[Shoker Mod] 1.9 Beta

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez StalkerCell w 20 Sie 2013, 22:05

Trzymajcie listę nowych pukawek:
Kod: Zaznacz wszystko
-APS,
-Colt Phyton,
-RC-3 VIHR,
-FN P90,
-Bizon PP-19,
-Sztucer,
-Mk.11 Mod.0,
-Karabin De Lise,
-Walther WA2000
-L96 A1
-Barrett "Light Fifty" M82,
-M4A1,
-FN FAL,
-FN SCAR,
-FAMAS,
-AK-113 "Mongoł",
-FY-71,
-Mk.14 Mod.0,
-FN S2000,
-H&K 417,
-XM8,
-RPK-74,
-Marauder1010,
-Striker M2,
-Vepr-12M,
-Remington 870,
-Benelli M3 Super 90,
-TOZ-34 Olbrzyn,
-BM-16,
-Sajga 12K
-PKM Taktyczny,
-RPK-74MT,
-M60E3,
-Minigun M134
-M249 SAW,
-Miotacz ognia,
-M79,
-Milkor MGL,
-PTRD,
-9K38 <<IGŁA>>
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Reklamy Google

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez RymuFanatyk w 20 Sie 2013, 22:19

Mam problem:
Podczas odpalanie Shokera pokazuje się obrazek stalkera i potem nic się nie dzieje

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : Not available
[error]Function      : CHW::CreateDevice
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\Layers\xrRender\HW.cpp
[error]Line          : 379
[error]Description   : R
Awatar użytkownika
RymuFanatyk
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 27 Lip 2013, 14:26
Ostatnio był: 30 Sie 2013, 16:09
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 6

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Rumcajs93 w 20 Sie 2013, 23:05

Hej ludziska mam jedno pytanie dotarł ktoś dalej niż do Czerwonego Lasu. U mnie po pierwszym wejściu do lokacji po kilku minutach gra zfreezowała i za nic nie chciała się odwiesić, słyszałem że niektórzy też mieli ten problem - przez co wydaje mi się że jest to błąd w modyfikacji a nie jest spowodowany jakąś pojedynczą anomalią.
Czy ludzie z shoker team juz zdołali to naprawić?
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Idealny w 20 Sie 2013, 23:12

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_DefaultCharacters.empty()
[error]Function      : CSE_ALifeTraderAbstract::specific_character
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\xrServer_Objects_ALife_Monsters.cpp
[error]Line          : 333
[error]Description   : no default specific character set for class
[error]Arguments     : sim_default_csky_1


Podczas tworzenia nowej gry. Specjalnie usunąłem TFW, żeby sobie pograć w coś innego, a tu lipa.
Awatar użytkownika
Idealny
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 08 Cze 2012, 15:24
Ostatnio był: 04 Sty 2018, 20:55
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 32

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez StalkerCell w 21 Sie 2013, 19:38

@Rumcajs93 - dziś spróbuję bo muszę Wolność wybić i questy w Jantarze porobić. Jak dojdę, to "zdam raport".
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Idealny w 21 Sie 2013, 20:29

DObra, odpaliłem grę, trochę pograłem, i w bazie stalkerów w kordonie, przed misją wybicia żołnierzy przy windzie, gra zacina się i nie idzie nic zrobić. tylko ctrl+alt+del działa. Jakiś sposób aby to naprawić ?
Awatar użytkownika
Idealny
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 08 Cze 2012, 15:24
Ostatnio był: 04 Sty 2018, 20:55
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 32

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez StalkerCell w 21 Sie 2013, 22:21

Pierwszy BugTrap z tym modem:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 443
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'wpn_rpk'
 

stack trace:


To się dzieje, gdy próbuje przejść do Kordonu za pomocą przewodnika z Posterunku Odbiorczego.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez djcycu w 21 Sie 2013, 23:13

Ktoś pukawkę RPK posiada wtedy i to ona robi problem z tego co widzę po logu... A próbowałeś jakoś inaczej dostać się do Kordonu?
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Fanatyk w 22 Sie 2013, 13:49

Gram już chwilę, wszystko ok a tu nagle takie coś.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...iebo\gamedata\scripts\sim_faction_brain_human.script:218: attempt to index local 'smart_obj' (a nil value)


Jeśli ktoś wie o co biega to proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Fanatyk
Stalker

Posty: 73
Dołączenie: 01 Paź 2012, 15:48
Ostatnio był: 30 Lip 2017, 10:52
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez StalkerCell w 22 Sie 2013, 19:40

Udało mi się odpalić grę, ominąłem Bug Trapa, przechodząc na pieszo do Kordonu. Zauważyłem, że wywala mi grę przy Północnym Posterunku na Wysypisku. Log oczywiście pusty.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez djcycu w 22 Sie 2013, 20:15

Prawdopodobnie jest tam Powinność i ktoś ma w łapskach PKM albo po prostu ci skrypty się pokaszaniły. Przejdzie z czasem i tam wrócisz.

@Fanatyk:
Czasem pomaga wczytanie save i obejście miejsca gdzie się to dzieje ale niestety trzeba też rozpoczynać od nowa bieganie po lokacji korzystając z autosave.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Fanatyk w 22 Sie 2013, 20:41

To samo po raz trzeci. Naprawdę nic się nie da z tym zrobić ?
:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...iebo\gamedata\scripts\sim_faction_brain_human.script:218: attempt to index local 'smart_obj' (a nil value)


@djcycu
Czasem pomaga wczytanie save i obejście miejsca gdzie się to dzieje ale niestety trzeba też rozpoczynać od nowa bieganie po lokacji korzystając z autosave.


Dość często musiałbym wczytywać. Za 3-cim razem pograłem 2-3 min zanim wyskoczył bug trap.
Awatar użytkownika
Fanatyk
Stalker

Posty: 73
Dołączenie: 01 Paź 2012, 15:48
Ostatnio był: 30 Lip 2017, 10:52
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości