Chcesz moda? Wal!

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[SZUKAM] Mod zmieniający "nastrój" gry

Postprzez emgee w 15 Maj 2013, 23:41

Witam serdecznie,
Niedawno skończyłem książkę Ołowiany Świt, przypomniałem sobie także film Stalker i naszła mnie ochota na grę w podobnym klimacie jak wspomniane dzieła. Chodzi mi w tym wypadku o szereg zmian, które (oczywiście tylko w moim mniemaniu) uczyniły by rozgrywkę powolniejszą i "mroczniejszą", a jej sensem stała by się eksploracja, a nie walka. Precyzując, widzę to tak:
- znaczne zmniejszenie ilości postaci ludzkich, min. aby utrudnić zdobywanie sprzętu, ale przede wszystkim po to, aby podkreślić nastrój samotności w Zonie
- zwiększenie siły "potężniejszych" mutantów, tak aby spotkanie z nimi było prawdziwym wyzwaniem, gdzie to my jesteśmy na gorszej pozycji
- zwiększenie siły anomalii, aby były bardziej śmiercionośne
- znaczące zwiększenie wartości i mocy artefaktów, oraz ich losowości, aby to wyprawy po nie były prawdziwym celem
- zmiana zawartości skrzynek, aby podobnie jak w przypadku artefaktów, eksploracja dawała wymierne zyski, w tym przypadku w postaci lepszego sprzętu
- zaciemnienie nocy, aby poszukiwanie miejsca na spoczynek i osłony przed niebezpieczeństwami było naprawdę ważne
- ewentualnie zwiększenie ilości roślinności zasłaniającej widok

Rozumiem, że to bardziej koncert życzeń niż poszukiwanie moda, gdyż większość idzie w zupełnie inną stronę, ale może są jakieś dodatki, które pozwoliły by uzyskać nastrój gry którego poszukuję?
emgee
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 07 Lut 2008, 22:22
Ostatnio był: 15 Maj 2013, 23:41
Miejscowość: Bielsko-Biała
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [SZUKAM] Mod zmieniający "nastrój" gry

Postprzez Voldi w 15 Maj 2013, 23:58

Mało ludzi i dość... unikatowy, że tak powiem, pogląd na Zonę mieli twórcy moda "Upadła Gwiazda - Honor Najemnika" (do ściągnięcia na sąsiednim serwisie ;) ). Mod po polsku, na ichnim forum jest solucja itp. itd. Jedyny myk to taki, że mod jest do Cienia Czarnobyla. Ja usunąłem po paru dniach, za dużo mroku. Dla przykładu powiem, że w czystym ShoC'u bardzo nie lubię Radarów (Mózgozwęglacz, Czerwony Las, X-10, kto jak woli) i tamtejsze questy zaliczam tak szybko jak się da. W modzie czułem się źle już przy Wysypisku, dalej fabuła pcha nas do Doliny Mroku... Przy gospodarstwie na południowym krańcu mapy czułem się jak w Ołowianym Świcie (gdy Miś podziwiał narodziny ;) ). Grę zaczynamy w lokacji "Sortownia", która jest właściwie jedyną, na której można znaleźć ludzi... Nawet Kordon zieje pustkami. Według mnie, tak powinna wyglądać Zona po Wielkiej Emisji z 2006 roku.

Powtarzam, mod do CIENIA CZARNOBYLA!!


Jeden z punktów, na którym Ci zależy (anomalie) zawiera Sigerous Mod, do Zewu Prypeci. Ale tylko ten jedyny. Nie powiem, ciekawie jest na Bagnach, kiedy trzeba przebijać się przez trawę, dookoła czają się bandyci, a wirów i trampolin ni cholery nie widać. Pomaga granie w słuchawkach, bo tylko wtedy czuć to ciche buczenie. No i z mutkami można się pobawić. Za to strzelania... od ch*ja i jeszcze w piz*u więcej, że tak powiem.
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: [SZUKAM] Mod zmieniający "nastrój" gry

Postprzez Trikster w 16 Maj 2013, 07:34

Chyba wszystkie te cechy - oprócz większej ilości roślin - zawierać będzie Misery 2.0. Powinien wyjść w drugim kwartale, więc cierpliwości. :)

http://www.moddb.com/mods/stalker-misery

Wejdź w kategorie "Images" i tam będziesz miał wymienione i wyczerpująco opisane rzeczy, które mod wprowadza.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 06 Maj 2024, 09:48
Kozaki: 188

Re: [SZUKAM] Mod zmieniający "nastrój" gry

Postprzez Voldi w 16 Maj 2013, 08:26

Celowo nie podawałem MISERY, bo wg. mnie (nie grałem, bo nie chodzi na moim kompie ;/ ) jest tam zbyt hardkorowo, bardziej niż w Zonie Meesha. No i do tego moda trzeba mieć niezły kombajn.
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: [SZUKAM] Mod zmieniający "nastrój" gry

Postprzez Trikster w 16 Maj 2013, 09:28

Jasne, domyśliłem się, że celowo, ale podać wypada, bo jako jedyny odpowiada niemal wszystkim punktom. I zdecydowanie w 2.0 rozgrywka będzie mroczniejsza i powolniejsza, a walki czasem najlepiej unikać.

Do "Cienia Czarnobyla" polecam za to "Rzeźnię":
viewtopic.php?f=49&t=17470
a także "Powrót Szramy":
viewtopic.php?f=49&t=18609
które to mody w dużej mierze zawierają wszystko to, o czym piszesz, emgee, plus - czasem niestety - parę innych bonusów.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 06 Maj 2024, 09:48
Kozaki: 188

Re: [SZUKAM] Mod zmieniający "nastrój" gry

Postprzez Kudkudak w 16 Maj 2013, 14:14

Upadła Gwiazda, please no! :E Znaczy kto co woli, mod fabularnie dobry, jednak dobiła mnie jedna kwestia gdyż jam jest morderca masowy, ale - są sytuacje, które przebijają niektóre fantazje pana M :E

Roślinność? SiC do SoC, AN3 do CoP.

Do CoP proponuję SGM 2.2, jeszcze będziesz płakał i wyłączał miny z menusa :P Bardzliej hardcorowo, walki sporo więc będzie trochę jak Miszka w OŚ gdy napadli go hamerykanie. Dodam, że Cromm zapuścił specialną edycję AN dla SGM 2.2. I nie potrzebuje takiego pieca jak MISERY, które jest hmmm takie se, dopiero 2.0 to będzie coś :P
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Sergiej Monolit w 26 Maj 2013, 08:36

Mogę poprosić o moda który całkowicie zmienia fabułę w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci?
Awatar użytkownika
Sergiej Monolit
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 14 Maj 2013, 19:05
Ostatnio był: 03 Lut 2014, 14:45
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 1

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Voldi w 26 Maj 2013, 08:42

Może nie całkowicie, ale w sposób dosyć znaczny fabułę zmienia SGM 2.2. Dodaje też nowe lokacje z poprzednich części.
Image

Za ten post Voldi otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Sergiej Monolit.
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Kudkudak w 26 Maj 2013, 09:50

Jeśli znasz rosyjski to możesz pokusić się o Doline Szmerów.

Jeśli chcesz PL to jak Voldi wyżej napisał SGM 2.2 (oprócz trójmapy jest jeszcze Kordon, Bagna, Agroprom, Dolina Mroku, Magazyny, Czerwony Las). Na nowych mapach nie licz na kampanie z Soljanki, będzie tylko miniwątek, aczkolwiek Czerwony Las - przefajny. Dodam że do SGM 2.2 wyszła specjalna wersja AN3, poszukaj w topicu Absolute Textures Pack do CoP.

Jeśli wolisz więcej misji, a mniej map to SGM 2.0 z dodatkiem GEONEZIS powinno rozwiązać problem.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

[SZUKAM] Droga do Prypeci

Postprzez StalkerCell w 01 Cze 2013, 18:08

Witam, czy ktoś z was spotkał się z ty modem?:


Na forum w dziale Modyfikacje gotowe nie spotkałem niczego takiego (chyba że szukajka nawala :E ).

Dodam, że na innych filmikach (o tym modzie) była PPSh, M16, Steyr, itp., więc na nim mi zależy.

:arrowd: Na Stalkertem linki są tylko z Narod.ru. Jak chce pobrać z tego Narod to wyskakuje takie coś:
Произошла ошибка при сохранении на Яндекс.Диск
Вернуться и попробовать сноваTraslacja:
Wystąpił błąd podczas zapisywania do Yandex.Disk
Wróć i spróbuj ponownie


To niebieskie to link. Jakaś rada? Może ktoś wrzuci na inny serwer? Plizzz :E .
Ostatnio edytowany przez StalkerCell, 01 Cze 2013, 20:56, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [SZUKAM] Droga do Prypeci

Postprzez HaijTaczi w 01 Cze 2013, 19:55

Awatar użytkownika
HaijTaczi
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2012, 13:27
Ostatnio był: 30 Lis 2015, 19:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 18

[SZUKAM] Mod na magazynki

Postprzez Dark Dante w 01 Cze 2013, 19:58

Zastanawia mnie czy istnieje taki mod, który pozwala łączyć magazynki jak w strzelbach np. podczas walki w magazynku do kałacha mam ostatnie 5 pocisków przeciwpancernych a w ekwipunku 20 standardowych, to czy dało by się to naraz załadować? Jeśli taki mod nie istnieje to ktoś może podać instrukcje jak to zrobić?
Zona ma swoje tajemnica, Ty musisz je poznać.

Dark Dante
Wygnany z Zony

Posty: 180
Dołączenie: 29 Kwi 2013, 18:48
Ostatnio był: 28 Cze 2015, 23:23
Miejscowość: Zona
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 12

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość