[Shoker Mod] 1.9 Beta

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Cromm Cruac w 17 Sie 2013, 21:11

Co ty się tak podniecasz? Przecież ten Rostok to po prostu Bar połączony z Wild Territory :D
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Reklamy Google

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez djcycu w 17 Sie 2013, 21:15

No ale taki przeprojektowany nieco. Drzew urosło, barykady w innym miejscu, ziły na warsztatach. Zupełnie inny Rostok :D
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez joeredpll w 17 Sie 2013, 21:52

Przy włączaniu gry wywala mnie na pulpit. Ktoś może wie, dlaczego tak się dzieje? zainstalowałem ver.1.3 oraz fixa i spolszczenie.


Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-II, F6/M5/S5, 1995.00 mhz, 25-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 30736 files cached 32 archives, 5823Kb memory used.
Init FileSystem 2.680728 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[3967488 K], reserved[76136 K], committed[150616 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[10480 K], process heap[3498 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4653 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32768 kb, 2428 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:68C1]: ATI Mobility Radeon HD 5650                         
* GPU driver: 8.17.10.29
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1739 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\ati.ogg
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [70 ms]
"c:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 86276 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
! Can't find texture 'sky\sky_24_cube#small'
* [prefetch] time:    416 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 2980 ms
* phase cmem: 75463 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 756 ms
* phase cmem: 76089 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 175 ms
* phase cmem: 76089 K
Tworzenie nowej gry...
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 11575 spawn points are successfully loaded
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... sky\gamedata\scripts\sim_faction_brain_human.script:228: attempt to index field 'DISABLED_SMARTS' (a nil value)
 

stack trace:

joeredpll
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 19 Sie 2011, 08:35
Ostatnio był: 28 Sty 2015, 17:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez StalkerCell w 18 Sie 2013, 13:22

Dopiero dziś pograłem w tego moda i muszę powiedzieć - cud malina! No ale niestety, jak każda modyfikacja ma swoje "nowości", które jednego gracza wkurzają, a innego fascynują. Nie będę mocno spoilerował, ale podam rzeczy cieszące mnie i trapiące :) .

Do rzeczy, które spodobały mi się należą - encyklopedia, odtwarzacz, perki (aż trzy kategorie :omatko: ), dużo nowych broni, itemów, animacji i kombinezonów. Z nowych broni polubiłem, chiński, kałacho - podoby karabin. Fajnie zrobiono "polowe naprawianie" i kamizelkę szybkiego dostępu. Używam jej i bardzo wygodnie się z nią gra. Naprawy robi się niszcząc broń (nie podam jak, bo byłby spoiler :D ).

Oprócz rzeczy pozytywnie mnie zaskakujące, są i taki, które mnie rozczarowują, czy wręcz wkurzają. Na przykład - używamy medykamentów, jedzenia, dostaniemy kulkę, to męczymy się. Wkurza mnie to, bo będzie np. trzech Renegatów i ostrzelają mnie, to stoję jak taka dupa i nie mogę się ruszyć. Oczywiście, pomogą nam w tym napoje, ale rzadko którykolwiek posiadam. Druga sprawa - zniszczone bronie. Owszem, broń można kupić u handlarza, ale podniesionej z ziemi/trupa i zaznaczonej jako podniesiona nie można sprzedać (bynajmniej w pierwszej lokacji). I ostatnia rzecz - helikutas :E . Kurde, lata zbyt szybko i widzi przez ściany, przez co kilka(naście) razy zginąłem.

@joeredpll - tego loga widziałem na 2-3 stronie tematu, poszukaj. Znam dwa rozwiązania - wywal fixa, lub odpal przez skrót, generowany przez moda - STALKER Shoker Mod.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Idealny w 18 Sie 2013, 20:28

Jest Freeplay w tym modzie ?
Awatar użytkownika
Idealny
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 08 Cze 2012, 15:24
Ostatnio był: 04 Sty 2018, 20:55
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 32

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez StalkerCell w 19 Sie 2013, 17:37

Zdecydowałem się wrzucić kilka screenów do "rozeznania". Ogólnie moda polecam każdemu:

Remington i celowanie przez Aimpoint Com M3 do Benellego M3 Super 90
:

Image
Image


Kilka nowych pukawek
:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Perki
:

Image
Image
Image
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez joeredpll w 19 Sie 2013, 21:49

Witam
Miał może ktoś błąd z znikająym PDA dowódy wolności? Mam niestety taki problem i nie mogę ruszyć dalej, PDA po prostu nie ma przy jego ciele.
joeredpll
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 19 Sie 2011, 08:35
Ostatnio był: 28 Sty 2015, 17:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez RymuFanatyk w 19 Sie 2013, 21:52

@StalkerCell te nowe pukawki to chyba są z Arsenal Moda co?? Bo w Arsenalu są takie same.
Awatar użytkownika
RymuFanatyk
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 27 Lip 2013, 14:26
Ostatnio był: 30 Sie 2013, 16:09
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 6

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez StalkerCell w 20 Sie 2013, 10:31

Nie wiem, w Arsenal Moda nie grałem. Ktoś mówił, że brak kasy - nie zgodzę się. Mam na maksa wypindrzoną SEVA'ę, RPK-74 i Sajgę 12-C. Kilka pytanek:
-Gdzie znajdę kupię AK Mongoła (w plikach gry taka broń widnieje), M16 i XM8?
-Gdzie kupię celownik PK-A (do Sajgi i RPK)?

Powiem wam, że taki ekwipunek jest zarąbiaszczy.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez djcycu w 20 Sie 2013, 11:09

Czekaj tylko doskoczysz do Czerwonego Lasu :E Więcej ci nie powiem ale z wrażenia o mało gałek ocznych nie pogubiłem :D Jeśli chodzi o broń to chyba jasne że pojawi się to co w Arsenal Modzie. Odkąd jakaś broń wychodzi i jest ładnie wykonana to wielu moderów ją potem do gry wciska.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez StalkerCell w 20 Sie 2013, 19:41

Przez kilka godzin zdobyłem nowe wyposażenie:
-Pancerz SEVA wypindrzony na maksa w stronę odporności na anomalie, promieniowanie itp.
-Rewolwer Colt Phyton, ulepszony na maksa,
-XM8, również na full, w stronę szybkostrzelności
-RPK-74, także na full,
-Mk.11 Mod0 - na full,
-Marauder1010, bez ulepszeń,

Ciągle szukam handlarzy, którzy zaoferują AK Mongoła i tego większego RPK z okrągłym magazynkiem.
Takie pytanie z dupy - czy dostępna jest wersja 1.99? Bo gram na 1.9.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez RymuFanatyk w 20 Sie 2013, 20:53

Grałem tylko chwilkę z racji braku czasu, ale już wiem że ten mod skradnie mi kilka godzin życia... na początku zapowiada się dobrze, te info o śmierci stalkera, jest i nawet przyczyna, pierwszy artefakt kosztem 2 apteczek i bandażów, także pistolet od trupa w 100% stanie... dalej już może być tylko lepiej (albo i gorzej)
Awatar użytkownika
RymuFanatyk
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 27 Lip 2013, 14:26
Ostatnio był: 30 Sie 2013, 16:09
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 6

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości