[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 14 Lip 2013, 09:51


Premiera za dwa tygodnie.
trojan, wiadomo coś w sprawie spolszczenia? Pytałeś Nicka o ewentualne udostępnienie xml'ów?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Kudkudak w 14 Lip 2013, 09:57

viewtopic.php?p=256410#p256410 tu jest jakiś post, więc chyba coś uzgodnią.

A ja mam pytanie. Na 9 minutowym trailerze było (albo gdzieś tam) że do M2 zastosowana będzie specjalna wersja AF3. Można bez problemu wsadzić tekstury nieba z zwykłego AF3? Bo jak wiadomo, użytkownicy słabszych maszyn muszą zrobić ten myk z podmianą tekstur na mniejsze.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 14 Lip 2013, 10:46

Image
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 15 Gru 2024, 03:49
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 14 Lip 2013, 11:15

Kudkudak napisał(a):http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?p=256410#p256410 tu jest jakiś post, więc chyba coś uzgodnią.

A ja mam pytanie. Na 9 minutowym trailerze było (albo gdzieś tam) że do M2 zastosowana będzie specjalna wersja AF3. Można bez problemu wsadzić tekstury nieba z zwykłego AF3? Bo jak wiadomo, użytkownicy słabszych maszyn muszą zrobić ten myk z podmianą tekstur na mniejsze.


Z tego co widziałem na trailerze, wielkość tychże tekstur nie jest wysoka. Sądzę, że są rozmiarowo dobrane w sam raz. Osobiście nie wrzucałbym oryginalnych tekstur z AF3, ponieważ te z Misery mogą mieć pozmieniane nazwy, które nie będą współgrały z plikami pogodowymi. Poza tym, na pewno zostało przerobione oświetlenie dla każdego cyklu, także wrzucanie innych skyboxów + tekstur #small(odpowiadających za oświetlenie hemi) dla danej godziny, która ma inne parametry oświetlenia od tych, które zaimplementował Cromm da kiepski efekt. Poza tym kolorystyka tekstur nieba jest niesłychanie ważna w tworzeniu kolorystyki całego obrazu. Jak dla mnie wszystko wygląda idealnie i nie ma potrzeby zmiany czegokolwiek(na płaszczyźnie graficznej).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [MISERY]

Postprzez meJKu w 14 Lip 2013, 11:49

Boże, oni robią trailery do plebiscytu na "najgorszy trailer dekady"? Zwykłe ujęcia z gry, z nic nie znaczących miejsc i w tle jakieś napisy o nowościach. Tak trudno podać zwykły changelog? Trzeba od razu robić gejowaty trailer o długości 9 minut? Żeby tam jeszcze jakieś ciekawe rzeczy były, ale nie... To tylko dziadostwo z ujową smutną muzyczką w tle. 0/10 would not watch ever again.

Za ten post meJKu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KoweK, Soviet, Lebrenekka,
Negative mayer99, Kałach, RadekNioch.
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 682
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: 04 Sty 2025, 22:55
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Re: [MISERY]

Postprzez Kudkudak w 14 Lip 2013, 11:53

Bo to t.zw. "klimatyczny trailer" a nie gówno, w którym pokażą 2/3 projektu w 1 minucie. Mi się spodobał i ta muzyka pasuje do atmosfery.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [MISERY]

Postprzez meJKu w 14 Lip 2013, 12:19

Taki klimatyczny, że co minute musiałem przewijać, bo nie mogłem tego dziadostwa dalej znieść. Ta muzyka to też do Stalkera pasuje jak pięść do nosa.
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 682
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: 04 Sty 2025, 22:55
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 14 Lip 2013, 12:46

Jest git, a co do muzyki to pierwszy kawałek jest świetny i pasuje do ogólnego zamysłu jak najbardziej.

btw: teraz srasz żarem, a gdy przyjdzie co do czego to zapewne będziesz ostro grzać, ale znając życie, zaraz napiszesz, że skądże znowu łojezusicku...
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 14 Lip 2013, 15:03

Komp jest, blueconnect noc też już wykupiony:) Nie mogę sie doczekać tyle nowości...


Wysłanie po nas weteranów swojej frakcji +20 do odwracania się za siebie:)
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 882
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 21 Lis 2024, 23:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [MISERY]

Postprzez KoweK w 14 Lip 2013, 15:18

vandr napisał(a):btw: teraz srasz żarem, a gdy przyjdzie co do czego to zapewne będziesz ostro grzać, ale znając życie, zaraz napiszesz, że skądże znowu łojezusicku...

Jedyną osobą, która sra żarem teraz to ty... :E

Trailer rzeczywiście beznadziejny i nudny, takie pokazywanie changeloga to nic ciekawego. Jedynie ostatnia scena fajnie współgra z muzyką. :D Wg mnie przydałoby się coś krótszego i bardziej dynamicznego, ale co kto lubi. Szkoda, że sam mod to taki LURK, ale dla COP-a. Ile razy można tę samą fabułę przechodzić...
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack

Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr, Wańka_Wkręt.
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5704
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 07 Sty 2025, 00:58
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [MISERY]

Postprzez r_populik w 14 Lip 2013, 16:05

xKoweKx napisał(a):Trailer rzeczywiście beznadziejny i nudny

Wydaje mi się, że taki właśnie miał być. Coś jak cisza przed burzą. Nie byłoby żadnym problemem dla głównego dewelopera moda stworzenie dynamicznego trailera, który by dużo pokazał i zaostrzył apetyty. Ale opad szczęki po ściągnięciu finalnej wersji moda i zagraniu w nią byłby wówczas nieporównywalnie mniejszy, niż po obejrzeniu takiego właśnie, skromnego trailera.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive trojanuch.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [MISERY]

Postprzez Kudkudak w 14 Lip 2013, 18:27

xKoweKx napisał(a):Wg mnie przydałoby się coś krótszego i bardziej dynamicznego, ale co kto lubi.


Na Moddb były 2 krótkie "trailery", coś dla Was zrzędy.

Co do tego, że to sama vanilla bez nowej fabuły - zgodzę się. Fajnie by było gdyby Mizeria 2 posłużyła jako podstawa do wykreowania mrocznej i wciągającej nowej fabuły :)
Ostatnio edytowany przez Kudkudak, 14 Lip 2013, 20:14, edytowano w sumie 1 raz
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 1 gość