[S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez N1xX w 02 Sie 2013, 23:36

Witam, mam problem - po wciśnięciu przycisku nowa gra i wybraniu poziomu trudności następuje wczytywanie po czym kiedy powinienem zacząć grać, gra się wyłącza. Log:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S9, 2494.00 mhz, 32-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 34487 files cached, 5547Kb memory used.
Init FileSystem 1.103908 sec
'xrCore' build 3188, Oct 26 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4078352 K], reserved[36360 K], committed[79528 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[7678 K], process heap[677 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1310 K], smem[0 K]
Executing config-script "e:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[e:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[e:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "e:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[e:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:8086]-[device:166]: Intel(R) HD Graphics 4000
* GPU driver: 9.18.13.2018
* CREATE: DeviceREF: 18
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 4010 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=6
load time=24 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [1787 ms]
"e:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 60946 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    8479 ms
* [prefetch] memory:  85507Kb
* phase time: 8493 ms
* phase cmem: 146102 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 46 ms
* phase cmem: 146364 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 5 ms
* phase cmem: 146364 K
Tworzenie nowej gry...
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 9121 spawn points are successfully loaded
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !(i->used_ai_locations()) || (i->m_tNodeID != u32(-1))
[error]Function      : CALifeSimulatorBase::create
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\alife_simulator_base.cpp
[error]Line          : 193
[error]Description   : Invalid vertex for object
[error]Arguments     : rad_s
 

stack trace:



Stalker 1.0005, Priboi 1.1.3 + spolszczenie (napisy).
Awatar użytkownika
N1xX
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 02 Sie 2013, 23:31
Ostatnio był: 24 Sty 2021, 21:23
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez M3Fis70 w 03 Sie 2013, 14:37

Pawelek1022 napisał(a):Ale kurcze, wersja 1.0005-1.0006 jest taka sama pod względem modów, kampanii. Nie używam wersji z CDA tylko z 3kropki


Ale ch*j w to. Widać MUSI BYĆ INNA WERSJA DO CHOLERY. Zdowngraduj sobie do 1.0004 albo wyjdź. Bo ja grałem prawie zawsze na 1.0004 bez żadnych problemów, nawet kilka razy grałem na 1.0005 bo nie chciało mi się reinstalla robić. Więc skończ pieprzyć, reinstaluj lub zdowngraduj.
Na rany Chrystusa :facepalm: Ile można powtarzać to samo...
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka

Za ten post M3Fis70 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mCq.
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez mbwrobel w 25 Sie 2013, 09:30

A ja z innej beczki, nie wiem, czy już było.
Jak wiadomo, istnieje pewien denerwujący problem z pojazdami: gdy wysiądziemy z niego na zboczu jakiejś góry, to nam zjedzie na sam dół wpadając w anomalię, rozbijając się o drzewo, lub zmuszając nas do spaceru. Jednak wystarczy przytrzymać spację (klawisz skoku) podczas wysiadania, by zostawić go na hamulcu ręcznym.

Działa nawet na bardzo stromych zjazdach :-).
mbwrobel
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Gru 2011, 15:16
Ostatnio był: 05 Lut 2024, 02:51
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 14

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez pan kozaq w 26 Sie 2013, 12:21

Zacząłem grać niedawno, jestem już po ok. 10 godzinach gry. I mam problem. Ominąłem na początku tunel z danymi na Wysypisku. Po przyjściu ponownie nałapałem trochę radów. I u jest problem- promieniowanie nie schodzi. Wyście i ponowne załadowanie nic nie daje. Chodzi o to, że stoję np. przed barmanem a promieniowanie idzie. Mam Kolec, trochę łagodzi efekty, ale nie wiem co robić. Mam nadzieję, że nie będę musiał zaczynać od nowa...
Krótko: proszę o jaknajszybszą pomoc.

EDIT: Gdzie dostanę Sajgę-12C??
Ostatnio edytowany przez pan kozaq, 26 Sie 2013, 12:27, edytowano w sumie 1 raz
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 24 Paź 2024, 18:43
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Adam w 26 Sie 2013, 12:25

Też mi się zdarzył ten bug. Musisz mieć jakiś dobry armor, bo w samej kurteczce nieźle Cię złapie.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez pan kozaq w 26 Sie 2013, 12:28

Mam to PSZ-9M (SEVA powinności),wygląda na to, że trzeba więcej artów usuwających promieniowanie...

Adam, nie wiesz gdzie ta Sajga?
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 24 Paź 2024, 18:43
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Adam w 26 Sie 2013, 12:35

Saiga w Priboi? U handlarza którego powinna być, ewentualnie musisz pogrzebać w plikach i znaleźć saigę, aby wstawić ją do menu Don Reby.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez pan kozaq w 26 Sie 2013, 12:41

A nie wiesz może gdzie ten barman (w plikach)??

Ok, znalazłem dziada, ale Sajga jest dopiero w czymś takim:
[barman_sell_agro_factory]
.
.
.
wpn_saiga = 0.31, 2

Chyba muszę pchnąć skrypt lub linijkę z Sajgą przenieść do Weapons trochę wyżej. Spróbuję i zaraz odpiszę.
Ostatnio edytowany przez pan kozaq, 26 Sie 2013, 12:47, edytowano w sumie 1 raz
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 24 Paź 2024, 18:43
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Adam w 26 Sie 2013, 12:45

Popróbuj z tymi tutorialami, nie wiem, jak się nazywa sajga w plikach.

viewtopic.php?f=68&t=8700

viewtopic.php?f=68&t=1903
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez pan kozaq w 26 Sie 2013, 12:51

Spróbuję popchnąć fabułę, z plików wywnioskowałem, że po uratowaniu ekologów z radaru powinno być lepiej.

EDIT: OK, "uratowałem" ekologów. Wracam do Don Rida i zakupiłem u niego Sajgę. Poza tym, posiadam zdobycznego Mośka wyborowego.
Pytanie: Co robić dalej? Znalazłem Sida
:

tam gdzie bulldoga w vanilli, ale zaraziło mnie czymś. Zdąrzyłem do Sucharowa, ale nie miałem kasy na antidotum.

I jeszcze jedno- gdzie znaleźć te dokumenty z CzAES w barze?? Czy jest jakaś solucja w języku polskim??
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 24 Paź 2024, 18:43
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Adam w 26 Sie 2013, 18:35

Antidotum jest w Dolinie Mroku w niedokończonym zakładzie w piwnicy z zapasami bandytów. Według fabuły Sidorowicza napadli bandyci i zabrali mu jedno antidotum, a dla niego nie starczyło i umarł.

Chodzi o projekt elektrowni? To proste, jak wchodzisz do bazy Powinności, to skręcasz w prawo za sierżantem Pliczko i wchodzisz do tego wielkiego hangaru. Tam bodajże skręcasz w prawo i masz schowek z papierami w skrzynce elektrycznej. To zależy od wersji. W Priboi 1.1 masz dokumenty w schowkach, a w Priboi 1.0 masz dokumenty na ziemi.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez pan kozaq w 26 Sie 2013, 20:07

Mam w menu wersję 1.000x, dokumenty są umieszczone tak jak w angielskiej solucji na forum. Samego moda mam też z foruma.
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 24 Paź 2024, 18:43
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 0 gości