w 24 Sie 2013, 10:47

ilu znajduje sie kontrolerow w elektrowni w zatonie tam gdzie jest helikopter do zbadania i jak je zabić z góry dzięki
Awatar użytkownika
Noker
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 01 Lut 2010, 18:43
Ostatnio był: 24 Sie 2013, 10:54
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 24 Sie 2013, 10:50

vandr, ale rozmowa z rannymi wrogami zawsze działała. Co ciekawe spotkałem dwa oddziały Powinności, jeden zabiłem w Izumrodnoje i normalnie gadałem z jednym rannym wrogiem, wyciągnąłem z niego info o schowku i mu pomogłem, potem spotkałem kolejny patrol przy Szewcence, normalnie ich zastrzeliłem, jednego tylko zraniłem i upadł więc chciałem też z nim pogadać - tym razem jednak crash.

Noker, kontrolerów jest dwóch, najłatwiej zabić ich snajperką albo granatami.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Noker w 24 Sie 2013, 10:54

ilukontrolerow jest w zatonie w tej elektrowni gdzie jest helikopter i jak je zabic

Uwagi moderatora:

Opamiętaj się. Warn.
Awatar użytkownika
Noker
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 01 Lut 2010, 18:43
Ostatnio był: 24 Sie 2013, 10:54
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 24 Sie 2013, 11:04

Chłopie, napisałeś tego samego posta siedem minut temu. Poczekaj parę godzin i jeśli zobaczysz, że Twoja odpowiedź zniknęła w nawale innych- wtedy pytasz ponownie.
Ostatnio edytowany przez vandr, 24 Sie 2013, 11:31, edytowano w sumie 1 raz
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 24 Sie 2013, 11:12

Z kontrolerami jest różnie, czasem 2, czasem 4 albo nie ma.

Chyba ilość mutantów chyba zależy od postępów w grze. Jak poszedłem do Żelaznego Lasu po zaliczeniu większości Zatonu to spotkałem 4 snorki, 4 burery i kilka pijawek, a idąc na początku były tylko dwa kontrolery - stara dwururka wystarczyła. Pałętał się tam jeszcze nibyolbrzym, ale sobie poszedł.

Podobnie było w Jupiterze - idąc tam po zaliczeniu większości zadań miałem nawalone mutantami podobnie jak inni. Ostatnio na próbę poszedłem tam od razu po przyjściu do Janowa - zrobiłem tylko magazyn Powinności i Drzazgę żeby dostać kombinezon - przed fabryką było trzech bandytów, w środku dwa kontrolery i poltergeist.

Przy okazji poltergeisty można ubić bez żadnego kombinezonu/hełmu - wystarczy bloker psioniczny i trzymanie dystansu kilkunastu metrów. Na jednym blokerze można zaliczyć trasę Wołkow - Oaza - jupiter.
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 24 Sie 2013, 12:05

Witka, zmiany opisane w patch'u 2.02 wydają sie mieć w większości sens, wylapali chyba większość małych i większych boogie-woogie ;). Tez moje wątpliwości budzi magazynek Saigi na 5 kul i ciekaw jestem jak duży jest odrzut karabinów snajperskich o większym kalibrze....
I mam tez 1 pytanie ... Jak wygląda stabilność patcha 2.02 kompatybilnego z save'ami... Chodzi mi o stabilność i wyloty w praktyce a nie w teorii... :) ? Napisze ktoś?
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 24 Sie 2013, 12:33

Miałem kilka wywaleń przy naprawie/handlu i parę po prostu idąc. Loga niestety nie zachowałem.
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez WowanBardzoZły w 24 Sie 2013, 12:58

Widzę, że patch zmienił celownik w Rysiu na zdecydowanie bardziej czytelny. Nareszcie! Swoją drogą ciekawe jakie jeszcze drobne poprawki wprowadzili, o których nie wspomnieli na głównej stronie moda.
Dobra, a teraz wyskakuj z kasy, tylko tak bym ręce twoje widział. No już! Żywo!
Awatar użytkownika
WowanBardzoZły
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 17 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 19:31
Miejscowość: Kielce
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez bartibar w 24 Sie 2013, 13:26

Mam pytanie: O co chodzi z tymi tipami dla mechaników? To są jakieś notatniki które się znajduje w świecie czy co? Bo wódkę dostał, narzędzia dostał a jakichś podpowiedzi chce.
bartibar
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 29 Gru 2012, 15:10
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 11:51
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 1 gość