[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Merhius w 03 Cze 2013, 18:58

Bravo Bravo, panie Kud :caleb: Narzekasz na zepsuty klimat w SGMie a grałeś w sól drogową gdzie biegają żołnierzyki w nanokombinezonach :facepalm:

A co do poziomu trudności to jest akurat, na początku gra nas koci jak cholera (chociaż zależy kogo, ja gram na mistrzu i rzadko ginę :caleb: ), a później gdy nabędzie się doświadczenia i lepszego sprzętu to się rozgrywka wyrównuje. Ale można też grać zacnie jak Fenix, nawalać przez całą grę w niemal podstawowym ekwipunku, swoją drogą, będę musiał tak kiedyś zagrać :E Obecnie mam ulepszonego kałacha z lunetą i granatnikiem, ulepszone FT 200M (znalezione na bagnach, przy zwłokach jakiegoś weterana) i pancerzyk SEVA, który zamierzam wymienić na egzoszkielet powinności.
Awatar użytkownika
Merhius
Stalker

Posty: 133
Dołączenie: 24 Maj 2012, 21:37
Ostatnio był: 27 Paź 2016, 02:55
Miejscowość: Gruzowisko koło reaktora
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 94

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 03 Cze 2013, 22:11

Rzucacie się jak pitbulle a nie rozumiecie prostej rzeczy - napisałem że mod nie ma klimatu. Czy to od razu go dyskfalifikuje? Nie! SGM jest bardzo dobry! Ale nie ma klimatu ;)

@Merhius - pokaż DOKŁADNY CYTAT ( :TM: ), w którym zawarte jest że napisałem, iż Sola jest klimatyczna.

@Fenix - wg. mnie klimat w SGM ssie...zaraz, jego tam nie ma. Znaczy to jest tak - dla jednego klimat to miliard broni, ammo na każdym kroku itd. Dla mnie to nędza i bród. Nie będę porównywał do wiadomego moda SGM, bo to będzie chamstwo ;) Ale...klimatu nie ma w 20 bandytach na wioskę. Klimatu nie ma w 40 apteczkach leczących od razu. Klimatu nie ma w oddziale alfa. Klimatu nie ma w spawnie jak z Kalkuty, na metr kwadratowy przypadają 2 dziki :facepalm: I nie wiem kto Cię zabija na 1 - 2 strzały, chyba Alfa tylko :o Tutaj nie jesteśmy majorem, który ma się przekraść, tylko Terminatorowem bezmyślnie prującym do wszystkiego (no, ale koniec końców na Bagnach nieźle odreagowałem po UG).

Owszem, mod jest bardzo grywalny i grałem bardzo dużo w SGM, aż do momentu kiedy stał się chu*owy jak skarpety caleba - i tak jest modem w którego grałem najwięcej (do CoP). Dodaje wiele misji, rozszerzając fabułę itd. ale za grosz nie widzę tego klimatu...no dobra, napiszę..jaki jest w MISERY na przykład. Po części zmieniły to podmienione tekstury, ale brak zaszczucia.

PS. Mówię o SGM 2.2 oczywicha.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Fenix w 03 Cze 2013, 22:59

@Kudkudak

Powiem tak - jeden lubi sliwki, a drugi jak mu nogi smierdza. :) Mi SGM sie bardzo podoba, ale nie mam punktu odniesienia. Jednak to co piszesz mija sie z tym, co widze z grze. 20 bandytow w 1 miejscu jeszcze nie widzialem, a nawet, to co w tym dziwnego? Stalkerzy zbieraja sie w grupy, to czemi nie bandyci? Spawn i liczebnosc mutantow tez jest w porzadku. Nieraz mam, ze przebiegne cala mape i nic mnie nie zaatakuje. Na 1-2 strzalu ma mnie byle najemnik. Pisales, ze na samym poczatku znalazles pancerz Bulat. To ejst jeden z najlepszych pancerz yw grze, a znalazles go bo wlaczyles sobie cheaty. Wiem, nazywa sie to "opcje SGM", ale to sa po prostu cheaty dla tych, dla ktorych mod okazal sie za trudny. Poza tym jeden lubi grac Rambo przyjmujacym na klate tone pociskow, a ktos inny skradac sie snajperem. Wszystko kwestia gustu.
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 03 Cze 2013, 23:36

Co do Bułata - mylą mi się nazwy, to był Beryl (Kordon).

:

Żeby nie było, znalazłem gdzieś na Kordonie, nie pamiętam dokładnie gdzie - potem jednak zamieniłem na to, bo Beryl zbyt drogi do naprawy i zero pojemników na,artefakty, by wrzucić od razu coś na zbijanie radiacji Image


Spawn z Afryki - idę zabić naukowców i Powinność dla najemników, zabijam i wracam. Mam zabić Wolność. Bije się, a tu alfa. Dobra, chowam się za murami..najemnicy z Oczyszczalni. Staram się od nich uciec, myślę: wrócę potem i wybije po cichu. Nie ma - na ścieżce stadko nibypsów i mięsacze. Nie, spawn jest ok :ati: Dlatego mało tu podstawki CoP, gdzie Zona była mniej zaludniona i klimatyczna, tu mam wrażenie że to 1 wielka strzelnica.

W opcjach SGM nie ma takich opcji, spawner aktywuje się inaczej :realcaleb:

Ano racja - o gustach się nie dyskutuje, jeden lubi to, drugi tamto :)
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pijawol w 05 Cze 2013, 15:30

Czy w SGM 2.2 da się jakoś wyłączyć/usunąć animację używania apteczki? Trwa to trochę dłużej niż normalne kliknięcie i natychmiastowe użycie apteczki, co niezmiernie mnie irytuje...

Za ten post Pijawol otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Borak.
Awatar użytkownika
Pijawol
Legenda

Posty: 1278
Dołączenie: 15 Wrz 2010, 16:52
Ostatnio był: Wczoraj, 19:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 313

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Fenix w 07 Cze 2013, 19:53

Gdzie moge naprawic lub ulepszyc bron nato (hk416)?
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Ranger801 w 08 Cze 2013, 13:32

Naprawić możesz u każdego technika lub specjalnym zestawem, co do ulepszania to nie wiem
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Vertitt w 08 Cze 2013, 13:35

mi nie działa daje nowa gra lub wczytuje zapis i mi wychodzi cheat engine przestał działać i sie wyłącza. prosze o pomoc. :/
Vertitt
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 13 Kwi 2013, 21:16
Ostatnio był: 28 Cze 2013, 19:04
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Ranger801 w 08 Cze 2013, 13:38

Daj loga :facepalm: , pomarańczowa ramka u góry pokaże Ci jak
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rayan w 08 Cze 2013, 20:16

Nie miałem za bardzo co porabiać a zaczęły się wakacje i mówię sobie a pogram sobie w stalkera z modami ;). Mam pytanie czy prośbę. Da się np reupladować AI Additions dla 1.6 SGM? Linki wygasły ;/.
Ostatnio edytowany przez Rayan, 09 Cze 2013, 11:34, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Rayan
Kot

Posty: 37
Dołączenie: 11 Sty 2009, 18:38
Ostatnio był: 10 Cze 2013, 01:31
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez greg w 10 Cze 2013, 21:46

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'predbannik_barmen'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

stack trace:


Pomoże ktoś ? Zainstalowałem wszystkie dodatki
Image
Awatar użytkownika
greg
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 08 Lut 2013, 14:41
Ostatnio był: 02 Maj 2014, 20:36
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Borak w 10 Cze 2013, 23:24

Pijawol napisał(a):Czy w SGM 2.2 da się jakoś wyłączyć/usunąć animację używania apteczki?


Graj na god modzie, animacja już nie będzie problemem. :D
A tak na poważnie sądzę, że było by ciężko. Samą animację mógłbyś usunąć, ale opóźnienie chyba zostanie.
Ale pewności nie mam. ;)
Nie mam zasranego pomysłu na ten zasrany podpis :)
Awatar użytkownika
Borak
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 13 Lip 2012, 01:58
Ostatnio był: 29 Gru 2014, 22:14
Miejscowość: Borasogród
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości