[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Authentic96 w 14 Sie 2013, 18:11

Z tego, co mi wiadomo z relacji djcyca, to Gauss rewelacyjny nie jest. Lepiej zainwestować w coś innego :P
Тільки в зоні зустріти справжніх чоловіків.
Awatar użytkownika
Authentic96
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 31 Lip 2013, 09:38
Ostatnio był: 14 Kwi 2016, 17:46
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez szczupi26 w 14 Sie 2013, 18:19

Ok, poszedł do żyda :E
Kolejna sprawa, da się wymusić AA w trybie DX9 w Misery 2.0 czy pozostaje pogodzenie się z tymi okropnymi ząbkami :E ?
i5 2500K@4,3GHz + NOCTUA NH-U12P|ASROCK P67 PRO3|2x4GB G.SKILL TRIDENT X 2400MHz CL10
SAPPHIRE HD 7950@1000/1375 |SAMSUNG 840 120GB|CORSAIR 520HXEU-520W|CM DOMINATOR 690|BENQ GW2750HM|MICROLAB SOLO 5C
szczupi26
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 05 Sie 2013, 15:34
Ostatnio był: 22 Sie 2013, 17:40
Kozaki: 0

problem z misery 2

Postprzez massio68 w 14 Sie 2013, 18:27

mam problem przy modyfikacji Misery wersja 2.0.1
gdy chce włączyć grę pojawia się ten obrazek (logo czy co to tam) i łapie crash'a pojawia się komunikat Windows'a ze program przestał działać
oto log:

Kod: Zaznacz wszystko
[list]FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\nature\new_thunder1_hec.ogg[/list]


P.S za wszelkie złe zamieszczenie plików w opise przepraszam :(
massio68
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 10 Sie 2012, 22:17
Ostatnio był: 28 Gru 2013, 11:19
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: -1

Re: [MISERY]

Postprzez Authentic96 w 14 Sie 2013, 19:17

A v2.0 działała? Jeśli nie zacząłeś grać od nowa, tylko kontynuujesz poprzednią rozgrywkę, to lepiej zainstaluj wersję patcha do nowej gry i graj od nowa. Ale zanim to zrobisz, przekopiuj ponownie całą gamedatę z Misery v2.0 i spróbuj włączyć grę jeszcze raz, bo brakuje Ci ścieżki dźwiękowej.
Тільки в зоні зустріти справжніх чоловіків.
Awatar użytkownika
Authentic96
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 31 Lip 2013, 09:38
Ostatnio był: 14 Kwi 2016, 17:46
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 14 Sie 2013, 19:42

djcycu napisał(a):Co prawda jest tu na forum jakiś harkor co przeleciał te spalacze sprintem i przeżył :D

Akurat to jest prosta sprawa jeśli się zna ustawienia anomalii, wystarczy iść dokładnie tak jak Noe i można przeżyć (z trzema kreskami hp ale to już inna sprawa). Kondoma nigdy nie zakładałem do tego zadania.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 14 Sie 2013, 20:13

Nie zakładałeś w Misery 2? Nawet w pierwszej dawało się to przejść w Świcie, a w standardowym COP bez żadnej ochrony nie było problemu.
Tu bez co najmniej Sevy idąc dokładnie jak Noe zginiesz w kilka sekund od samego gorąca. Na próbę zdjąłem Ekologa w środku anomalii - zgon w 4 sekundy. Próbowałem też przebiec od strony ścieżki biegnącej przez środek gospodarstwa ale nawet bez nadziania się na anomalie zawsze brakowało kilku kroków.
Chyba że jakiś inny pancerz daje ochronę przed ogniem - nie sprawdzałem jeszcze ciężkich kombinezonów Wolności i Powinności ani Bułata.
Jak jest z naprawą sprzętu w Prypeci? Dostaje się jakieś zestawy od kwatermistrza czy trzeba ze sobą przytargać zapas?
Ostatnio edytowany przez sledz, 14 Sie 2013, 20:18, edytowano w sumie 1 raz
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez Authentic96 w 14 Sie 2013, 20:18

Ja to zrobiłem w Świcie i Sferze zapodając sobie wojskowego stimpaka już na samym początku biegu i przeżyłem, więc trudno w gruncie rzeczy nie jest, tylko kombinezon się szybko pierniczy :|

Ponawiam pytanie... Zaradzi ktoś coś na to? Przy przejściu do Janowa mi wywala takie cuś:
Kod: Zaznacz wszystko
* Loading objects...
* 13720 objects are successfully loaded
! Cannot find saved game ~#i#:after create space_restrictor0054 [jup_to_zat_sr]
! Cannot find saved game ~#i#:after create level_changer0227 [jup_to_zat_lc]
! Cannot find saved game ~#i#:after create space_restrictor0250 [jup_to_pas_sr]
! Cannot find saved game ~#i#:after create level_changer0251 [jup_to_pas_lc]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka70228 [jup_hiding_place_52]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit0388 [jup_hiding_place_53]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_011125 [jup_hiding_place_55]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_011152 [jup_hiding_place_56]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_blue_box1206 [jup_hiding_place_57]
! Cannot find saved game ~#i#:object [5856] is already in story_objects_registry with story_id[jup_hiding_place_58]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka45856 [jup_hiding_place_58]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit6112 [jup_hiding_place_59]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka76067 [jup_hiding_place_61]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka36071 [jup_hiding_place_62]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_016185 [jup_hiding_place_63]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_dev_merger6188 [jup_hiding_place_64]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_green_box6192 [jup_hiding_place_65]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka76199 [jup_hiding_place_66]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_016212 [jup_hiding_place_67]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka56218 [jup_hiding_place_68]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_green_box6222 [jup_hiding_place_69]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_blue_box6237 [jup_hiding_place_70]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_016241 [jup_hiding_place_71]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_green_box6248 [jup_hiding_place_73]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_blue_box6252 [jup_hiding_place_74]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_blue_box6257 [jup_hiding_place_75]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka46262 [jup_hiding_place_76]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_green_box6276 [jup_hiding_place_77]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka46278 [jup_hiding_place_78]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka26281 [jup_hiding_place_79]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_case6285 [jup_hiding_place_80]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka26294 [jup_hiding_place_81]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka76302 [jup_hiding_place_82]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka36306 [jup_hiding_place_83]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit6310 [jup_hiding_place_84]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit6323 [jup_hiding_place_85]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka46328 [jup_hiding_place_86]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_dev_merger6341 [jup_hiding_place_87]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka56344 [jup_hiding_place_88]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka76349 [jup_hiding_place_89]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit6354 [jup_hiding_place_90]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_green_box6358 [jup_hiding_place_91]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka36364 [jup_hiding_place_92]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka46368 [jup_hiding_place_93]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_dev_merger6373 [jup_hiding_place_94]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_016154 [jup_hiding_place_95]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka16165 [jup_hiding_place_96]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka56174 [jup_hiding_place_97]
* Game piotr - autosave is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalkercop\savedgames\piotr - autosave.scop' (2.523s)
* phase time: 2522 ms
* phase cmem: 275904 K
* phase time: 54 ms
* phase cmem: 275928 K
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 275928 K
* WARNING: player not logged in
* client : connection accepted - <All Ok>
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 275963 K
* phase time: 21 ms
* phase cmem: 275963 K
* [win32]: free[501648 K], reserved[198288 K], committed[1397152 K]
* [ D3D ]: textures[387632 K]
* [x-ray]: crt heap[518659 K], process heap[466682 K], game lua[38588 K], render[746 K]
* [x-ray]: economy: strings[33959 K], smem[7678 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : out_of_memory_handler
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 336
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Out of memory. Memory request: 65121 K
 

stack trace:

Тільки в зоні зустріти справжніх чоловіків.
Awatar użytkownika
Authentic96
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 31 Lip 2013, 09:38
Ostatnio był: 14 Kwi 2016, 17:46
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 14 Sie 2013, 20:26

sledz, nie miałem nawet Świtu, tylko podstawową kurteczkę. Temperatura jest wysoka tylko w dalszej części anomalii którą da się przebiec sprintem. Nie wiem, może mam farta ale wykonywałem to już trzy razy i ani razu się nie ugotowałem :)
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez szczupi26 w 14 Sie 2013, 20:46

Authentic96 wygląda jakby brakowało pamięci, nie wiem tylko czy VRam-u czy systemowego. Tak czy inaczej zjedź z detalami na low/med i spróbuj przejść raz jeszcze.
i5 2500K@4,3GHz + NOCTUA NH-U12P|ASROCK P67 PRO3|2x4GB G.SKILL TRIDENT X 2400MHz CL10
SAPPHIRE HD 7950@1000/1375 |SAMSUNG 840 120GB|CORSAIR 520HXEU-520W|CM DOMINATOR 690|BENQ GW2750HM|MICROLAB SOLO 5C
szczupi26
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 05 Sie 2013, 15:34
Ostatnio był: 22 Sie 2013, 17:40
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez pan kozaq w 14 Sie 2013, 20:50

Authentic96, zwiększ pamięć wirtualną do 4GB (4096). I napisz ile masz RAM-u. Mnie wywalało z innym logiem, gdyż miałem za mało RAM-u. Cromm pisał, że bez 3GB nie pograsz ;)
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 18:05
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [MISERY]

Postprzez Authentic96 w 14 Sie 2013, 20:54

RAM-u mam 4gb, a wirtualnej mam ustawione na 5,6k MB, więc to nie ten problem. Szczupi, zrobiłem tak, mam wszyściuteńko na minimum. Wiesz, z tego, co ja widzę, to nie chce wgrać parudziesięciu modeli czegośtam, a wątpię, żeby reinstall coś dał, no i nie uśmiecha mi się grać od nowa trzeci raz. Nawet się z save'em cofnąłem, bo myślałem, że się spierniczył aktualny, to pół godziny znów wracałem z płaskowyżu i to samo. Wkurzyłem się niemiłosiernie, przecież wieczności na Zatonie nie spędzę... A Cromm milczy. :P
Тільки в зоні зустріти справжніх чоловіків.
Awatar użytkownika
Authentic96
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 31 Lip 2013, 09:38
Ostatnio był: 14 Kwi 2016, 17:46
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez massio68 w 14 Sie 2013, 23:01

Authentic96 napisał(a):A v2.0 działała? Jeśli nie zacząłeś grać od nowa, tylko kontynuujesz poprzednią rozgrywkę, to lepiej zainstaluj wersję patcha do nowej gry i graj od nowa. Ale zanim to zrobisz, przekopiuj ponownie całą gamedatę z Misery v2.0 i spróbuj włączyć grę jeszcze raz, bo brakuje Ci ścieżki dźwiękowej.


tak v.2.0 działa jaku uruchomię przez administratora
a jednak mam crash'a gdy ginę i chcę wczytać grę
Ostatnio edytowany przez massio68, 14 Sie 2013, 23:51, edytowano w sumie 1 raz
massio68
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 10 Sie 2012, 22:17
Ostatnio był: 28 Gru 2013, 11:19
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: -1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 1 gość