[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 30 Lip 2013, 12:35

Ale w jakim sensie usunąć? Masz w menu opcje SGM i tam poszukaj w opcjach HUDu.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 30 Lip 2013, 12:36

@up - pewnie mu przeszkadza ramka hełmu w widoku.
Nie ma tego w opcjach? Jak miałem SGM, to chyba coś takiego widziałem gdzieś w menu. A jeśli nie, to poszukaj tutka na forum, gdzieś już było pisane, jak usuwać ramki hełmów z ekranu.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez djcycu w 30 Lip 2013, 12:38

Mnie też to przeszkadzało bo żadna maska się nie różniła ramką i mi się znudziło. Wyłącz w opcjach moda "oddech" i "dynamiczny HUD broni". Nie wiem też czy przypadkiem wersja Jenot nie jest też utrudniona pod tym kątem i może być niemożliwe wyłączenie dlatego wtedy można odszukać tekstury tych ramek i zastąpić je pustymi przezroczystymi teksturami. Usunie to całkowicie maski z ekranu nawet przy włączonym HUDzie.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Shael w 30 Lip 2013, 14:12

A propo tego dynamicznego huda (efektu maski) można to ściągnąć gdzieś standalone? bo wszystkie linki jakie widziałem, były padnięte.
Image
Awatar użytkownika
Shael
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 05 Paź 2009, 15:24
Ostatnio był: 01 Mar 2020, 09:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 30 Lip 2013, 16:28

Dzięki za odpowiedzi. Mam pytanko do djcycu.
Jak w prosty sposób stworzyć sobie czystą teksturę? I jeszcze jedno, z tego co pamiętam w Zewie Prypeci jest (chyba,ale mogę się mylić) problem z dodawaniem innych tekstur. Gdzieś czytałem na forum,ale nie pamiętam gdzie,że trzeba podpisywać (czy coś takiego) te tekstury, bo inaczej nie będzie ich w grze widać. Na przykładzie napisze,że już próbowałem podmienić teksturę celownika z jednej broni na inną,ale z tego samego moda i nic z tego nie wyszło.
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 30 Lip 2013, 21:11

Stalkerzy, help me please! Chcę pobrać SiGerous Moda 2.2 Jenot Edition z Narod.ru. I czy można zrobić tak, że będzie się pobierało przez uTorrent? Zależy mi na tym, by móc przerywać pobieranie bez ponownego zaczynania. Moja aktualna przeglądarka to Mozilla.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 30 Lip 2013, 21:47

Z narod.ru nie pobierzesz przez torrent tylko przez przeglądarkę. Możesz spróbować jakimś download managerem wtedy być może będziesz mógł wznawiać transfer.

Jenota na torrentach nie znalazłem ale jest wersja 'normalna'
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez damagecrewtnt w 03 Sie 2013, 22:19

Siems Ludziki :)

Mam problem z grą. Gram normalnie i jest git. Wyszedłem do windy. Po jakimś czasie chcę pograć, klikam ikonke i od razu bugtrap.

wtf? anyone?
Awatar użytkownika
damagecrewtnt
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 20 Lis 2010, 11:17
Ostatnio był: 17 Paź 2014, 15:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Voldi w 03 Sie 2013, 22:21

1. Pirat czy oryginał?
2. Jeśli to pierwsze - odejdź w pokoju i się nawet nie przyznawaj. Jeśli drugie - pokaż loga.
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez damagecrewtnt w 03 Sie 2013, 22:23

oryginał. To nie jest tak, że pierwszy raz gram i mi się tak stało. przeszedłem już na tym modzie jakiś kawałek gry i wychodziłem kilka razy z gry. miałem już raz tak to przeinstalowałem i było okej. ale nie będę co dwa dni usuwał i instalował na nowo...

a co do LOGA to jest problem...

C:\Users\Public\Documents\stalkercop\logs

tutaj jest tylko plik xray_nazwaużytkownika bez .log
mam w innym folderze STCS i tam jest ślicznie z datami i godzinami, osobne foldery itd.
w COP niestety nie ma tego. nie mogę znaleźć tej linijki tutaj. pasek do przewijania jest mega mały.
Ostatnio edytowany przez damagecrewtnt, 03 Sie 2013, 22:34, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
damagecrewtnt
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 20 Lis 2010, 11:17
Ostatnio był: 17 Paź 2014, 15:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Voldi w 03 Sie 2013, 22:31

Log, człowieku, LOG. Albo zapis bugtrapa.
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez damagecrewtnt w 03 Sie 2013, 22:49

xrEngine.exe caused ACCESS_VIOLATION in module "C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrEngine.exe" at 0023:0050637A

Że o to chodzi? :)

EDIT:

http://www.up.oblivionlost.pl/images/07 ... 634659.png
Awatar użytkownika
damagecrewtnt
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 20 Lis 2010, 11:17
Ostatnio był: 17 Paź 2014, 15:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości