[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Kortyzol w 12 Sie 2013, 22:58

Mam pytanie dotyczące Steppe Desert Eagle'a od Żwawego. Jak się go ekwipuje to gra się krzaczy. Po założeniu domyślnie wywala takiego loga:
:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_string
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 513
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find variable attach_place_idx in [wpn_desert_eagle_nimble_hud]
 

stack trace:


Próbowałem to naprawić, bo jak się okazało w pliku gamedata\configs\weapons\w_desert_eagle nie ma attach_place_idx. Po dodaniu attach_place_idx = 0 (inne configi tak mają, to stwierdziłem że też tu dam) log zmienia się na:
:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_string
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 513
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find variable hands_position_16x9 in [wpn_desert_eagle_nimble_hud]
 

stack trace:


Tą metodą pododawałem brakujące wartości między innymi hands_position_16x9, hands_orientation_16x9,item_position, item_orientation i ostatnie anm_hide czyli najprawdopodobniej animację odpowiedzielną za chowanie broni. Po dodaniu tego wszystkiego kiedy próbuję wyciągnąć Steppe Desert Eagle'a wywala mi loga:
:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : _GetItemCount(anm.c_str())==2
[error]Function      : player_hud_motion_container::load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\player_hud.cpp
[error]Line          : 63
[error]Description   : (null)
 

stack trace:


A z tym fantem to już nie mam pojęcia co robić, pewnie coś nakrzaczyłem bo się na tym kompletnie nie znam, ale zawsze warto spróbować. Ktoś to naprawiał/naprawił samodzielnie, czy trzeba czekać aż ktoś z devów się tym zajmie?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec egestas diam ac dolor dapibus consectetur. Etiam iaculis accumsan leo. Suspendisse varius imperdiet adipiscing. Aliquam porttitor velit lacus, non feugiat arcu accumsan non. In vitae sapien in eros vestibulum aliquet. Sed turpis augue, semper vitae convallis non, luctus eget libero. Nullam quis magna mi. Morbi malesuada sem ut ligula viverra condimentum. Cras quis dolor id risus aliquet mattis mattis ut sapien. Duis ac vulputate risus. In tempus, arcu mattis semper tempor, odio tellus vehicula arcu, vitae luctus eros nisi eget eros. Nullam congue ligula sed odio vehicula aliquam. Suspendisse eleifend magna.
Awatar użytkownika
Kortyzol
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 07 Sty 2012, 23:29
Ostatnio był: 26 Cze 2016, 13:15
Kozaki: -3

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 12 Sie 2013, 23:02

Saiga "żondzi". Na misji "Niezidentyfikowana broń" ta pukawka ocaliła dupsko Tarasowa a wierzcie mi było bardzo hardcorowo. Co prawda my poradzimy sobie śpiewająco ale jak ktoś chce tego saldata utrzymać przy życiu to z obrzynem niech się tam lepiej nie wybiera :) Saiga po ulepszeniach to kosiara pierwszej klasy. Nawet na odległość potrafi zadać poważne obrażenia. Remont broni po jakimkolwiek szturmie wynosił mnie 1000 rubli z groszem więc nie było to wiele zważając na to że kasa biega po zonie.

Był ktoś w X8? Od razu mówię że tam dość prze*ebane jest w tym modzie i nie wiem co poczyniać. Chętnie bym się wrócił po jaki lepszy kombinezon :D

@Up:
Ktoś tu zaraz na pewno zaradzi. Ja sobie odpuściłem naprawianie tej broni. Brzydko wyglądała w porównaniu do srebrnej edycji z czarnymi okładzinami więc nie był mi potrzebny i sprzedałem. Jeśli ktoś myśli że kupując u Żwawego FN2000 będzie kosił to niech zapomni. Ta broń ma oznaczenie "cywilny" i ma zamknięte masę ulepszeń. Jedyna zaleta to dość fajny kolor.

Skrócony przepis przejścia X8:
:

Jak sami wiemy X8 to jedno z najmroczniejszych i najniebezpieczniejszych miejsc w CoP. W Vanilli na poziomie nowicjusz ten poziom był niezłym wyzwaniem a w Misery? Chyba nie muszę mówić :D Atakować nas będzie to co w podstawce a więc parę snorków, burerów i poltergeist. Jak sobie poradzić? A może jak się ubrać i co połknąć?

- hełm od SEVA ulepszony pod kątem promieniowania PSI.
- kombinezon Wolności ulepszony głównie pod kątem pojemników na artefakty (jest zbliżony do kombinezonu Świt).
- 2 aparaty do niwelacji promieniowania oba z wartością po -2mSv.
- 3 artefakty Blask Księżyca (Moonlight, jeśli X8 zostawimy sobie na koniec to powinniśmy je bez problemu kupić u Hawajczyka).
- przed wejściem połknąć bloker psioniczny i spalić skręta. Na czas zawrotów głowy pobiegać sobie i ostrzelić się przed atakującymi skrzyniami i snorkami.

opcjonalnie: można także założyć na siebie egzoszkielet. Powinien nas ochronić przed latającymi monitorami.
obowiązkowo: mieć kilka granatów i granatnik. Trzeba w pierwszej kolejności wykurzyć poltergeista :)

Reszta zależy od was. Promieniowanie nie powinno nas ruszyć z taką konfiguracją. Przepis zestawiony na podstawie Recon'a.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez assire w 13 Sie 2013, 00:28

Ano, Saiga nawet nieulepszona jest przeepicka. Poszedłem do tartaku, z rewolweru ustrzeliłem jednego zombiaka co stał "na straży", patrzę a wyłazi na mnie ze 20 w dwóch ładnych rządkach, po 10. Szczęka na podłodze, myślę sobie "no i w dupie jesteś", ale jednak u mnie zombiaki są mało groźne i nie są snajperami jak u niektórych. 15 strzałów z Saigi później:
http://img51.imageshack.us/img51/1143/o2fl.jpg
:E
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 13 Sie 2013, 00:44

I nie wiem czy zauważyliście ale do Saigi mimo możliwości przyłączenia PSO można jeszcze podłączyć tłumik :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez assire w 13 Sie 2013, 00:48

No, u mnie na Saigę wchodzi jakiś dziwny tłumik (z opisem tłumika na 5,56, ale innym wyglądem w eq) który pasuje także do FN 2000. A ten który powinien pasować do FNa do niego nie pasuje :E
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 13 Sie 2013, 00:50

Dlatego olałem Saigę. Walka stała się zbyt banalna, trzeba było jedynie uważać żeby stan nie spadł za bardzo.
Za to z Drapieżcy dwoma strzałami powaliłem trzy pijawki stojące w kupie.
Jedno pytanie: zasięg skuteczny Drapieżcy to mniej więcej 3/4 zasięgu Saigi, czy ulepszenie płaskości toru lotu poprawi go? W strzelbach nigdy tego nie montowałem.

Poza tym to wróciłem z Jupitera z dokumentami i okazało się że nie mogę zagadać do Azota na temat tunelu, bo nie odwiedziłem Ogończy 3. Pomyślałem, że cały plan z niekupowaniem Ekologa poszedł się walić i będzie mi potrzebny do przejścia przez spalone gospodarstwo. Jednak po paru próbach udało mi się przedostać przez anomalię i wylądować na płaskowyżu z ok. 1/5 zdrowia.
:

Trzeba zacząć tam, gdzie pojawia się w scence z Noem i walić sprintem prosto do teleportu, odbijając ze 2 kroki w prawo

Straciłem jedynie 12000 na wycieczkę tam i z powrotem, a teraz muszę iść jeszcze raz zamawiać kombinezon.

Czy udało się komuś kupić Sevę u handlarza?
Ostatnio edytowany przez sledz, 13 Sie 2013, 00:53, edytowano w sumie 1 raz
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez Ahmed1109 w 13 Sie 2013, 00:53

Zdobyłem protectora na sztywnym Danile, ale i tak szukam Saiga.

Niedawno kupiłem sobie VSS u Żwawego, i znów ten sam problem spotkał jak w wersji 2.0 :

Gdzie do cholery jest amunicja 9x39 !? :facepalm:
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 13 Sie 2013, 00:56

Grałem wczoraj normalnie w Zatonie, zbierałem artefakty, żadnych crashów ani ścinek. Dzisiaj próbuję wczytać grę a tu albo crash bez loga albo z takim czymś:
Kod: Zaznacz wszystko
* phase time: 31 ms

* [win32]: free[2028188 K], reserved[175532 K], committed[1990520 K]
* [ D3D ]: textures[1034364 K]
* [x-ray]: crt heap[405452 K], process heap[14942 K], game lua[35474 K], render[249 K]
* [x-ray]: economy: strings[34093 K], smem[1005 K]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_story_objects].[58625][5272]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_se_actor].[15873][5275]
A mi ni hera tut ne chitaem (m_u16NumItems == 483)
stack trace:

0023:0973AA92 xrGame.dll, xrFactory_Create()


save: http://www.speedyshare.com/TuJfR/user-quicksave.scop


Co do amunicji 9x39 to medyk na Janowie czasem ją sprzedaje
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 13 Sie 2013, 00:59

Jeśli ktoś ma jakieś pytania czy wątpliwości dotyczące moda, polecam zajrzeć do FAQ'a na głównej stronie Misery:
http://www.miserymod.com/?page_id=71
Kliknijcie na "Features List", a przed Wami ukaże się dość pokaźna lista z możliwymi pytaniami i naszymi odpowiedziami.

Co do spolszczenia: ich dość powoli. Realnym terminem jest koniec sierpnia, ale wiadomo - postaramy się, żeby ukazało się jak najwcześniej. :)
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 13 Sie 2013, 01:01

n1ck napisał(a):
Kod: Zaznacz wszystko
A mi ni hera tut ne chitaem

To brzmi jak "A ja nie bohater, tu nie oszukiwałem" w jakimś staroczeskim narzeczu.
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 13 Sie 2013, 01:13

sledz napisał(a):Czy udało się komuś kupić Sevę u handlarza?

Nie, tylko u Żwawego mogłem kupić ten kombinezon. Nie wiem jak obecnie po zakończeniu wielu spraw ale tak czy siak tylko Sowa zawsze ma pełny i naprawdę ciekawy asortyment więc jeśli ma kombinezon to i tak musisz wrócić na Zaton. Hawajczyk w tym modzie reprezentuje lipę, sprzedaje gówno i gówno daje za towar :/
Ostatnio edytowany przez djcycu, 13 Sie 2013, 01:15, edytowano w sumie 1 raz
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Ahmed1109 w 13 Sie 2013, 01:15

Trikster napisał(a):Jeśli ktoś ma jakieś pytania czy wątpliwości dotyczące moda, polecam zajrzeć do FAQ'a na głównej stronie Misery:
http://www.miserymod.com/?page_id=71
Kliknijcie na "Features List", a przed Wami ukaże się dość pokaźna lista z możliwymi pytaniami i naszymi odpowiedziami.


Ale odpowiedzi ( ani pytania ) na temat amunicji 9x39 nie znalazłem.
A znalazłem ją u tylko 1 Najemnika który miał w VAL załadowaną amunicję, ale 6 pocisków magazynu broni nie czyni ...
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość