Skadowsk

Wszyscy bali się premiery kolejnej gry z serii Stalker. Nikt nie potrafił odpowiedzieć na pytanie: co wpisać w tym cholernym opisie?
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Jeżeli chcesz zadać pytanie na temat fabuły, to sprawdź najpierw, czy odpowiedzi nie znajdziesz w SOLUCJI.

Skadowsk

Postprzez Żuczek94 w 13 Sie 2013, 18:32

Przeszlam zew prypeci juz tyle razy ze nie licze, i znudzilo mi sie juz troche wiec chce chociaz raz sobie poszalec i moje pytanie jest nastepujace....


Czy da sie napasc na Skadowsk ? :D

A drugie pytanie jest takie, czy sa jakies mody ciekawe do zew prypeci albo czy jest mozliwosc wgrania jakos dodatkowych misji pobocznych ? :D
"Dotykając nieba nie zapomnij że stoisz na ziemi"
Awatar użytkownika
Żuczek94
Stalker

Posty: 102
Dołączenie: 02 Paź 2012, 15:55
Ostatnio była: 19 Lut 2017, 21:25
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 7

Reklamy Google

Re: Skadowsk

Postprzez Adam w 13 Sie 2013, 18:35

Jeżeli chcesz dużo misji pobocznych to polecam Sigerous Mod 2.2. Dodaje ogrom questów, postaci i wiele innych smaczków. Obowiązkowa pozycja.

Co do pierwszego pytania, to raczej nie. Jeżeli zastrzelimy kogokolwiek w bliskiej odległości od statku, włącza się alarm, wszyscy na pokładzie stają się wrogami i nie można wejść, bo zamknęli wrota. W środku też nie można nikogo zabić. Btw. po co napadać na Skadowsk? :D
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: Skadowsk

Postprzez iJames2 w 13 Sie 2013, 18:47

Możesz umilić sobię grę lepszymi zachowaniami NPC czyli mod pod nazwą [M.S.O].Wtym modzie masz dodatkowo zawarty inny mod , który poprawia jakość i efektywność anomalii:D
Kolejnym modem jest Misery.On zato dodaje mnóstwo róznych rzeczy.
! YOUR HOUSE IS IN ZONA STALKER !
Image
! YOUR HOUSE IS IN ZONA STALKER !

iJames2
Wygnany z Zony

Posty: 50
Dołączenie: 31 Lip 2013, 00:00
Ostatnio był: 18 Sie 2013, 16:40
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 5

Re: Skadowsk

Postprzez Żuczek94 w 13 Sie 2013, 18:50

To tego moda bede musiala sobie sprawdzic jeszcze dzis koniecznie :D
A co do napadu na skadowsk - a nie wiem, po prostu nie mialam juz innych pomyslow :D Chcialam poszalec, porobic cos glupiego xD
A takie pytanko, czy jak skadowsk stanie sie moim wrogiem to czy jest wtedy mozliwosc dostania sie jakos do janowa ? :D bo przeciez przewodnik siedzi tam na statku :D
"Dotykając nieba nie zapomnij że stoisz na ziemi"
Awatar użytkownika
Żuczek94
Stalker

Posty: 102
Dołączenie: 02 Paź 2012, 15:55
Ostatnio była: 19 Lut 2017, 21:25
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 7

Re: Skadowsk

Postprzez Adam w 13 Sie 2013, 18:55

O ile pamiętam, wystarczy po prostu odejść, odczekać trochę i gdy będzie komunikat Brodacza, że nie ma zagrożenia, wszyscy stają się znowu neutralni i wszystko wraca do normy. Ale po co robić sobie kłopot? Wystarczy poprzedni save.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: Skadowsk

Postprzez Żuczek94 w 13 Sie 2013, 19:08

o kurcze o kurcze takich rzeczy nie wiedzialam ! :D dziekuje wam panowie ;) czy do pozostalych czesci gry tez sa tego typu mody ? :D
"Dotykając nieba nie zapomnij że stoisz na ziemi"
Awatar użytkownika
Żuczek94
Stalker

Posty: 102
Dołączenie: 02 Paź 2012, 15:55
Ostatnio była: 19 Lut 2017, 21:25
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 7

Re: Skadowsk

Postprzez Adam w 13 Sie 2013, 19:09

Modów jest ogrom, poszukaj na forum. Naprawdę trudno to streścić w kilku słowach. Jest dział "Modyfikacje gotowe", tam poszukaj.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: Skadowsk

Postprzez Voldi w 13 Sie 2013, 21:35

Jeśli chodzi o mody to w sumie jest kilka wartych polecenia:

Cień Czarnobyla
Jeśli interesuje Cię kompletnie nowa fabuła, to jeno Priboi Story. Mod jest po angielsku, solucji nie znalazłem, bardzo dużo główkowania... Ogólnie: jesteś wojskowym, rzeczonym "lejtnantem Pribojem", po całej Zonie szukasz dokumentów i niejakiego Sidorowicza, który ruszył tłuste dupsko z bunkra w Kordonie i poszedł... szukać Ciebie.
Drugi to Upadła Gwiazda - Honor najemnika, polecony mi przez pewnego zbanowanego użytkownika :tm: Mod jest umiarkowanie trudny, poza kilkoma naprawdę hardkorowymi miejscami, ale za to wszędzie bije pustką i samotnością. Misery to pikuś. Kilka questów na "Sortowni" (multum dodanych lokacji), która jest w sumie jedynym bezpiecznym miejscem. Dalej, od Kordonu liczysz sama na siebie. Powiem tyle, że jeśli się zdecydujesz, to nie polecam podchodzić do stalkerów siedzących samotnie w kuckach i gibiących się na wszystkie strony.
W obu modach można poruszać się pojazdami.

Czyste Niebo
Do tego to w sumie tylko The Faction War (a niech mnie, korci mnie, żeby samemu go spróbować. Ale dopiero po upgrade kompa i przejściu Misery. Pewnie dopiero w następne lato :caleb: ) autorstwa naszego forumowicza. W skrócie - o ile wiem, nie ma fabuły. Czysty freeplay z bardzo rozbudowanym głównym wątkiem tej części czyli wojnami frakcji.

Zew Prypeci
Polecany Sigerous Mod 2.2, w polskiej wersji językowej. Dużo questów, dużo spawnu, parę dodatkowych pukawek itd. Co prawda, od Zatonu (zaczyna się w Kordonie, potem są Bagna znane z CS, a dalej lokacje z normalnego CoP powiększone o Radary (Mózgozweglacz) i Instytut Agroprom) robi się aż za łatwo (jeśli umie się rzucać granatami/korzystać z min), ale ogólnie mod bardzo fajny. I stabilny, co jest tylko na plus. Można znaleźć parę smaczków i easter eggów (nie wiem, czy po angielsku też, ale "po naszemu" jest parę jawnie zaczerpniętych z prawdziwego życia postaci :) ).
Wydany niedawno MISERY 2.0. Co prawda, to już Zona dla twardzieli i to tych największych, ale jeśli masz mocny komputer i chcesz mocnych wrażeń, zbliżonych do rzeczywistości (w sumie, poza tym, że nie czujesz bólu wpadnięcia w anomalię albo postrzelenia, to samo życie), to coś dla Ciebie. Mnóstwo, całe tony wręcz dodatkowych przedmiotów i opcji. To takie trochę Lost Alpha, które zostało wydane :tm: Dzielnie pracujemy nad spolszczeniem, więc bardzo możliwe, że od września będzie można rozmawiać ze stalkerami w ojczystym języku.


We wszystkie te mody, z wyjątkiem TFW, grałem. Jeśli chcesz o coś zapytać - wal śmiało przez PW.


:

BTW Atik, gdzie kalyndorze do LA? :realcaleb:
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: Skadowsk

Postprzez djcycu w 13 Sie 2013, 23:57

Żuczek94 napisał(a):Czy da sie napasc na Skadowsk ? :D

Jak ci kretyni będą wychodzili to wrzuć granat za drzwi i się przekonasz :D Ogólnie można napaść ale broni bez moda tam nie wyjmiesz no i oni są nieśmietelni...

Fajne mody to:

CoP:
Misery - mod wymagający i nieco upierdliwy ale da się grać i nawet czerpać z tego ogromne przyjemności. Początki trudne a potem leci jak z płatka. Standardowa fabuła ale utrudniona na tyle że każde środki się liczą...

Sigerous Mod 2.2 - Mod średnio trudny. Duży nacisk położono na sprzęt jaki się posiada. W kombinezonach można być kuloodpornym a broń z dziada może stać się cudem. Wszystko to kwestią ulepszeń i doboru. Fabuła rozszerzona o kilka zadań i lokacji. Możliwość pracy dla innych ugrupowań i możliwość do ich dołączenia.

SoC:
Trylogia modów Zaurusa czyli Apocalipsis (słaby ale aby ogarnąć fabułę dobrze zagrać), Poszukiwacze, Powinność: Filozofia Wojny oraz to co wspomniał Voldi, Honor Najemnika (to czwarta część).

Narodnaya Solyanka - cóż, wstyd przyznać ale to fajny mod. Trochę głupio przemyślane niektóre kwestie ale jest ogromnie rozbudowany. Szczególnie fabuła. Polecam zagrać dopiero po kilku wcześniejszych modach gdyż fabuła jest wielowątkowa no i gra sypie bugami które mając wprawę można ominąć.

RMA (mod po rosyjsku) - Jest to ciekawy mod gdyż posiada on wycięte lokacje, pojazdy, mutanty i kilka zadań które GSC wywaliło z oficjalnej wersji. Co prawda nie przywraca on Stalkera z pierwotnego założenia ale Oblivion Lost ssie mu stopy... Język nie sprawi ci problemu jeśli grałaś w czystą wersję SoC (polecisz z dialogami na pamięć).

Ukryte Ścieżki 2 - Co tu dużo mówić... Mod bardzo fajny fabularnie. Nie ma się do czego przyczepić. Nowe lokacje, fabuła, sprzęt... Co chcieć więcej?

Priboi Story o czym pisał Voldi.

To chyba tyle. Lepszych modów albo nie pamiętam albo po prostu mało wnoszą by wynieść z nich masę dobrej zabawy.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Skadowsk

Postprzez Adam w 14 Sie 2013, 09:46

Priboi Story po angielsku? Może 1.0 ale 1.1 i 1.3 są już spolszczone.

To ja polecam:

SoC:
Właśnie ów Priboi Story w wersji (TYLKO!) 1.1. 1.0 była słaba, a Ukryte Zagrożenia 1.3 takie sobie.
Co do modów Zaurusa to polecam część drugą i trzecią. Najbardziej wciągają fabularnie. Zaurus postawił przede wszystkim na zmianę fabuły. Wyszło mu to genialnie. Nie ma żadnych nowych tekstur, ani broni, ani żadnych innych zapychaczy. Te mody są dla ludków, którzy kochają pierwotnego stalkera, a znudziła im się fabuła ;)

CS:
Szczerze, tutaj niewiele, ale dobre rzeczy słyszałem o Fraction War, no i oczywiście Fraction Commander.

CoP:
Tylko Sigerous Mod 2.2 jak wcześniej pisałem, ewentualnie S.M.R.T.E.R. Prypiat.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: Skadowsk

Postprzez djcycu w 14 Sie 2013, 10:22

Zapomniałem że do CS jest fajny modzik (ale w języku rosyjskim chyba). Zwie się on Shoker Mod. Dodaje kilka smaczków jak perki dla postaci (można zwiększyć ich ilość maksymalną), kilka pobocznych zadań na początku no i broń, kombinezony, przezbrojenie postaci, inne teksturki. Na początku trudno, z perkami gra się ułatwia co nadaje im sens. Jest do lepsza alternatywa dla OGSM.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Skadowsk

Postprzez Żuczek94 w 14 Sie 2013, 16:31

1. Czy jezeli wgram te mody, bede musiala grac od nowa czy bede mogla smigac na moim zapisie gry ? :D
2. Gram i gram i widze, ze kazda postac, kazdy stalker ma swoja nazwe, kazdy sie inaczej nazywa (nie mowie o postaciach glownych, tylko tych przypadkowych). Moje pytanie kolejne jest takie - czy jest mozliwosc ze postacie sie w koncu skoncza ? czy one gdzies maja swoj respawn i na nowo zyja mimo ze kiedys gdzies tam ich zabilam, czy po prostu jest ich ograniczona ilosc ?
Ostatnio edytowany przez Żuczek94 16 Sie 2013, 21:28, edytowano w sumie 2 razy
"Dotykając nieba nie zapomnij że stoisz na ziemi"
Awatar użytkownika
Żuczek94
Stalker

Posty: 102
Dołączenie: 02 Paź 2012, 15:55
Ostatnio była: 19 Lut 2017, 21:25
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 7

Następna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości