[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez djcycu w 24 Lip 2013, 22:33

No i się nagrałem... Dostałem zadanie pomóc Noemu z falą mutantów... Cóż, poleciałem tam ale przesadyzm autora moda wybił dekiel z głupoty. Jak każdemu zabrakło amunicji. Wczytałem save, dozbroiłem się i znów pobiegłem na zadanie. Niestety po rozmowie z Noe i po wyjściu we wskazane miejsce nic się nie dzieje. Oczywiście zadanie się zalicza ale mutanty się nie pojawiają... Co może być tego przyczyną? Żadnych errorów w konsoli, żadnych bugtrapów, po prostu brak spawnu tych debilnych mutantów.

"Pytanie pomocnicze": Czy to zadanie jest ważne czy to zwyczajne zadanie bez rozwinięcia? Jeśli tak to mimo nagród je oleję jeśli nie da rady go ruszyć.

PS: To zadanie całkowicie zrypało moda. Lubię takie zadanka ale nie lubię podczas takich jatek kogoś bronić tym bardziej że AI w tej grze kuleje.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 24 Lip 2013, 22:38

Szczerze, to jak Brodacz mówi, że Noe ma ważną sprawę, można wybrać opcję "zlewam na tego świra" i nic się nie stanie. Noe przeżyje i nikt go nie zaatakuje. Jednak, jak już wybrałeś tą misję to raczej możesz (ale nie musisz) mu pomóc.

Też mnie ta misja wkurzała. Za każdym razem albo mutki nie przychodziły, albo ludzie mi ginęli.
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive djcycu.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez stalker51 w 25 Lip 2013, 16:24

Witam wszystkich.
Ściągnąłem sobie właśnie Segerous'a w wersji 2.2 wrzuciłem go do folderu ze stalkerem, ale niestety mam lipę, gdyż
Po próbie rozpoczęcia nowej gry wita mnie pulpit. Gra się po prostu zamyka nie ma nawet crasha.
Mam Zew prypeci z paczem od Cenegi (tym który waży 200mb.) http://cenega.pl/pliki/patch/s-t-a-l-k- ... szystkie/1 i sigerous mod'a w wersji 2.2 ściągniętego z moddb.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że ktośmi pomoże :(
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Domianos w 25 Lip 2013, 17:33

Potrzeba mieć patch 1.6.02.
Awatar użytkownika
Domianos
Łowca

Posty: 407
Dołączenie: 23 Lis 2009, 22:32
Ostatnio był: 25 Wrz 2024, 18:16
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 28

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pijawol w 25 Lip 2013, 18:39

Powtórzę moje pytanie. Czy ktokolwiek wie gdzie znajduje się taktyka walki do Gaussa?
Awatar użytkownika
Pijawol
Legenda

Posty: 1278
Dołączenie: 15 Wrz 2010, 16:52
Ostatnio był: Dzisiaj, 19:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 313

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 25 Lip 2013, 18:40

@ Pijawol jestem już w Prypeci, wszystkie questy z vanilii prawie przeszedłem i nie znalazłem do tej pory tej taktyki.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 25 Lip 2013, 20:13

Domianos napisał(a):Potrzeba mieć patch 1.6.02.


Jeżeli patch, jak mówi kolega miał 200MB, to właśnie ten, 1.6.02 (tak się u mnie przynajmniej wyświetla).

stalker51 napisał(a):Witam wszystkich.
Ściągnąłem sobie właśnie Segerous'a w wersji 2.2 wrzuciłem go do folderu ze stalkerem, ale niestety mam lipę, gdyż
Po próbie rozpoczęcia nowej gry wita mnie pulpit. Gra się po prostu zamyka nie ma nawet crasha.


Podaj loga panie (żółta ramka u góry strony). Jeżeli nie ma BugTrapa/Errora, to może w logu coś się zapisało.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez djcycu w 25 Lip 2013, 23:08

No i już leżę...

:

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ... - zew prypeci\gamedata\scripts\smart_terrain.script:553: attempt to index local 'b' (a nil value)


Jestem we frakcji "Świt", oczyszczam legowiska mutantów które zalegają jamy. Zlikwidowałem już te koło cementowni, przy jupiterze no i jak skończyłem to drugie to zaczęło mi sypać tym błędem... Nic mi to nie mówi i też nic wiele nie daje jakakolwiek kombinacja obejścia tego. Nie mam zielonego pojęcia co zrobić.

Od razu mówię że szukałem coś o tym w temacie ale znalazłem to dotyczące kombinezonu. Tu jest niestety problem ze Smart Terrain więc rozwiązanie tamtego nie pasuje...

EDIT: Dobra, poradziłem jakoś. Musiałem się cofnąć w save do momentu rozwalenia pierwszego legowiska. Wtedy połaziłem trochę po Zatonie i porobiłem inne zadania. Po powrocie na Jupiter wszystko poszło gładko i spokojnie :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 26 Lip 2013, 10:35

Jednym z większych problemów w tym modzie, na który napotkasz, będzie
:

brak zwłok przy misjach Zaginiony oddział i te fale radiowe. W tym pierwszym przypadku nie będzie problemu, natomiast przy tej misji z porwanym Rogowcem tak, gdyż w plecaku jednego z trupów będzie materiał wybuchowy. Zwykłym materiałem od handlarza nic się nie zrobi, a ciała nie będzie, także fabuła skończy się wtedy niestety :(
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez stalker51 w 26 Lip 2013, 13:39

Witam ponownie.
Mod jest już zainstalowany, lecz teraz naciąłem się na inny problem, kiedy dostaje zadanie o znalezieniu ładunków wybuchowych.
Po dostaniu tego questa, znalazłem w schowku jednego z bandytów materiał wybuchowe, poszedłem podłożyć je pod drzwi bunkra, zdetonowałem... ale nic się nie stało, drzwi nadal zamknięte, a zadanie "find explosive materials" nadal na pda.
Może mi ktoś powiedzieć co trzeba zrobić? :(
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 26 Lip 2013, 14:17

Dziwne, spróbuj restartu poprzedniego save'a. Jakiego masz patcha? Czy oryginał, czy pirat?
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez stalker51 w 26 Lip 2013, 17:39

Oczywiście oryginał.
Patch 1.6.0.2 + patch od cenegi ściągający to idiotyczne zabezpieczenie.
Starego sejva sejva już próbowałem i niestety nic to nie dało.
No cóż, spróbuję w takim razie zacząć nową grę :)
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 2 gości