[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 07 Sie 2013, 23:50

Elektro rzeczywiście można ominąć, ale bonus do wytrzymałości i psi to już widoczny efekt w przeciwieństwie do dotychczasowych artefaktów, które dodawały dwie kreski w jednej odporności, a odejmowały po pięć w dwóch innych, a i sa, artefakt nie zajmuje 1/3 udźwigu. W każdym razie i tak go sprzedałem, bo noszenie do niego 5 kg pojemnika już mi się nie opłacało - pewnie ciężar zniwelowałby mi bonus.
A ramek nie potrzebuję - mieszczę się w 35 kg, chociaż pewnie do tunelu się przydadzą.

Właśnie 5 razy wywaliło mi grę w tym samym miejscu, trochę na północ od anomalii roślinnej.
W logu za każdym razem ten sam wpis:
Kod: Zaznacz wszystko
! Can't find texture 'act\act_krovosos_new1'
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CModelPool::Instance_Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line          : 117
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find model file 'actors\stalker_bandit\stalker_merc_10.ogf'.
 
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 07 Sie 2013, 23:52

Miałem ten błąd. Weź wejdź sobie do katalogu:

Kod: Zaznacz wszystko
gamedata\models\actors\stalker_bandit


skopiuj sobie obojętnie który plik *ogf, najlepiej weź jeden z tych co ma opis "merc" w nazwie i nazwij skopiowany plik tak:

Kod: Zaznacz wszystko
stalker_merc_10.ogf


Pomoże na 100% gdyż takiego modelu po prostu brakuje.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 08 Sie 2013, 00:13

Dzięki, pomogło. Myślałem o czymś takim, ale nie chciało mi już się szukać po nocy.
W Morrowindzie była taka opcja, że przy braku tekstury lub modelu w jego miejscu widać było oczojebną żółtą żarówę, ale to już chyba kwestia silnika i mod tego nie naprawi.

Kolejne zauważone błędy:
Klej "TUR" ma w opisie że naprawia od 54%, a rzeczywiście działa od 80-kilku.
Gram reconem, pierwsze oznaki senności zaczął wykazywać po trzech dobach. Zniknęły same po kilkunastu godzinach.
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez Zabolo w 08 Sie 2013, 09:19

Ok, chłopaki chyba się jednak nie wyrobiły co jest smutne trochę bo zapewniali, że na 99.9% się wyrobią... Ciekawe więc czemu się nie udało :). Ja bardzo chciałbym pograć na paczu jak wrócę po południu ale przeczuwam disturbence in the force...
Zabolo
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 21:45
Ostatnio był: 18 Lip 2014, 14:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 08 Sie 2013, 10:29

Przeca wspominali, że możliwa będzie kilkudniowa obsuwa ze względu na maksymalne wyłapanie bugów i zbalansowanie niektórych rzeczy.

EDIT: Jak tam spolszczenie, chłopy? Powoli do przodu?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [MISERY]

Postprzez Zabolo w 08 Sie 2013, 11:52

Ok mnie to ti to, mogę poczekać bo mam w co grać ale następnym razem najlepiej grutnownie przetestować pewne rzeczy bo chyba tym razem chłopaki trochę zlekceważyli ten temat ;). CTD po uzyciu gumy do żucia albo rozmowie z rannym npcem to troche wpadka ale wiadomo, że mod i tak jest zaje*isty mimo tych niedoróbek :)!
Zabolo
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 21:45
Ostatnio był: 18 Lip 2014, 14:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez szczupi26 w 08 Sie 2013, 12:01

Ja w dalszym ciągu zachodzę w głowę dlaczego miesiąc, dwa, wcześniej nie wypuścili bety .....
i5 2500K@4,3GHz + NOCTUA NH-U12P|ASROCK P67 PRO3|2x4GB G.SKILL TRIDENT X 2400MHz CL10
SAPPHIRE HD 7950@1000/1375 |SAMSUNG 840 120GB|CORSAIR 520HXEU-520W|CM DOMINATOR 690|BENQ GW2750HM|MICROLAB SOLO 5C
szczupi26
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 05 Sie 2013, 15:34
Ostatnio był: 22 Sie 2013, 17:40
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 08 Sie 2013, 12:17

Mody w sumie zawsze są wersją beta, bo zawsze gdzies jakiś błąd się ukaże. Ale mają ekipe i wszystko naprawiaja, nic tylko czekac.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 882
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 21 Lis 2024, 23:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 08 Sie 2013, 12:23

szczupi26 napisał(a):Ja w dalszym ciągu zachodzę w głowę dlaczego miesiąc, dwa, wcześniej nie wypuścili bety .....

A ja się zastanawiam czemu od razu nie napisali że mogą być babole bo moda wydali na szybko by rozładować napięcie. Twardziej bym szukał tych bugów i nie napalał bym się na granie tak jak się napaliłem obecnie. Dużo w modzie zrobiłem dlatego pewnie mnie tak bugami uraczyło. Kto używał zwyczajnego sprzętu i nie kupował nic wiele nowego dlatego bugów nie odczuwa.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez szczupi26 w 08 Sie 2013, 13:32

SkullDagger napisał(a):Mody w sumie zawsze są wersją beta, bo zawsze gdzies jakiś błąd się ukaże. Ale mają ekipe i wszystko naprawiaja, nic tylko czekac.

Sporadyczne błędy i owszem zdarzają się zawsze i w każdej produkcji, tutaj się z Tobą zgodzę, jednak absolutnie nie masz racji że mody ZAWSZE są betami bo jakoś nie mam problemów w Falloucie 3 i 3:NV, Skyrimie przypakowanym kilkunastoma dużymi i małymi dopałkami czy CoP z Atmosfearem 3, Absolute nature, Absolute structures i innymi duperelkami.
W tej sytuacji wiadome było że ze względu na ogrom zmian będą babole dlatego swojego czasu Stalkerowa brać zaproponowała wypuszczenie bety właśnie po to aby większość niedoróbek wyłapać i po oficjalnej premierze cieszyć się stabilną modyfikacją dającą drugą a nawet trzecią młodość tytułowi uznawanemu przez wielu (w tym mnie) za jeden z najlepszych fps-ów na PC-ta ever
i5 2500K@4,3GHz + NOCTUA NH-U12P|ASROCK P67 PRO3|2x4GB G.SKILL TRIDENT X 2400MHz CL10
SAPPHIRE HD 7950@1000/1375 |SAMSUNG 840 120GB|CORSAIR 520HXEU-520W|CM DOMINATOR 690|BENQ GW2750HM|MICROLAB SOLO 5C
szczupi26
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 05 Sie 2013, 15:34
Ostatnio był: 22 Sie 2013, 17:40
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez jazon w 08 Sie 2013, 13:42

Porównanie modów na silniku bethesda a modów na x-rayu jest nieuzasadnione. Z silnikiem bethesdy nigdy większych problemów nie było, ba jest on już zaprojektowany pod modowanie. X-ray sie krzaczy nawet czysty, a modowanie na nim to zupełnie inna bajka.
jazon
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 08 Lut 2011, 13:54
Ostatnio był: 01 Sty 2017, 15:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 6

Re: [MISERY]

Postprzez szczupi26 w 08 Sie 2013, 13:52

Zwróć uwagę że wspomniałem o Zewie Prypeci, zresztą to samo miałem w Czystym Niebie z analogicznymi modami, żadnych znaczących błędów.
Co do samej stabilności X-ray-a to wiadoma rzecz dlatego gdy w eter została wysłana informacja o modzie Misery 2.0 (jeden z największych projektów fanowskich ever) od razu było wiadomo o potencjalnych problemach i błędach dlatego tak wiele osób naciskało na wypuszczenie bety żeby przed premierą odpowiednio ją połatać, zbalansować i ustabilizować (o tym również napisałem w poprzednim poście ;) )
i5 2500K@4,3GHz + NOCTUA NH-U12P|ASROCK P67 PRO3|2x4GB G.SKILL TRIDENT X 2400MHz CL10
SAPPHIRE HD 7950@1000/1375 |SAMSUNG 840 120GB|CORSAIR 520HXEU-520W|CM DOMINATOR 690|BENQ GW2750HM|MICROLAB SOLO 5C
szczupi26
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 05 Sie 2013, 15:34
Ostatnio był: 22 Sie 2013, 17:40
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości