[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Adam w 18 Sie 2013, 20:36

No mówię, że plik instalacyjny odpaliłem normalnie i zainstalowałem moda, patcha i wrzuciłem te gamedaty. Błąd wyskakuje nadal.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2526
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 25 Lis 2024, 18:18
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 18 Sie 2013, 20:46

Hmmm, skoro mod się zainstalował to po co jeszcze wrzucałeś jakieś daty?

Plik instalacyjny robi to za Ciebie - kopiuje co trzeba do głównego folderu CoP wg wybranych opcji. W efekcie powinieneś mieć folder gamedata w głównym folderze gry i to wszystko.

Ponadto mod będzie się wywalał jeśli:
- nie odpalasz CoP jako administrator (czyli odpalaj jako administrator ;) )
oraz
- masz program antiwirusowy lub inny podobny ustawiony na wyostrzony tryb czujności który blokuje zewnętrzne / wywołane skrypatmi zmiany w plikach (na tej zasadzie zrobione jest przełączanie klas więc chwilowo wyłącz ochronę)

Sorry, nie jestem w stanie Ci więcej powiedzieć - instalacja z execa została przetestowana kilkadziesiąt tysięcy razy więc musi działać (a może exec próbuje z automatu instalować w złej ścieżce?).
Image
Crazy Misery Brewer

Za ten post trojanuch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Adam.
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez Adam w 18 Sie 2013, 20:48

No cóż, zrobię reinstall i zainstaluję moda i patcha tylko z plików instalacyjnych. Dzięki za radę. Pażywiom uwidim :)
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2526
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 25 Lis 2024, 18:18
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 18 Sie 2013, 21:04

Adamie a jaką ściągnąłeś wersję? W dwóch partach czy jednym? Bo jest pewna rada co do dwóch archiwów. Mogę sprzedać ;)

WowanBardzoZły napisał(a):Bug ze spawnem czy tak to ma wyglądać?

Tak to ma wyglądać. Moja rada to nie strzelać dopóki nas nie wykryją i starać się jakoś je obejść. Zwykle skutkuje a co do wypraw nocą to już zapomnij. Nocą możesz iść nakarmić mutanty - sobą. Brakuje wtedy dużo stalkerów ponieważ wracają do baz lub tylko utrzymują ważniejsze pozycje. Za dnia można łazić. Słyszałem że tu wszyscy ze stalkerami latali po zonie ale ja wałęsam się sam. Grunt by mieć ze sobą jakiś porządny "śrutomiot" i to wystarczy. Zawsze znajdzie się jakiś sposób na ewentualny problem. Powracając do spawnu mutantów to on jest tylko tymczasowy. Na początku rozgrywki jest młyn, potem się sprawa potrafi umiarkować i jest względnie przyjemnie.

Zamiast artów można używać sprzętów. Albo jeśli lubimy kombinować to łączymy te zalety. Posiadam Powiew Wolności z pięcioma slotami na artefakty. Aby przeskoczyć trudne miejsca uważnie czytam opisy artefaktów (można je znaleźć bez włażenia w anomalie, wystarczy tłuc bandyckie ścierwa) i stosuję najlepsze. Oczywiście promieniują ale dzięki aparatom przeciw radiacji niwelujemy wychodząc z ochroną dawaną przez artefakt na plus. Progową wagę przeciążenia podwyższamy ramkami a bajer ze 160 kilogramowymi udźwigami jest pewnym udogodnieniem. Z resztą... Jak się dobrze rozłoży na ciele bagaż to można naprawdę dużo unieść. Nie wiem czy aż tyle ale na pewno więcej niż gdybyśmy pakowali w sam plecak.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Adam w 18 Sie 2013, 21:08

Pobrałem jednego rara o wadze 5,04 GB i patcha ze strony głównej moda. Wypakowałem i widzę folder "data" z gamedatą, binem i grą do skopiowania oraz execa.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2526
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 25 Lis 2024, 18:18
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [MISERY]

Postprzez Gwizdek w 18 Sie 2013, 21:16

Tego folderu dodatkowego nie ruszaj. On jest jakbyś coś spierniczył. Zrób z exe, odpal jako admin i powinno działać.
Błękitni Orneta, tudutudududu!
Awatar użytkownika
Gwizdek
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 09 Sty 2012, 13:40
Ostatnio był: 14 Sie 2024, 01:26
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 88

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 18 Sie 2013, 21:22

Nie wiem czemu kazdy gada że nie opłaca się robić wypadów na artefakty. Ja kupiłem na skadowsku tego pomarańczowego gumisia za około 85k i chodziłem na te anomalie koło Skadowska (płomienna wioska i te jaskinie pod nią) za kazdym razem wynosiłem około 4-6artefaktów co dawało około 20-30k, a kombinezon spada do około 85% tylko trzeba pamiętać żeby nie wcjhodzić w anomalie.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 882
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 21 Lis 2024, 23:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 18 Sie 2013, 22:29

Mi po tej łatce od Trojanucha gra wariuje... :/ W Kopachi nie ma Zombie, gra jest mniej stabilna - do tej pory wyloty miałem bardzo rzadko.... I jeszcze ten błą o którym pisałem parę postów wcześniej....
Poratuje ktos radą....?
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 19 Sie 2013, 00:01

Idę do warsztatu w Zatonie, atakują mnie wataha 20 psów. Ginę, chcę wczytać, wylot. Kolejna próba, to samo. Biorę wcześniejszy save (zapisałem bo udało mi się kupić F2000), to samo, mimo iż jeszcze 5 minut temu działał. O co tu chodzi? Zepsuło mi kilka save'ów wstecz? :/

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'ac'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

stack trace:
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 19 Sie 2013, 01:15

SkullDagger napisał(a):Nie wiem czemu kazdy gada że nie opłaca się robić wypadów na artefakty.

Bo nie opłaca. Lepiej jest zbierać graty które ważyć mogą mniej niż artefakty a przy okazji z trupa można i sam artefakt wziąć. Kombinezon cały, nic dodatkowo nie trzeba nosić a na dobrym szpeju można zgarnąć nawet 50 000 jednorazowo.

n1ck a z jakim grasz patchem? Kompatybilnym czy niekompatybilnym z save? Wgrywałeś tego małego fiksa od Trojanucha?

PS: FN2000 ssie w tym modzie. Podrzuca straszecznie i sieje. Lepiej w coś innego, bardziej ambitnego zainwestować.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 19 Sie 2013, 01:33

Niekompatybilnym ale zaczynałem od nowa dwa razy, fixa wgrywałem. Cofnąłem się teraz aż do podziemi Prypeci, zobaczę czy coś się zmieni. F2000 jest super tylko trzeba zamontować ulepszenia na odrzut u technika :)


edit: dalej lipa. przeszedłem do tej Prypeci i znowu przy zadaniu z przejęciem Gaussa wylot. wcześniej jakoś przemęczyłem i przeszedłem do tego Zatonu ale jak znowu ma mi zepsuć wszystko to do diabła z taką grą :/

Kod: Zaznacz wszystko
stack trace:

0023:7253510C MSVCR80.dll, memcpy()
0023:00A14182 xrCore.dll, NET_Packet::w()
0023:00A141C6 xrCore.dll, NET_Packet::w_float()
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 19 Sie 2013, 09:23

To może zainstaluj moda jeszcze raz ale bez tego małego fiksa. Może się stabilność poprawi.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości