[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Voldi w 10 Sie 2013, 21:48

Kuźwa, wałkowane milion razy: latarka na początku jest pod klawiszem odpowiedzialnym za wyciąganie/chowanie detektora anomalii. Dopiero jak się kupi czołówkę u handlarza, należy ją w ekwipunku "dwukliknąć", ew. kliknąć prawym i wybrać "use". Zżera baterie/UPD więc z jej korzystaniem ostrożnie.

ED: Ot, Cycu pierwszy.
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Fenishi w 10 Sie 2013, 21:56

Ooooo, jaki fajny myk :o Dzięki :D Tylko teraz tak - w domyślnej klawiszologii na 'O' jest detektor, więc czy jeśli ustawię go na dowolny klawisz to myk z latarką nadal będzie działać? I inaczej - czy jeśli zostawiłbym go na 'O', to postać po jego wciśnięciu wyciąga jednocześnie latarkę i detektor, czy jak? :D

EDIT:
Dobra, "detektor" to tak naprawdę latarka. Przynajmniej u mnie :o
"Tsurushita kuzuki koyoi de ikutsu...?"
Awatar użytkownika
Fenishi
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Maj 2010, 18:49
Ostatnio był: 14 Cze 2016, 18:46
Miejscowość: Zabrze
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 10 Sie 2013, 22:10

Jeśli włożysz tam detektor to będziesz miał detektor :)

EDIT: Zrobiłem mapki z narzędziami. Jeśli wiecie coś więcej to przyślijcie mi na PW bądź w temacie resztę lokalizacji dla poszczególnego profilu. Stawiam kozaka za pomoc. Pomóżmy innym...
Ostatnio edytowany przez djcycu, 10 Sie 2013, 22:20, edytowano w sumie 1 raz
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive 1920razor, Shael, Fenishi.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Fenishi w 10 Sie 2013, 22:12

Tak, teraz to dopiero pojąłem, dzięki :E""""
"Tsurushita kuzuki koyoi de ikutsu...?"
Awatar użytkownika
Fenishi
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Maj 2010, 18:49
Ostatnio był: 14 Cze 2016, 18:46
Miejscowość: Zabrze
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez Voramel w 10 Sie 2013, 22:19

Czołem,

Ja znalazłem jedne narzędzia (precyzyjne chyba) w Zatonie, w oczyszczalni,
UWAGA! SPOJLER!
:

tam gdzie trzeba podszabrować laptop najemników (zadanie od Sowy). Narzędzia znajdowały się w środku budynku, na najwyższym piętrze. Stajemy przed laptopem, robimy zwrot w prawo o 90° i idziemy prosto przed siebie - trzymając się lewej ściany. W końcu trafimy na plecak z narzędziami i jakimś lootem. Pojęcia nie mam, gdzie są narzędzia wyżej od podstawowych (fine tools).


Edit: Dzięki, Voldi - jakoś nie pomyślałem, że ktoś może być świeży i jeszcze nie przeszedł Stalkiera.

Edit 2: Teraz mi się przypomniało - przed patchem, znalazłem narzędzie również w oczyszczalni, a dokładniej w piwnicy.
:

Z tego co kojarzę, to były w tym pomieszczeniu gdzie się wychodzi tunelem (ale głowy nie dam).

Za ten post Voramel otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive djcycu,
Negative Voldi.
Voramel
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 05 Sie 2013, 16:13
Ostatnio był: 30 Sie 2013, 02:31
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez assire w 10 Sie 2013, 23:53

Ja mam problem z misją z najemnikami - mianowicie kiedy są zaalarmowani i już z nimi walczę i zapisuję grę (niezależnie od tego czy to sejw "duży" czy quicksave) nie mogę już gry wczytać. Pasek ładowania leci i pod koniec wczytywania normalnie się zatrzymuje i tylko Alt+Crtl+Del pomaga. Save zanim zacząłem do nich strzelać działa. Ktoś wie jak temu zaradzić? Czy muszę drani wystrzelać bez zapisu?

Końcówka loga:
Kod: Zaznacz wszystko
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40199 v(20), 21716 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(785K), IB(127K)
* phase time: 40 ms
* phase cmem: 364367 K
* Loading HOM: c:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\levels\zaton\level.hom
* phase time: 1400 ms
* phase cmem: 365114 K
* phase time: 7 ms
* phase cmem: 365114 K
* phase time: 6 ms
* phase cmem: 365114 K
* t-report - base: 1728, 976930 K
* t-report - lmap: 17, 17410 K
* WARNING: player not logged in
* phase time: 29279 ms
* phase cmem: 404946 K
* phase time: 29 ms
* phase cmem: 404946 K
* [win32]: free[2014476 K], reserved[171312 K], committed[2008452 K]
* [ D3D ]: textures[1035660 K]
* [x-ray]: crt heap[404924 K], process heap[10919 K], game lua[34565 K], render[236 K]
* [x-ray]: economy: strings[33761 K], smem[17015 K]
! Unknown command:  dump_infos
stack trace:
Ostatnio edytowany przez assire, 10 Sie 2013, 23:55, edytowano w sumie 1 raz
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez Voramel w 10 Sie 2013, 23:55

A jaki błąd. Mi się crashowało i pisało coś z poltergeistem. Z tym, że mogłem zapisywać w trakcie. Spróbuj z innej flanki ich zajść.
Voramel
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 05 Sie 2013, 16:13
Ostatnio był: 30 Sie 2013, 02:31
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez assire w 11 Sie 2013, 00:02

Spróbowałem zmienić ustawienia graficzne z DX10 na full dynamic i crash, bez fatal errora w logu. Poza tym, na ustawieniach niższych niż DX10 strasznie krzaczy mi się menu..

EDIT: Gra się crashuje, ale każdy kolejny log wygląda tak jak w moim poprzednim poście.
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez Voramel w 11 Sie 2013, 00:53

Hmm... wrzuć save na jakiegoś share, odpalę u siebie i zobaczę czy u mnie śmigać - być może tak dojdziemy co to save walnięty czy coś innego.
Voramel
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 05 Sie 2013, 16:13
Ostatnio był: 30 Sie 2013, 02:31
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 11 Sie 2013, 01:05

Jak instalowałeś moda? Podaj wszystko łącznie z instalacją gry. Może coś poknociłeś w trakcie instalacji.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez jazon w 11 Sie 2013, 01:07

Gram snajperem znalazłem M16A1. W końcu jakaś szybkostrzelna snajperka. Z racji tego ze SIGa 550 sniper nie znalazłem postanowiłem ulepszać M16A1. Luneta jest taka sama jak w M14 DMR z tym, ze jest taka przybrudzona. Niestety jest to bardzo irytujące na dłuższą mete i postanowiłem coś z tym zrobić. Podmieniłem tekstury siatki celowniczej na tą z lunety od Kar98. Teraz coś przez lunetę widać. Polecam to jeśli znajdziecie broń z beznadziejną siatką czy brudną lunetą. Szkoda, ze nie wpadłem na ten pomysł wcześniej ale można to samo z robić z luneta od Mosina (albo Susat tez jej nie lubie). Bo nie wiem jak reszta snajperów ale ja szybko przesiadłem się z Mosina na Kar98 własnie głównie ze względu na okropną grubą siatkę celownicza.
jazon
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 08 Lut 2011, 13:54
Ostatnio był: 01 Sty 2017, 15:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 6

Re: [MISERY]

Postprzez HollowVooDoo w 11 Sie 2013, 01:22

@djcycu mógłbyś podesłać screena z tego domku w którym rzekomo są narzędzia dla snajpera? Chodzę po tym daszku i za cholery znaleźć nie mogę, na stoliku z imadłem również nie leżą.

Wykonałem zadanie z zaginionymi stalkerami i ...
:

Dalej nie ma głuszca na stole w chatce wstrząsa, a szkoda bo wydawało mi się że nosił przy sobie zielonego smoka, bynajmniej coś bardzo podobnego

Nie wiem też czy to błąd ale dziwnie nalicza zebrane artefakty w statystykach PDA. Praktycznie w ogóle nie zbierałem artefaktów, co najwyżej u jakiegoś stalkera w kieszeni i już miałem 48?
I szkoda że obrazków ulubionej broni nie pokazuje, chociaż i tak wiem że tam powinien być Kar98, bo to jego najczęściej używam. Wiem dlatego tak jest, te bronie nie są z oryginalnego stalkera ale mimo wszystko fajnie by było zobaczyć faworyzowaną giwerę, a nie jakieś pudełko z kluczami.

Co do lunet to w sumie nie miałem większych zastrzeżeń, do każdej szło się przyzwyczaić. Przesiadłem się na kar98 bo szybciej się go przeładowuje, ma świetny dźwięk wystrzału a do tego fajnie wygląda. Nie mówiąc już że ma lepsze statystyki niż taki mosin.
Ostatnio edytowany przez HollowVooDoo, 11 Sie 2013, 01:26, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
HollowVooDoo
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 20 Lip 2008, 22:09
Ostatnio był: 11 Lip 2021, 21:50
Miejscowość: Zona,Wysypisko
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości