xRay engine błąd przy uruchomieniu

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

xRay engine błąd przy uruchomieniu

Postprzez Legendo w 24 Cze 2013, 17:04

Siemka, mam problem z uruchomieniem Stalker Clear Sky.
Gra jest oryginalna, kupiona w sklepie, przy próbie uruchomienia pojawiał się błąd o Uprawnienia administratora, po zainstalowaniu patcha zniknął. Teraz jest problem z jakimś Crash'em silnika xRay
http://img62.imageshack.us/img62/5532/w5x.png

Wie ktoś jak tą grę uruchomić (normalnie)?
Swoją droga nie widziałem bardziej zbugowanej gry niż ta, 1,5h roboty przy wgrywaniu patchy..
Ostatnio edytowany przez Legendo, 24 Cze 2013, 18:03, edytowano w sumie 1 raz
Legendo
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 24 Cze 2013, 16:56
Ostatnio był: 28 Cze 2013, 22:09
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Problem z uruchomieniem Win 7 x64

Postprzez Ranger801 w 24 Cze 2013, 17:50

Pomarańczowa ramka u góry strony czyli daj loga :facepalm:
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: xRay engine błąd przy uruchomieniu

Postprzez Legendo w 24 Cze 2013, 18:06

* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M4/S3, 3200.00 mhz, 73-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 27304 files cached 29 archives, 4191Kb memory used.
Init FileSystem 0.782579 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4020536 K], reserved[53976 K], committed[119728 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8142 K], process heap[768 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4082 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r3_msaa_alphatest'
~ Valid arguments: st_opt_off/st_opt_atest_msaa_dx10_0/st_opt_atest_msaa_dx10_1
! Unknown command: r3_msaa_opt
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:CA3]: NVIDIA GeForce GT 240
* GPU driver: 9.18.13.2018
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 4041 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
stack trace:



Jeżeli to coś pomoże to mam taki sprzęt:
AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor @3200MHz
NVIDIA GeForce GT 240 ~960MB
RAM 8GB
ASRock M3N78D
Service Pack 1
Ostatnio edytowany przez Legendo 24 Cze 2013, 18:31, edytowano w sumie 2 razy
Legendo
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 24 Cze 2013, 16:56
Ostatnio był: 28 Cze 2013, 22:09
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: xRay engine błąd przy uruchomieniu

Postprzez Tajemniczy w 24 Cze 2013, 18:26

Pytanie podstawowe- pirat czy oryginał?
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: xRay engine błąd przy uruchomieniu

Postprzez Legendo w 24 Cze 2013, 18:29

Oryginał, edycja kolekcjonerska z Empiku.
Legendo
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 24 Cze 2013, 16:56
Ostatnio był: 28 Cze 2013, 22:09
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: xRay engine błąd przy uruchomieniu

Postprzez Cromm Cruac w 24 Cze 2013, 18:40

Skasuj plik c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx i odpal grę jeszcze raz.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2543
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: xRay engine błąd przy uruchomieniu

Postprzez Legendo w 24 Cze 2013, 18:43

Dalej wywala crash'a :/

* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M4/S3, 3200.00 mhz, 72-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 27304 files cached 29 archives, 4191Kb memory used.
Init FileSystem 0.783822 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4022152 K], reserved[53956 K], committed[118132 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8142 K], process heap[670 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4082 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32768 kb, 2428 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:CA3]: NVIDIA GeForce GT 240
* GPU driver: 9.18.13.2018
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 4041 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
stack trace:
Legendo
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 24 Cze 2013, 16:56
Ostatnio był: 28 Cze 2013, 22:09
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: xRay engine błąd przy uruchomieniu

Postprzez scigacz1975 w 24 Cze 2013, 18:51

Sterowniki tages. I spróbuj odpalić z parametrem -nointro
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: xRay engine błąd przy uruchomieniu

Postprzez Legendo w 24 Cze 2013, 18:53

Tnz co mam zrobić? Bo nie orientuję się za bardo :) Sterowniki mam najnowsze, jeżeli chodzi o grafikę.

Przypomniałem sobie, był jakiś sterownik świeżo po zainstalowaniu gry. System go wyłączył, bo był jakiś problem ze zgodnością. Niestety nie mam pojęcia o jaki chodzi.
Legendo
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 24 Cze 2013, 16:56
Ostatnio był: 28 Cze 2013, 22:09
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: xRay engine błąd przy uruchomieniu

Postprzez scigacz1975 w 24 Cze 2013, 19:00

Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: xRay engine błąd przy uruchomieniu

Postprzez Legendo w 24 Cze 2013, 19:04

Dzięki.. Źle przeczytałem Twój post. Zaraz zobaczę czy pomogło.

Nic to nie daje. Przy 1 próbie był komunikat, że są już zainstalowane. Gdy odinstalowałem mam Błąd1072
Jeszcze zaczęło wywalać błąd z uprawnieniami administratora.
Legendo
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 24 Cze 2013, 16:56
Ostatnio był: 28 Cze 2013, 22:09
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: xRay engine błąd przy uruchomieniu

Postprzez scigacz1975 w 24 Cze 2013, 19:24

Przeczytaj temat od początku, odinstaluj CS, odinstaluj tages, uruchom ponownie kompa, zmień ustawienia dla konta, zainstaluj tages, restart i dopiero CS
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Następna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 32 gości