Cześć Wam.
Dorzucę swój pomysł.
We wcześniejszych postach ktoś miał podobny, ale nie do końca o to mi chodzi.
Do rzeczy.
Po pierwsze.
Pozmieniać/dodać typy amunicji.
Bardzo ogólnie:
- Kod: Zaznacz wszystko
1) FMJ -pełnopłaszczowe /( buckshot w przypadku strzelb)
Wiadomo- zwykła amunicja.
- Kod: Zaznacz wszystko
2) AP - przeciwpancerne / (breneka i inne kulowe do gładkich luf)
I to prawdziwe AP - błyskiem przy uderzeniu w metal
(piękna sprawa
)
- Kod: Zaznacz wszystko
3) Tracer - smugowe.
Teraz taki atrybut można łatwo zmienić przy każdym rodzaju waniliowej amunicji, ale nie do końca o taki efekt mi chodzi. Marzeniem mym jest, aby oprócz świecenia za pociskiem pozostawała smużka dymu. Silnik chyba to umożliwia, bo przecież w Gaussie coś w rodzaju smugi za pociskiem zostaje.
- Kod: Zaznacz wszystko
4) Mieszany rodzaj amunicji
Np. AP + Tracer, FMJ + Tracer - generalnie każda możliwość. Wszak w prawdziwym świecie jest niezliczona ilość typów amunicji i ich hybryd.
-------------------------------------
No i teraz to trudniejsze:
Pomysł który ktoś już miał, a mianowicie "ręczne" ładowanie magazynków. I to po kolei...jakiegoś wygodnego sposobu nie wymyśliłem, ale założenie jest takie aby można było różne typy amunicji ładować do jednego magazynka. Np. co trzeci smugowy, lub co trzeci AP. Generalnie wg uznania lub determinowane charakterem wypadu do Zony
Jak ktoś coś takiego stworzy to chyba go osobiście ozłocę!
Czy w ogóle to jest możliwe?
Podoba Wam się ten pomysł?
Pozdrawiam
edit:A może coś takiego już istnieje? Albo któraś część?