Chcę moda! Dopisz się!

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez nelson82 w 17 Sie 2013, 14:13

Mój błąd - moda robiłem "ad choc" i stąd Twój wylot. Zainstaluj łatkę ipowinno być ok.
Generalnie rozchodzi sie o to, że modelowi zestwu naprawczego nadałem nazwę item repkit, a powinno być item_repkit (w folkderze meshes/equipments).
Daj znać, czy teraz jest dobrze.
łatwiej już nie będzie

Za ten post nelson82 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fanatyk.
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Reklamy Google

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez Fanatyk w 17 Sie 2013, 14:25

Wszystko pięknie działa. Leci :wódka:
Awatar użytkownika
Fanatyk
Stalker

Posty: 73
Dołączenie: 01 Paź 2012, 15:48
Ostatnio był: 30 Lip 2017, 10:52
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez DobryStalker w 17 Sie 2013, 17:00

Mod na nieśmiertelność lub latanie. :)
DobryStalker
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 02 Cze 2013, 13:36
Ostatnio był: 11 Sie 2014, 18:05
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 4

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez Wunderwaffe w 17 Sie 2013, 21:06

Było już 4363 razy, ale niech będzie. Dostaniesz nieśmiertelność, latania nikt ci tu nie zrobi.

Zapisz to w gamedata\config\creatures pod nazwą actor.ltx.

Kod: Zaznacz wszystko
[actor_terrain]
   255,255,000,255

[actor]:common_ph_friction_params_on_npc_death
GroupControlSection      = spawn_group
$spawn                = "actor"
$ed_icon            = ed\ed_actor
$player             = on
$prefetch             = 16
cform                   = skeleton
class                   = O_ACTOR
money               = 40;
rank               = 3;
script_binding         = bind_stalker.actor_init
visual               = actors\hero\stalker_novice.ogf
destroyed_vis_name      = physics\Dead_Body\skelet_crash

terrain               = actor_terrain

max_item_mass         = 50.0
jump_speed              = 6.
crouch_coef          = 0.45
climb_coef            = 0.7
run_coef                = 2.1
sprint_koef            = 2.6
run_back_coef         = 1.8
walk_back_coef         = 0.8
air_control_param      = 0.1
walk_accel              = 17

;đŕäčóń â ęîňđîě íŕä ďđĺäěĺňŕěč âűâîä˙ňń˙ čő íŕçâŕíč˙
pickup_info_radius      = 5   ;3

ef_creature_type      = 17                  ; option for evaluation functions

; attach params
attachable_items      = device_torch,attachable_item,hand_radio

ph_box0_center                   = 0.0,  0.9,  0.0
ph_box0_size                   = 0.35, 0.9,  0.35
ph_box1_center                   = 0.0,  0.75,  0.0
ph_box1_size                   = 0.35, 0.75,  0.35
ph_box2_center                   = 0.0,  0.6,  0.0
ph_box2_size                   = 0.35, 0.6,  0.35
stalker_restrictor_radius         = .55;0.55;0.75;0.9
stalker_small_restrictor_radius      = .55;
medium_monster_restrictor_radius   = 0.1
ph_crash_speed_min               = 14
ph_crash_speed_max               = 30
ph_collision_damage_factor         = 1.0
ph_mass                      = 80

weapon_bone0            = bip01_r_finger1
weapon_bone1            = bip01_l_finger1
weapon_bone2            = bip01_r_finger11

damage                  = actor_damage

hit_probability_gd_novice      = 0.20
hit_probability_gd_stalker      = 0.30
hit_probability_gd_veteran      = 0.40
hit_probability_gd_master      = 0.50
hit_sounds               = actor_hit_snds
;actor condition

immunities_sect            = actor_immunities_gd_master
condition_sect            = actor_condition

heavy_breath_snd   = actor\breath_1      ;çâóę ň˙ćĺëîăî äűőŕíč˙ ďđč óńňŕëîńňč   
heavy_blood_snd      = affects\heartbeat; heart\8

material                  = creatures\actor
camera_height_factor         = 0.85


;äčńďĺđńč˙ ńňđĺëüáű ń ó÷ĺňîě őîäüáű č áĺăŕ
disp_base               = 0.8      ;óăîë (â ăđŕäóńŕő) đŕçëĺňŕ ďóëü, ęîăäŕ ŕęňĺđ ńňîčň íŕ ěĺńňĺ
disp_aim               = 0.04
disp_vel_factor            = 2.0      ;íŕ ńęîëüęî óâĺëč÷čňń˙ äčńďĺđńč˙ ďđč ńęđîńňč â 10 ě/ń (íĺ îá˙çŕňĺëüíî ďđč áĺăĺ)
disp_accel_factor         = 2.0     ;ĺůĺ íŕ ńęîëüęî óâĺëč÷čňń˙, ĺńëč ŕęňĺđ áĺćčň (+ ńęîđîńňü)
disp_crouch_factor         = -0.2    ;óěĺíüřĺíčĺ ĺńëč ŕęňĺđ ńčäčň
disp_crouch_no_acc_factor   = -0.4    ;óěĺíüřĺíčĺ ĺńëč ŕęňĺđ ńčäčň + no acceleration
;disp_jump_factor         = 2.0

missile_throw_offset = 0.3, 0.5, 0.5

body_remove_time = 60000   ;âđĺě˙ óíč÷ňîćĺíč˙ ňđóďŕ (ń ó÷ĺňîě TimeFactor)

sleep_time_factor         = 1000   ;400      ;âî ńęîëüęî đŕç âđĺě˙ čäĺň áűńňđĺĺ, ęîăäŕ ŕęňĺđ ńďčň
max_sleep_hours            = 12
;species of monster
species            = actor


;---STEP MANAGER------------------------------------------------------
LegsCount                  = 2
step_params                  = stalker_step_manager
foot_bones                  = stalker_foot_bones

memory_update_time         = 100

; visibility parameters
DynamicObjectsCount         = 32
min_view_distance         = 1.0            ; ęîýôôčöčĺíň, ęîňîđűé ěíîćčňń˙ íŕ eye_range, â çŕâčńčěîńňč îň óăëŕ
max_view_distance          = 1.0            ; ęîýôôčöčĺíň, ęîňîđűé ěíîćčňń˙ íŕ eye_range, â çŕâčńčěîńňč îň óăëŕ
visibility_threshold       = 1.0            ; çíŕ÷ĺíčĺ, ďđč äîńňčćĺíčč ńóěěîé ęîňîđîăî îáúĺęň ń÷čňŕĺňń˙ âčäčěűě
always_visible_distance    = 1.0
time_quant               = 0.005
decrease_value            = 0.1            ; çíŕ÷ĺíčĺ, íŕ ęîňîđîĺ óěĺíüřŕĺňń˙ âĺń, ĺńëč îáúĺęň ďîďŕë â ôđóńňóě, íî îňń¸ęń˙ ďî ęŕęčě-ňî ďđč÷číŕě
velocity_factor              = 0.5
luminocity_factor         = 0.5;0          ; ôŕęňîđ îńâĺůĺíč˙ (ňîëüęî äë˙ Ŕęň¸đŕ)
transparency_threshold       = 0.4            ; 0.25
still_visible_time         = 5000            ; âđĺě˙, ęîňîđîĺ îáúĺęň âń¸ ĺů¸ ń÷čňŕĺňń˙ âčäčěűě, äŕćĺ ĺńëč îí óćĺ íĺ âî ôđóńňóěĺ

[actor_immunities_gd_novice]
burn_immunity             = 0.0            ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity          = 0.0
shock_immunity             = 0.0
wound_immunity            = 0.0
radiation_immunity          = 0.0
telepatic_immunity          = 0.0
chemical_burn_immunity       = 0.0
explosion_immunity          = 0.0
fire_wound_immunity        = 0.0


[actor_immunities_gd_stalker]
burn_immunity             = 0.0            ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity          = 0.0
shock_immunity             = 0.0
wound_immunity            = 0.0
radiation_immunity          = 0.0
telepatic_immunity          = 0.0
chemical_burn_immunity       = 0.0
explosion_immunity          = 0.0
fire_wound_immunity        = 0.0

[actor_immunities_gd_veteran]
burn_immunity             = 0.0            ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity          = 0.0
shock_immunity             = 0.0
wound_immunity            = 0.0
radiation_immunity          = 0.0
telepatic_immunity          = 0.0
chemical_burn_immunity       = 0.0
explosion_immunity          = 0.0
fire_wound_immunity        = 0.0

[actor_immunities_gd_master]
burn_immunity             = 0.0            ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity          = 0.0
shock_immunity             = 0.0
wound_immunity            = 0.0
radiation_immunity          = 0.0
telepatic_immunity          = 0.0
chemical_burn_immunity       = 0.0
explosion_immunity          = 0.0
fire_wound_immunity        = 0.0

[actor_condition]
satiety_v               = 0.000015            ;ńęîđîńňü óěĺíüřĺíč˙ ńűňîńňč ńî âđĺěĺíĺě
radiation_v               = 0.000            ;ńęîđîńňü óěĺíüřĺíč˙ đŕäčŕöčč
satiety_power_v            = 0.000055            ;óâĺëč÷ĺíčĺ ńčëű ďđč óěĺíüřĺíčč ńűňîńňč
satiety_health_v         = 0.0001            ;óâĺëč÷ĺíčĺ çäîđîâü˙ ďđč óěĺíüřĺíčč ńűňîńňč
satiety_critical         = 0.0               ;ęđčňč÷ĺńęîĺ çíŕ÷ĺíč˙ ńűňîńňč (â ďđîöĺíňŕő îň 0..1) ęîăäŕ çäîđîâüĺ íŕ÷čŕíŕĺň óěĺíüřŕňüń˙
radiation_health_v         = 0.004               ;óěĺíüřĺíčĺ çäîđîâü˙ ďđč âîçäĺéńňâčč đŕäčŕöčč
morale_v               = 0.0001            ;ńęîđîńňü âîńńňŕíîâëĺíč˙ ěîđŕëč                   
psy_health_v            = 0.001               ;ńęîđîńňü âîńńňŕíîâëĺíč˙ psy-çäîđîâü˙
alcohol_v               = -0.0003
health_hit_part            = 1.0               ;ďđîöĺíň őčňŕ, óőîä˙ůčé íŕ îňíčěŕíčĺ çäîđîâü˙
power_hit_part            = 0.1               ;ďđîöĺíň őčňŕ, óőîä˙ůčé íŕ îňíčěŕíčĺ ńčëű
max_power_leak_speed      = 0.0               ;íŕęîďëĺíčĺ óńňŕëîńňč (ěŕęń ăđŕíčöŕ, äî ęîňîđîé âîńńňŕíŕâëčâŕĺňń˙ ńčëŕ) â ńĺęóíäó čăđîâîăî âđĺěĺíč
max_walk_weight            = 60

bleeding_v               = 0.0005            ;ďîňĺđ˙ ęđîâč ďđč íîěčíŕëüíîé đŕíĺ â ńĺęóíäó
wound_incarnation_v         = 0.003                ;ńęîđîńňü çŕćčâëĺíč˙ đŕíű
min_wound_size            = 0.0256            ;ěčíčěŕëüíűé đŕçěĺđ đŕíű, ďîńëĺ ęîňîđîăî îíŕ ń÷čňŕĺňń˙ çŕćčâřĺé

;--when actor in sleep
satiety_v_sleep            = 0.00001
radiation_v_sleep         = 0.0003
satiety_power_v_sleep      = 0.0001
satiety_health_v_sleep      = 0.00001
radiation_health_v_sleep   = 0.001
morale_v_sleep            = 0.0
psy_health_v_sleep         = 0.0

alcohol_v_sleep            = -0.0005

bleeding_v_sleep         = 0.0
wound_incarnation_v_sleep   = 0.0
max_power_leak_speed_sleep   = -0.00001;
;health_restore_v         = 0.0001

;;;;;;;;
;actor_condition only

jump_power            =   0.01         ;0.005               ;óěĺřüřĺíčĺ ńčëű ń ďđűćęîě áĺç ó÷ĺňŕ âĺńŕ íîřč
jump_weight_power         =   0.05      ;0.045               ;óěĺřüřĺíčĺ ńčëű ń ďđűćęîě ń ó÷ĺňîě âĺńŕ íîřč, äë˙ ěŕęńčěŕëüíîăî äîďóńňčěîăî âĺńŕ
overweight_jump_k         =   5;10      ;10               ;ęîýôôčöčĺíň âëč˙íčĺ ďĺđĺăđóçęč ďđűćîę ń âĺńîě (óěíîćŕĺňń˙ íŕ jump_weight_power)

stand_power            =  -0.005                        
walk_power            =   0.00001            ;óěĺřüřĺíčĺ ńčëű çŕ ńĺęíäó âî âđĺě˙ őîäüáű áĺç ó÷ĺňŕ âĺńŕ íîřč
walk_weight_power      =   0.00005;         ;óěĺřüřĺíčĺ ńčëű çŕ ńĺęíäó âî âđĺě˙ őîäüáű ń ó÷ĺňîě âĺńŕ íîřč, äë˙ ěŕęńčěŕëüíîăî äîďóńňčěîăî âĺńŕ
overweight_walk_k      =   5;9   ;10            ;ęîýôôčöčĺíň âëč˙íčĺ ďĺđĺăđóçęč íîřč (óěíîćŕĺňń˙ íŕ walk_weight_power)
accel_k               =   3;5               ;ęîýôôčöčĺíň íŕ áĺă (óěíîćŕĺňń˙ walk_power, walk_weight_power)
sprint_k            =   75;150;185;180;200;   ;ęîýôôčöčĺíň íŕ "sprint" áĺă (óěíîćŕĺňń˙ walk_power, walk_weight_power)

; őđîěîňŕ
limping_health_begin =   0.1      ;ďîđîă çäîđîâü˙ ěĺíüřĺ ęîňîđîăî ŕęňĺđ íŕ÷číŕĺň őđîěŕňü
limping_health_end   =   0.2      ;ďîđîă çäîđîâü˙ áîëüřĺ ęîňîđîăî ŕęňĺđ ďĺđĺńňŕĺň őđîěŕňü
limping_power_begin  =   0.1      ;ďîđîă ńčëű ěĺíüřĺ ęîňîđîăî ŕęňĺđ íŕ÷číŕĺň őđîěŕňü
limping_power_end    =   0.2      ;ďîđîă ńčëű áîëüřĺ ęîňîđîăî ŕęňĺđ ďĺđĺńňŕĺň őđîěŕňü
use_limping_state    = on

cant_walk_power_begin =   0.01   ;ďîđîă ńčëű ěĺíüřĺ ęîňîđîăî ŕęňĺđ íĺ ěîćĺň äâčăŕňüń˙
cant_walk_power_end   =   0.10   ;ďîđîă ńčëű áîëüřĺ ęîňîđîăî ŕęňĺđ ńěîćĺň äâčăŕňüń˙

cant_sprint_power_begin =   0.20   ;ďîđîă ńčëű ěĺíüřĺ ęîňîđîăî ŕęňĺđ íĺ ěîćĺň áĺćŕňü â ńďđčíňĺ
cant_sprint_power_end   =   0.30   ;ďîđîă ńčëű áîëüřĺ ęîňîđîăî ŕęňĺđ ńěîćĺň áĺćŕňü â ńďđčíňĺ

can_sleep_callback         = dream.can_sleep_callback
sleep_video_name_callback   = dream.sleep_video_name_callback

[actor_damage]
;bone_name       = <hit_scale>,<fwd_damage_anim_index>,<wound_scale>
;<hit_scale> - ęîýôô. čçěĺíĺíč˙ őčňŕ (óěĺíüřĺíč˙ çäîđîâü˙)
;<wound_scale> - ęîýôô. čçěĺíĺíč˙ âĺëč÷číű îňęđűňîé đŕíű
;-1 - íĺň ŕíčěŕöčé, ÷ĺňíűé íîěĺđ - ńďĺđĺäč, íĺ÷ĺňíűé íîěĺđ - ńçŕäč, ÓĘŔÇŰÂŔĹŇŃß ŇÎËÜĘÎ ĎĹĐĹÄÍČÉ!!! ÇŔÄÍČÉ ÍŔ ŔÂŇÎĚŔŇĹ
default                  = 1.0, -1, 1.0

bip01_pelvis             = 1.0, 10, 1.5
bip01_spine              = 1.0, 10, 1.5
bip01_spine1              = 1.0, 0, 1.5
bip01_spine2              = 1.0, 0, 1.5
bip01_neck                 = 1.0, 0, 1.5
bip01_head                 = 0.2, 0, 1.5
eyelid_1                 = 0.0, 0, 0.0
eye_left                 = 0.0, 0, 0.0
eye_right                 = 0.0, 0, 0.0
jaw_1                     = 0.0, 0, 0.0

bip01_l_clavicle          = 1.0, 4, 1.5
bip01_l_upperarm          = 1.0, 4, 1.5
bip01_l_forearm              = 1.0, 4, 1.5
bip01_l_hand              = 1.0, 4, 0.5
bip01_l_finger0              = 0.0, 4, 0.0
bip01_l_finger01          = 0.0, 4, 0.0
bip01_l_finger02          = 0.0, 4, 0.0
bip01_l_finger1              = 0.0, 4, 0.0
bip01_l_finger11          = 0.0, 4, 0.0
bip01_l_finger12          = 0.0, 4, 0.0
bip01_l_finger2              = 0.0, 4, 0.0
bip01_l_finger21          = 0.0, 4, 0.0
bip01_l_finger22          = 0.0, 4, 0.0

bip01_r_clavicle          = 1.0, 2, 1.5
bip01_r_upperarm          = 1.0, 2, 1.5
bip01_r_forearm              = 1.0, 2, 1.5
bip01_r_hand              = 1.0, 2, 0.0
bip01_r_finger0              = 0.0, 2, 0.0
bip01_r_finger01          = 0.0, 2, 0.0
bip01_r_finger02          = 0.0, 2, 0.0
bip01_r_finger1              = 0.0, 2, 0.0
bip01_r_finger11          = 0.0, 2, 0.0
bip01_r_finger12          = 0.0, 2, 0.0
bip01_r_finger2              = 0.0, 2, 0.0
bip01_r_finger21          = 0.0, 2, 0.0
bip01_r_finger22          = 0.0, 2, 0.0

bip01_l_thigh              = 1.0, 8, 1.5
bip01_l_calf              = 1.0, 8, 1.5
bip01_l_foot              = 1.0, 8, 1.5
bip01_l_toe0              = 1.0, 8, 1.5
bip01_r_thigh              = 1.0, 6, 1.5
bip01_r_calf              = 1.0, 6, 1.5
bip01_r_foot              = 1.0, 6, 1.5
bip01_r_toe0              = 1.0, 6, 1.5

[actor_animation]
;óăëű  äâîđîňŕ íîă ŕęňĺđŕ âî âđĺě˙ ńňđĺéôîâ (â ăđŕäóńŕő)
fwd_l_strafe_yaw    = 45
back_l_strafe_yaw   = 45
fwd_r_strafe_yaw    = 45
back_r_strafe_yaw   = 45
l_strafe_yaw      = 0
r_strafe_yaw      = 0


[actor_hit_snds]
burn         =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3;  ,actor\hurt4
shock         =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4
strike         =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4
wound         =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4
radiation      =monsters\biting\def_0; actor\hurt1,actor\hurt2,actor\hurt3,actor\hurt4
telepatic      =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3;  ,actor\hurt4
fire_wound      =actor\bullet_hit_1,actor\bullet_hit_2,actor\bullet_hit_3,actor\bullet_hit_4
; actor\pain_1,actor\pain_3,actor\pain_4,actor\pain_5,actor\pain_6,actor\pain_7,actor\pain_8
chemical_burn   =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3;  ,actor\hurt4
explosion      =affects\tinnitus3a
wound_2         =actor\hurt1,actor\hurt2,actor\hurt3,actor\hurt4

Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez Fanatyk w 20 Sie 2013, 14:26

Mam prośbę. Czy przerobiłby ktoś tego moda z tą łatką tak żeby działał z tym modem.
Z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
Fanatyk
Stalker

Posty: 73
Dołączenie: 01 Paź 2012, 15:48
Ostatnio był: 30 Lip 2017, 10:52
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez mCq w 20 Sie 2013, 15:19

http://www.sendspace.com/file/qt7pxj Nie gwarantuję że będzie działało. Po odpaleniu nowej gry nie było bugtrapa, ale nie będę więcej testował bo nie mam czasu. Sprawdzisz sam.

Za ten post mCq otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fanatyk.
Awatar użytkownika
mCq
Tropiciel

Posty: 345
Dołączenie: 26 Sty 2012, 18:15
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 18:53
Miejscowość: Brooklyn, New York
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 69

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez Fanatyk w 20 Sie 2013, 16:20

Wszystko pięknie działa. Jak coś to dam znać.
Awatar użytkownika
Fanatyk
Stalker

Posty: 73
Dołączenie: 01 Paź 2012, 15:48
Ostatnio był: 30 Lip 2017, 10:52
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez Juraszka w 22 Sie 2013, 22:31

Szukam następujących modyfikacji:
- usunięcie *beep* jak ktoś wejdzie w nasz zasięg - używany przeze mnie UI ukrywa tą liczbę (nadal do sprawdzenia w kontaktach, ale pi pikanie mi przeszkadza - w CN kiedyś to zrobiłem ale nie pamiętam jak)
-usunięcie kiwania głowy - moż na to wyłączyć w user.ltx ale no raczej nie bardzo mogę ten plik modować,
-zmiana animacji rąk na te z multiplayera - zmiana broni powoduje natychmiastowe zniknięcie broni i wyjęcie (ale nie pojawienie się) innej
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez KSU w 25 Sie 2013, 19:25

Mógłby ktoś przenieść modele lekkich egzoszkieletów z CoP albo CS do SchoC? i jeszcze dźwięk wystrzału Ingrama z Maxa Payna przerobić tak aby pasował w ShoC.
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 22 Paź 2024, 12:05
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez Muskov w 02 Wrz 2013, 17:27

Ja poproszę o przerobione modele aktora (gracza), aby w widoku tpp wyglądał jak zwykły Stalker, a nie jakiś kawałek drewna. Za pomoc będę dozgonnie wdzięczny oraz dam łyczka :wódka:

Autor również zostanie ujęty w tworzeniu mojej małej modyfikacji zawierającej prace moje jak i zintegrowane modyfikacje innych użytkowników.


Wielkie dzięki z góry.


PS. nie posiadam aż takich umiejętności i programów żeby się tym zająć. :)

@down: Nie chce by ktoś pozował, a jedynie żeby postać gracza przypominała NPC...
Ktoś kiedyś ujął, że można edytować pliki .omf, niestety tutaj kończy się moja wiedza i posiadane programy.
Ostatnio edytowany przez Muskov 02 Wrz 2013, 23:00, edytowano w sumie 2 razy
Muskov
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 28 Sie 2013, 14:44
Ostatnio był: 08 Kwi 2019, 20:28
Miejscowość: Tam gdzie leje się wódka.
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez Voldi w 02 Wrz 2013, 17:57

Wynajmuj studio motion capture, a mogę Ci robić za aktora. Taka jest po prostu animacja i nic z tym nie zrobisz.
Image

Za ten post Voldi otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cromm Cruac,
Negative Bzzommbo.
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Czy umie ktoś połączyć 2 mody??

Postprzez Poldzer w 02 Paź 2013, 17:25

Witam!!!
Chciałbym się przywitać a wieć dzień dobry bracia stalkerzy !!!
Mam pytanie, czy ktoś potrafi połączyć, albo napisze jak to zrobić a mianowicie 2 mody: Oblivion Lost i Spawnera do SoC??
Z tego co zrozumiałem sprawa idzie o system.itx ale nie jestem pewny.

Z góry dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
Poldzer
Legenda

Posty: 1015
Dołączenie: 02 Paź 2013, 17:17
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 15:59
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 239

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości