[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Oziorski w 05 Lip 2013, 23:12

Jaką wersję moda masz?
Awatar użytkownika
Oziorski
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 10 Lis 2012, 16:08
Ostatnio był: 28 Lis 2013, 22:40
Miejscowość: Twoja głowa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Vidic w 05 Lip 2013, 23:16

1.6. pobralem z linku : Update 1.5 do 1.6. i mam pytanie. czy w każdej wersji są nowe lokacje ?
Awatar użytkownika
Vidic
Stalker

Posty: 106
Dołączenie: 04 Kwi 2011, 17:25
Ostatnio był: 09 Kwi 2014, 00:49
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 11

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Oziorski w 05 Lip 2013, 23:26

Gra ci wywala przy ładowaniu save'a, czy menu?
Awatar użytkownika
Oziorski
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 10 Lis 2012, 16:08
Ostatnio był: 28 Lis 2013, 22:40
Miejscowość: Twoja głowa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Vidic w 05 Lip 2013, 23:28

Przy odpalaniu gry, włącza się, czarny ekran,żadnych reklam i bum wywala. ciemny obraz i ta ikonka.

edit.
Sprawdzałem,żaden mod nie działa wszędzie to samo ;//
Awatar użytkownika
Vidic
Stalker

Posty: 106
Dołączenie: 04 Kwi 2011, 17:25
Ostatnio był: 09 Kwi 2014, 00:49
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 11

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Voldi w 06 Lip 2013, 09:13

"Update 1.5 do 1.6" jak sama nazwa wskazuje UZUPEŁNIA moda 1.5 i podnosi go do wersji 1.6. Działa tylko, jeśli masz wcześniej zainstalowaną wersję podstawową (tu: 1.5).

Przeinstaluj sobie Stalkera, zaaplikuj patch 1.6.02 (no, chyba, że jest...), tego fixa zdejmującego konieczność łączenia się z siecią itd. i najlepiej ściągnij SGM 2.2. Na sąsiednim forum jest wersja spolszczona, a całość działa bardzo stabilnie.
Image

Za ten post Voldi otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Keinoom.
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Messiah w 07 Lip 2013, 22:59

Hej jak sie dostać do tych nowych lokacji ? I np. zbadać te nwoe dwa helikoptery bo ja już jestem w prypeci i nic...
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 07 Lip 2013, 23:05

W SGM 2.2?

Kordon - początek gry. Przejście z Bagien.
Bagna - po Kordonie gdy idziemy po narzędzia, początek gry. Przejście z Zatonu i Kordonu.
Czerwony Las - misja dla Psycho, pokaże się komunikat od Trapera chyba
Dolina Mroku - teleport w Kamieniołmach
Agroprom - teleport na płaskowyżu Noego
Magazyny Wojskowe - nie pamiętam
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez lukasz638 w 09 Lip 2013, 15:33

Mam pytanie do osób które korzystają z addona do SGM 2.2 dodającego dodatkowe bronie. Otóż mam u siebie problem z animacjami AK. Większość modeli posiada zamki z lewej strony natomiast animacja jest dla broni z zamkiem z prawej. Nie wiem czy jest to mankament dodatku czy też ja coś pokręciłem.
Awatar użytkownika
lukasz638
Stalker

Posty: 190
Dołączenie: 23 Maj 2010, 12:41
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 22:56
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 9

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Tjesto w 10 Lip 2013, 04:02

Wilk Fenris napisał(a):stahu3

Cromm Cruac

A tak z innej beczki. Jest jakiś poradnik do tego moda? Może być nawet po rusku.


Przyłączam się do pytania. Mogło by to by przydatne. Choć po "rusku" to ja za specjalnie nie umiem ani czytać, ani gadać. No ale mam translator i wybrzydzał nie będę. Od tego ma się głowę, żeby sobie radzić z problemami :wink:


Jak z tym poradnikiem? Ma ktoś działające linki?

Chciałbym się dowiedzieć jakie questy daje do wykonania Cyborg (Monolit), ostatni quest wykonany przeze mnie polegał na wypełnianiu schowków w lokacji Zaton. Od wykonania tego questa w grze miną ~tydzień a Cyborg niezmiennie poleca przyjść jutro. Czy będą jakieś inne questy dla Monolitu, a może mogę już rozpocząć operację "wulkan" i nie tracić żadnych wrażeń?
Awatar użytkownika
Tjesto
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 08 Paź 2011, 14:10
Ostatnio był: 16 Sty 2020, 20:10
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gizbarus w 10 Lip 2013, 08:09

http://forums.steampowered.com/forums/s ... ?t=2683172

Nie jest to może opis przejścia sam w sobie, ale w czasach gry w 2.2 sam się tym poradnikiem posiłkowałem.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Tjesto w 10 Lip 2013, 14:23

Gizbarus napisał(a):http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2683172

Nie jest to może opis przejścia sam w sobie, ale w czasach gry w 2.2 sam się tym poradnikiem posiłkowałem.


Niekoniecznie miałem na myśli coś takiego (nie mam problemów z główną linią fabularną), potrzebuję coś na podobieństwo tego co sam znalazłem:

http://www.mediafire.com/download/o6l13 ... GM+INFO.7z

Link zawiera opisy części misji dla: Bandytów, Najemników, Monolitu, Świtu

Znalazłem też część odpowiedzi na swoje poprzednie pytanie: http://www.youtube.com/watch?v=OFXDek3EBK8 13:30 jest kolejny quest dla Monolitu. Czy wie ktoś jakie są warunki rozpoczęcia tego questa? (w głównej linii fabularnej następnym questem jest zbadanie sygnału, po którym ujawnia się Strielok).
Awatar użytkownika
Tjesto
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 08 Paź 2011, 14:10
Ostatnio był: 16 Sty 2020, 20:10
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Messiah w 15 Lip 2013, 14:46

pany mam problem w tym czerwonym lesie, wchodze, przeszukalem te dwa ciala przy bramie i znacznik wskazuje mi ta anomalie Wiedzmi Krag ale jak tam.ide to nic tam.nie ma...

co tu trzeba zrobic?

pozdro
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości