[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez wydra909 w 26 Cze 2013, 10:16

problem a oddzialem alfa , gram na modzie sgm 2.2 alfa pojawila sie dopiero na zatonie ale to jakies zombiaki slepe i gluche mozna podejsc do nich na 1 metr i w glowe strzelac a reszta nic zadnej reakcji .da rade cos z tym zrobic ?????
wydra909
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 26 Cze 2013, 10:03
Ostatnio był: 14 Lip 2013, 21:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Merhius w 26 Cze 2013, 10:36

Tak, wykorzystać sytuację, zabić ich i cieszyć się że nie trzeba było z nimi walczyć :caleb: Alfa to największe bydlaki w Zonie, potrafią Cię ściąć serią z AK gdy masz na sobie egzoszkielet, czitery zasrane :ati:

Najlepiej poczekaj na nowy spawn, pewnie zawiecha skryptowi przejdzie.
Awatar użytkownika
Merhius
Stalker

Posty: 133
Dołączenie: 24 Maj 2012, 21:37
Ostatnio był: 27 Paź 2016, 02:55
Miejscowość: Gruzowisko koło reaktora
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 94

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez wydra909 w 26 Cze 2013, 12:19

juz to zrobilem kilka razy ale to zadna radocha strzelac do nich jak do baranow, sam pomysl jaki w tym sens ??

zarabiam na nich krocie to fakt ( mam ponad 2 m rubli ) i gra zaczyna nie cieszyc bo zbyt latwo to przychodzi .

I mam jeszcze takie pytanie modsgm 2.2 +braz ?/ czy to sie da polaczyc ????
Ostatnio edytowany przez wydra909, 26 Cze 2013, 15:17, edytowano w sumie 1 raz
wydra909
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 26 Cze 2013, 10:03
Ostatnio był: 14 Lip 2013, 21:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Voldi w 26 Cze 2013, 12:22

Gdzie mogę znaleźć psychodeliny? Zabiłem kontro w Jupiterze (a co!), a potem wróciłem do bazy najemników. Chcą iść na niego jeszcze raz (ech, te skrypty), ale potrzebuję psychodelinów. Oziorski, Wstrząs i ten lekarz z Janowa nie mają. :/
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez LordHagen w 26 Cze 2013, 15:39

Przy zwłokach stalkerów jest tego od holery i jeszcze troche ;) ja miałem tego zawsze koło 20 / 30, i z nadmiaru upychałem doktorkom, bo niezłą cenke miałęm.
Szukaj przy wszelkich zwłokach, zombie. Jak chcesz, to sprawdź jeszcze u hawajczyka, bo on ma wszystko :D
Chodź, opowiem Ci bajeczkę,
O dalekiej Ukrainie,
Wy**bało elektrownię,
Czarnobyl nie żyje!
LordHagen
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 17 Mar 2013, 11:05
Ostatnio był: 28 Maj 2014, 21:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 5

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Shaker279 w 26 Cze 2013, 15:44

Siema wrzucił by ktoś władce zony do sgm bo linki zdechły.A chciałem się pobawić w Rambo w stalkerze.
:

I po co to czytasz i tak nie znajdziesz tu nic mądrego
Awatar użytkownika
Shaker279
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 25 Cze 2012, 19:17
Ostatnio był: 27 Wrz 2013, 17:14
Miejscowość: I tak nie zansz tego zadupia
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 26 Cze 2013, 16:06

Jeśli ten władca zony to jakiś spawner, to wystarczy że w parametrze gry dopisujesz -cheat_mode po znaku ". O tak:

Kod: Zaznacz wszystko
"C:\Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\XR_3DA.exe" -cheat_mode


Tylko że Ty tak zrobisz do CoP. Wczytujesz grę i podczas niej dajesz esc. F1 to komendy np. god mode itd. wybierasz sobie z listy, a F2 to spawner. Przynajmniej tak było w SGM 2.2 jak grałem, bo nie wiem o który SGM Ci chodzi...

PS> Klawisz O dawał kasę a P wszystkie fleszki muzyczne.
Image
Image Image Image Image Image

Za ten post Kudkudak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Shaker279.
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Oziorski w 26 Cze 2013, 16:07

Mam taki problem. Gdy podchodzę do bazy najemników w Jupiterze, wyskakuje mi taki błąd:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ... call of pripyat\gamedata\scripts\sgm_dialogs.script:387: attempt to index global 'outfit_out_slot' (a nil value)
Awatar użytkownika
Oziorski
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 10 Lis 2012, 16:08
Ostatnio był: 28 Lis 2013, 22:40
Miejscowość: Twoja głowa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gizbarus w 26 Cze 2013, 16:44

Przed podejściem do ich bazy załóż kombinezon najemnika i pogadaj ze strażnikiem przy wejściu. Potem problem się rozwiąże.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Oziorski w 26 Cze 2013, 17:25

A skąd mam wziąć rzeczony kombinezon?
Awatar użytkownika
Oziorski
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 10 Lis 2012, 16:08
Ostatnio był: 28 Lis 2013, 22:40
Miejscowość: Twoja głowa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 26 Cze 2013, 17:48

Mówiąc wprost - z najebników Gizbarusa, jak ich zabijesz to ściągasz jak podły i biedny złodziej nie mający grosza na własny ubiór a panoszący się w pokutnicy niczym świątobliwy i mroczny nekromanta czarnoksiężnik....

....jak leży trup najemnika a masz włączoną opcję żeby ściągać z trupów kombinezony to zabierasz z truchła.
Tak było w SGM 2.2.

...a jeśli nie to w jednej misji na uwolnienie Agenta Tomka dostaniesz, będzie leżało w plecaku z stylowymi sunglassami majora (po rozmowie z członkiem KGB).
Image
Image Image Image Image Image

Za ten post Kudkudak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gizbarus.
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Oziorski w 26 Cze 2013, 18:17

Kombinezon ze schowek sprzedałem wcześniej, a zwłoki najemników Gizbarusa już zniknęły :( Jest jakiś inny sposób na zdobycie kombinezonu?
Awatar użytkownika
Oziorski
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 10 Lis 2012, 16:08
Ostatnio był: 28 Lis 2013, 22:40
Miejscowość: Twoja głowa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 4

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości