Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez utak3r w 01 Sie 2012, 14:33

Zwróćcie uwagę, że każda broń ma przypisane, jakiej rangi stalker może go używać. Jeśli w grupie stalkerów będą sami "novice", to i karabinków używać nie będą...
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Reklamy Google

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez Gro3a w 01 Sie 2012, 18:03

Czyli chodzi o np. tą linijkę w pliku "mp_ranks"?
Kod: Zaznacz wszystko
rank_name                  = st_rank_novice

W zależności pod którą wpiszę daną broń, to ta grupa rangi będzie ją używać? Akurat w tych sprawach nie jestem dobry. Co do mojego LR300 to oryginalny model broni z gry, więc nie bardzo wiem co z tym zrobić.
Nie ma miłości, jest tylko żądza. Nie do człowieka, a do pieniądza.

Dziękuję Ci Boże, za te wspaniałe dni, bez których nie mógłbym teraz żyć. Dziękuje Ci za te wspaniałe chwile, bo w swym życiu nie miałem ich aż tyle. Za wszystkie spędzone w samotności i za te szczęśliwe, pełne miłości...
Awatar użytkownika
Gro3a
Technik

Posty: 718
Dołączenie: 05 Maj 2012, 22:26
Ostatnio był: Wczoraj, 00:14
Miejscowość: Lubawa - warmińsko-mazurski Sosnowiec
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 294

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez nelson82 w 01 Sie 2012, 20:47

Ja przypisałem nowe bronie dla wszystkich rang, a stalkerzy nadal używają broni krótkiej. Mój plik mp_ranks.ltx wygląda tak
Kod: Zaznacz wszystko
[rank_sign]
texture         = ui\ui_icon_rank

[mp_item_groups]

mk            = mp_medkit
mka            = mp_antirad
expl         = mp_grenade_rgd5,mp_grenade_f1
smk            = mp_grenade_gd-05
glgr         = mp_ammo_vog-25, mp_ammo_m209, mp_ammo_og-7b
g_a            = mp_ammo_gauss

standart_ammo_p   = mp_ammo_9x18_fmj, mp_ammo_11.43x23_fmj
advanced_ammo_p = mp_ammo_9x18_pmm, mp_ammo_11.43x23_hydro

standart_ammo   = mp_ammo_5.45x39_fmj, mp_ammo_9x19_fmj, mp_ammo_7.62x54_7h1, mp_ammo_5.56x45_ss190, mp_ammo_9x39_pab9, mp_ammo_12x70_buck, mp_ammo_7.92x57_fmj, mp_ammo_7.62x39_fmj, mp_ammo_7.62x51_fmj, mp_ammo_7.62x25_p
advanced_ammo   = mp_ammo_5.45x39_ap, mp_ammo_9x19_pbp, mp_ammo_7.62x54_ap, mp_ammo_5.56x45_ap, mp_ammo_9x39_ap, mp_ammo_12x76_zhekan, mp_ammo_7.92x57_ap, mp_ammo_7.62x39_ap, mp_ammo_7.62x51_ap, mp_ammo_7.62x25_ps

best_ammo      = mp_ammo_12x76_dart, mp_ammo_12.7x108_ap
wpn_auto      = mp_wpn_bm16, mp_wpn_wincheaster1300, mp_wpn_spas12, mp_wpn_ak74u, mp_wpn_ak74,  mp_wpn_mp5, mp_wpn_l85, mp_wpn_lr300, mp_wpn_abakan, mp_wpn_sig550, mp_wpn_groza, mp_wpn_g36, mp_wpn_fn2000, mp_wpn_val, mp_wpn_vintorez, mp_wpn_svd, mp_wpn_svu, mp_wpn_gauss, mp_wpn_rpg7, mp_wpn_rg-6, mp_wpn_toz34, mp_wpn_rem870short, mp_wpn_m76, mp_wpn_aa12, mp_wpn_m16a4_elcan, mp_wpn_ak47, mp_wpn_r700, mp_wpn_pkm, mp_wpn_browningauto5, mp_wpn_m1918_bar, mp_wpn_mp5k, mp_wpn_spas12_stock, mp_wpn_msg90, mp_wpn_rem870mm, mp_wpn_m79, mp_wpn_obrez, mp_wpn_sks, mp_wpn_bm16_full, mp_wpn_m110, mp_wpn_winchester_sx3, mp_wpn_m134, mp_wpn_m60, mp_wpn_benelli_short, mp_wpn_br101, mp_wpn_mossberg590
wpn_pist      = mp_wpn_pm, mp_wpn_pb, mp_wpn_fort, mp_wpn_walther, mp_wpn_colt1911, mp_wpn_usp, mp_wpn_sig220, mp_wpn_desert_eagle; mp_wpn_hpsa, mp_wpn_beretta, mp_wpn_glock17, mp_wpn_casull, mp_wpn_beretta_cleric, mp_wpn_mk22
outfit         = mp_scientific_outfit, mp_military_stalker_outfit, mp_exo_outfit
scp            = mp_wpn_addon_scope_susat, mp_wpn_addon_scope, mp_wpn_addon_doster
sil            = mp_wpn_addon_silencer
gl            = mp_wpn_addon_grenade_launcher, mp_wpn_addon_grenade_launcher_m203
torch         = mp_device_torch
det            = mp_detector_advances
binoc         = mp_wpn_binoc
kf            = mp_wpn_knife

[rank_base]
amount_restriction = mk:0, expl:0, smk:0, advanced_ammo_p:0, standart_ammo_p:10, standart_ammo:0, advanced_ammo:0, best_ammo:0, glgr:0, wpn_auto:1, wpn_pist:1, device:1, mka:1, outfit:1, scp:1, sil:1, gl:1, torch:1, det:1, binoc:1, g_a:0, kf:1

[rank_0]
rank_name                  = st_rank_novice      ; çâŕíčĺ
rank_exp                  = 0, 0          ; îďűň, ŕđňĺôŕęňű
rank_diff_exp_bonus            = 1, 1.5, 2, 3, 4
;----------------- new items -------------------------
available_items               = mp_wpn_knife,mp_wpn_pm,mp_wpn_pb,mp_wpn_fort,mp_wpn_walther,mp_wpn_colt1911,mp_wpn_usp,mp_wpn_sig220,mp_wpn_desert_eagle,mp_wpn_bm16,mp_wpn_ak74u,mp_wpn_ak74,mp_wpn_mp5,mp_wpn_l85,mp_device_torch,mp_antirad,mp_detector_advances,mp_medkit,mp_wpn_binoc,mp_wpn_addon_scope_susat,mp_wpn_addon_scope,mp_grenade_f1,mp_grenade_rgd5,mp_grenade_gd-05,mp_wpn_addon_silencer,mp_ammo_9x18_fmj,mp_ammo_9x18_pbp,mp_ammo_9x18_pmm,mp_ammo_9x19_fmj,mp_ammo_9x19_pbp,mp_ammo_5.45x39_fmj,mp_ammo_5.45x39_ap,mp_ammo_5.56x45_ss190,mp_ammo_5.56x45_ap,mp_ammo_7.62x54_7h1,mp_ammo_7.62x54_ap,mp_ammo_9x39_pab9,mp_ammo_9x39_ap,mp_ammo_11.43x23_fmj,mp_ammo_11.43x23_hydro,mp_ammo_12x70_buck,mp_ammo_12x76_dart,mp_ammo_12x76_zhekan,mp_wpn_toz34,mp_wpn_hpsa,mp_wpn_beretta,mp_wpn_rem870short,mp_ammo_12.7x108_ap,mp_ammo_7.92x57_fmj,mp_ammo_7.92x57_ap,mp_wpn_m76,mp_wpn_aa12,mp_wpn_m16a4_elcan,mp_ammo_7.62x39_fmj,mp_ammo_7.62x39_ap,mp_wpn_ak47,mp_wpn_r700,mp_ammo_7.62x51_fmj,mp_ammo_7.62x51_ap,mp_ammo_7.62x25_p,mp_ammo_7.62x25_ps,mp_wpn_pkm,mp_wpn_glock17,mp_wpn_browningauto5,mp_wpn_m1918_bar,mp_wpn_casull,mp_wpn_mp5k,mp_wpn_spas12_stock,mp_wpn_msg90,mp_wpn_rem870mm,mp_wpn_m79,mp_wpn_obrez,mp_wpn_sks,mp_wpn_beretta_cleric,mp_wpn_bm16_full,mp_wpn_mk22,mp_wpn_m110,mp_wpn_addon_doster,mp_wpn_winchester_sx3,mp_wpn_m134,mp_wpn_m60,mp_wpn_benelli_short,mp_wpn_br101,mp_wpn_mossberg590
amount_restriction            = mk:1, expl:1, smk:1, advanced_ammo_p:4, standart_ammo:5, advanced_ammo:4, best_ammo:3, glgr:0

[rank_1]
rank_name                  = st_rank_experienced
rank_exp                  = 500,0;500
rank_aquire_money            = 300
rank_diff_exp_bonus            = 0.85, 1, 1.5, 2, 3.5
;----------------- new items -------------------------
available_items               = mp_wpn_knife,mp_wpn_pm,mp_wpn_pb,mp_wpn_fort,mp_wpn_walther,mp_wpn_colt1911,mp_wpn_usp,mp_wpn_sig220,mp_wpn_desert_eagle,mp_wpn_bm16,mp_wpn_ak74u,mp_wpn_ak74,mp_wpn_mp5,mp_wpn_l85,mp_device_torch,mp_antirad,mp_detector_advances,mp_medkit,mp_wpn_binoc,mp_wpn_addon_scope_susat,mp_wpn_addon_scope,mp_grenade_f1,mp_grenade_rgd5,mp_grenade_gd-05,mp_wpn_addon_silencer,mp_ammo_9x18_fmj,mp_ammo_9x18_pbp,mp_ammo_9x18_pmm,mp_ammo_9x19_fmj,mp_ammo_9x19_pbp,mp_ammo_5.45x39_fmj,mp_ammo_5.45x39_ap,mp_ammo_5.56x45_ss190,mp_ammo_5.56x45_ap,mp_ammo_7.62x54_7h1,mp_ammo_7.62x54_ap,mp_ammo_9x39_pab9,mp_ammo_9x39_ap,mp_ammo_11.43x23_fmj,mp_ammo_11.43x23_hydro,mp_ammo_12x70_buck,mp_ammo_12x76_dart,mp_ammo_12x76_zhekan,mp_wpn_toz34,mp_wpn_hpsa,mp_wpn_beretta,mp_wpn_rem870short,mp_ammo_12.7x108_ap,mp_ammo_7.92x57_fmj,mp_ammo_7.92x57_ap,mp_wpn_m76,mp_wpn_aa12,mp_wpn_m16a4_elcan,mp_ammo_7.62x39_fmj,mp_ammo_7.62x39_ap,mp_wpn_ak47,mp_wpn_r700,mp_ammo_7.62x51_fmj,mp_ammo_7.62x51_ap,mp_ammo_7.62x25_p,mp_ammo_7.62x25_ps,mp_wpn_pkm,mp_wpn_glock17,mp_wpn_browningauto5,mp_wpn_m1918_bar,mp_wpn_casull,mp_wpn_mp5k,mp_wpn_spas12_stock,mp_wpn_msg90,mp_wpn_rem870mm,mp_wpn_m79,mp_wpn_obrez,mp_wpn_sks,mp_wpn_beretta_cleric,mp_wpn_bm16_full,mp_wpn_mk22,mp_wpn_m110,mp_wpn_addon_doster,mp_wpn_winchester_sx3,mp_wpn_m134,mp_wpn_m60,mp_wpn_benelli_short,mp_wpn_br101,mp_wpn_mossberg590
;----------------- new prices ------------------------
mp_wpn_pm_cost               = 0
mp_wpn_pb_cost               = 0
mp_wpn_fort_cost            = 0
mp_wpn_walther_cost            = 0
mp_ammo_9x18_fmj_cost         = 0
mp_ammo_9x19_fmj_cost         = 0
;----------------- new def items ---------------------
def_item_repl_mp_wpn_pm       = mp_wpn_walther
def_item_repl_mp_wpn_pb       = mp_wpn_fort
amount_restriction            = mk:1, expl:1, smk:1, advanced_ammo_p:4, standart_ammo:5, advanced_ammo:4, best_ammo:3, glgr:0

[rank_2]
rank_name                  = st_rank_professional
rank_exp                  = 1500,0;1500
rank_aquire_money            = 850;800
rank_diff_exp_bonus            = 0.65, 0.8, 1, 1.5, 2
;----------------- new items -------------------------
available_items               = mp_wpn_knife,mp_wpn_pm,mp_wpn_pb,mp_wpn_fort,mp_wpn_walther,mp_wpn_colt1911,mp_wpn_usp,mp_wpn_sig220,mp_wpn_desert_eagle,mp_wpn_bm16,mp_wpn_ak74u,mp_wpn_ak74,mp_wpn_mp5,mp_wpn_l85,mp_device_torch,mp_antirad,mp_detector_advances,mp_medkit,mp_wpn_binoc,mp_wpn_addon_scope_susat,mp_wpn_addon_scope,mp_grenade_f1,mp_grenade_rgd5,mp_grenade_gd-05,mp_wpn_addon_silencer,mp_ammo_9x18_fmj,mp_ammo_9x18_pbp,mp_ammo_9x18_pmm,mp_ammo_9x19_fmj,mp_ammo_9x19_pbp,mp_ammo_5.45x39_fmj,mp_ammo_5.45x39_ap,mp_ammo_5.56x45_ss190,mp_ammo_5.56x45_ap,mp_ammo_7.62x54_7h1,mp_ammo_7.62x54_ap,mp_ammo_9x39_pab9,mp_ammo_9x39_ap,mp_ammo_11.43x23_fmj,mp_ammo_11.43x23_hydro,mp_ammo_12x70_buck,mp_ammo_12x76_dart,mp_ammo_12x76_zhekan,mp_wpn_toz34,mp_wpn_hpsa,mp_wpn_beretta,mp_wpn_rem870short,mp_ammo_12.7x108_ap,mp_ammo_7.92x57_fmj,mp_ammo_7.92x57_ap,mp_wpn_m76,mp_wpn_aa12,mp_wpn_m16a4_elcan,mp_ammo_7.62x39_fmj,mp_ammo_7.62x39_ap,mp_wpn_ak47,mp_wpn_r700,mp_ammo_7.62x51_fmj,mp_ammo_7.62x51_ap,mp_ammo_7.62x25_p,mp_ammo_7.62x25_ps,mp_wpn_pkm,mp_wpn_glock17,mp_wpn_browningauto5,mp_wpn_m1918_bar,mp_wpn_casull,mp_wpn_mp5k,mp_wpn_spas12_stock,mp_wpn_msg90,mp_wpn_rem870mm,mp_wpn_m79,mp_wpn_obrez,mp_wpn_sks,mp_wpn_beretta_cleric,mp_wpn_bm16_full,mp_wpn_mk22,mp_wpn_m110,mp_wpn_addon_doster,mp_wpn_winchester_sx3,mp_wpn_m134,mp_wpn_m60,mp_wpn_benelli_short,mp_wpn_br101,mp_wpn_mossberg590
;----------------- new prices ------------------------
mp_wpn_sig220_cost            = 0
mp_wpn_colt1911_cost         = 0
mp_ammo_11.43x23_fmj_cost      = 0
;----------------- new def items ---------------------
def_item_repl_mp_wpn_walther   = mp_wpn_colt1911
def_item_repl_mp_wpn_fort      = mp_wpn_sig220
amount_restriction            = mk:1, expl:1, smk:1, advanced_ammo_p:4, standart_ammo:5, advanced_ammo:4, best_ammo:3, glgr:0

[rank_3]
rank_name                  = st_rank_veteran
rank_exp                  = 3000,0 ; 3000;2500
rank_aquire_money            = 1500
rank_diff_exp_bonus            = 0.5, 0.7, 0.9, 1, 1.5
;----------------- new items -------------------------
available_items               = mp_wpn_knife,mp_wpn_pm,mp_wpn_pb,mp_wpn_fort,mp_wpn_walther,mp_wpn_colt1911,mp_wpn_usp,mp_wpn_sig220,mp_wpn_desert_eagle,mp_wpn_bm16,mp_wpn_ak74u,mp_wpn_ak74,mp_wpn_mp5,mp_wpn_l85,mp_device_torch,mp_antirad,mp_detector_advances,mp_medkit,mp_wpn_binoc,mp_wpn_addon_scope_susat,mp_wpn_addon_scope,mp_grenade_f1,mp_grenade_rgd5,mp_grenade_gd-05,mp_wpn_addon_silencer,mp_ammo_9x18_fmj,mp_ammo_9x18_pbp,mp_ammo_9x18_pmm,mp_ammo_9x19_fmj,mp_ammo_9x19_pbp,mp_ammo_5.45x39_fmj,mp_ammo_5.45x39_ap,mp_ammo_5.56x45_ss190,mp_ammo_5.56x45_ap,mp_ammo_7.62x54_7h1,mp_ammo_7.62x54_ap,mp_ammo_9x39_pab9,mp_ammo_9x39_ap,mp_ammo_11.43x23_fmj,mp_ammo_11.43x23_hydro,mp_ammo_12x70_buck,mp_ammo_12x76_dart,mp_ammo_12x76_zhekan,mp_wpn_toz34,mp_wpn_hpsa,mp_wpn_beretta,mp_wpn_rem870short,mp_ammo_12.7x108_ap,mp_ammo_7.92x57_fmj,mp_ammo_7.92x57_ap,mp_wpn_m76,mp_wpn_aa12,mp_wpn_m16a4_elcan,mp_ammo_7.62x39_fmj,mp_ammo_7.62x39_ap,mp_wpn_ak47,mp_wpn_r700,mp_ammo_7.62x51_fmj,mp_ammo_7.62x51_ap,mp_ammo_7.62x25_p,mp_ammo_7.62x25_ps,mp_wpn_pkm,mp_wpn_glock17,mp_wpn_browningauto5,mp_wpn_m1918_bar,mp_wpn_casull,mp_wpn_mp5k,mp_wpn_spas12_stock,mp_wpn_msg90,mp_wpn_rem870mm,mp_wpn_m79,mp_wpn_obrez,mp_wpn_sks,mp_wpn_beretta_cleric,mp_wpn_bm16_full,mp_wpn_mk22,mp_wpn_m110,mp_wpn_addon_doster,mp_wpn_winchester_sx3,mp_wpn_m134,mp_wpn_m60,mp_wpn_benelli_short,mp_wpn_br101,mp_wpn_mossberg590
;----------------- new prices ------------------------
mp_wpn_sig220_cost            = 0
mp_wpn_colt1911_cost         = 0
mp_ammo_11.43x23_fmj_cost      = 0
mp_wpn_usp_cost               = 0
;----------------- new def items ---------------------
def_item_repl_mp_wpn_colt1911   = mp_wpn_usp
def_item_repl_mp_wpn_sig220      = mp_wpn_usp
amount_restriction            = mk:1, expl:1, smk:1, advanced_ammo_p:4, standart_ammo:5, advanced_ammo:4, best_ammo:3, glgr:0


[rank_4]
rank_name                  = st_rank_legend
rank_exp                  = 6000, 1 ; 6000;4000
rank_aquire_money            = 3000
rank_diff_exp_bonus            = 0.2, 0.5, 0.7, 0.9, 1
;----------------- new items -------------------------
available_items               = mp_wpn_knife,mp_wpn_pm,mp_wpn_pb,mp_wpn_fort,mp_wpn_walther,mp_wpn_colt1911,mp_wpn_usp,mp_wpn_sig220,mp_wpn_desert_eagle,mp_wpn_bm16,mp_wpn_ak74u,mp_wpn_ak74,mp_wpn_mp5,mp_wpn_l85,mp_device_torch,mp_antirad,mp_detector_advances,mp_medkit,mp_wpn_binoc,mp_wpn_addon_scope_susat,mp_wpn_addon_scope,mp_grenade_f1,mp_grenade_rgd5,mp_grenade_gd-05,mp_wpn_addon_silencer,mp_ammo_9x18_fmj,mp_ammo_9x18_pbp,mp_ammo_9x18_pmm,mp_ammo_9x19_fmj,mp_ammo_9x19_pbp,mp_ammo_5.45x39_fmj,mp_ammo_5.45x39_ap,mp_ammo_5.56x45_ss190,mp_ammo_5.56x45_ap,mp_ammo_7.62x54_7h1,mp_ammo_7.62x54_ap,mp_ammo_9x39_pab9,mp_ammo_9x39_ap,mp_ammo_11.43x23_fmj,mp_ammo_11.43x23_hydro,mp_ammo_12x70_buck,mp_ammo_12x76_dart,mp_ammo_12x76_zhekan,mp_wpn_toz34,mp_wpn_hpsa,mp_wpn_beretta,mp_wpn_rem870short,mp_ammo_12.7x108_ap,mp_ammo_7.92x57_fmj,mp_ammo_7.92x57_ap,mp_wpn_m76,mp_wpn_aa12,mp_wpn_m16a4_elcan,mp_ammo_7.62x39_fmj,mp_ammo_7.62x39_ap,mp_wpn_ak47,mp_wpn_r700,mp_ammo_7.62x51_fmj,mp_ammo_7.62x51_ap,mp_ammo_7.62x25_p,mp_ammo_7.62x25_ps,mp_wpn_pkm,mp_wpn_glock17,mp_wpn_browningauto5,mp_wpn_m1918_bar,mp_wpn_casull,mp_wpn_mp5k,mp_wpn_spas12_stock,mp_wpn_msg90,mp_wpn_rem870mm,mp_wpn_m79,mp_wpn_obrez,mp_wpn_sks,mp_wpn_beretta_cleric,mp_wpn_bm16_full,mp_wpn_mk22,mp_wpn_m110,mp_wpn_addon_doster,mp_wpn_winchester_sx3,mp_wpn_m134,mp_wpn_m60,mp_wpn_benelli_short,mp_wpn_br101,mp_wpn_mossberg590
;----------------- new prices ------------------------
mp_wpn_sig220_cost            = 0
mp_wpn_usp_cost               = 0
mp_wpn_colt1911_cost         = 0
;----------------- new def items ---------------------
def_item_repl_mp_wpn_colt1911   = mp_wpn_usp
def_item_repl_mp_wpn_sig220      = mp_wpn_usp
amount_restriction            = mk:1, expl:1, smk:1, advanced_ammo_p:4, standart_ammo:5, advanced_ammo:4, best_ammo:3, glgr:0
Czy ktoś zorientowany w temacie mógłby pokusić się o jego skomentowanie?
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez KSU w 05 Sie 2012, 19:34

Wpisuj broń jako np. wpn_sig550 w mp_ranks a nie mp_wpn_sig550. Powinno działać :D
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 22 Paź 2024, 12:05
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez desmond w 06 Sty 2013, 00:32

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 342
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'wpn_m16a1_sk1'

Uwagi moderatora:

Logi w [code], poprawiam. - Wheeljack

desmond
Wygnany z Zony

Posty: 111
Dołączenie: 05 Lut 2011, 01:49
Ostatnio był: 12 Sty 2015, 20:05
Miejscowość: Generatory
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez r_populik w 06 Sty 2013, 01:21

@desmond
Napisz co próbowałeś zrobić, bo taki błąd może mieć różne źródła. Generalnie wpn_m16a1_sk1 to nazwa konfiguracyjna broni. Obstawiam, że dodałeś tę broń do wyposażenia początkowego/handlarza, a nie zaimplementowałeś broni jak należy. W weapons.ltx to m16 jest dopisane ?
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez desmond w 06 Sty 2013, 13:51

@r_populik
Broń jest dodana do weapons.ltx
A co do błędu to gra włącza mi się na kilka sekund a potem wyrzuca mnie bugtrap i tyle :/

desmond
Wygnany z Zony

Posty: 111
Dołączenie: 05 Lut 2011, 01:49
Ostatnio był: 12 Sty 2015, 20:05
Miejscowość: Generatory
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez r_populik w 06 Sty 2013, 13:58

Zarzuć gdzieś swój folder config, bo tak zgadywać to ciężko.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez Pangia w 08 Maj 2013, 14:08

OK, wszystko ładnie, pięknie, może bym se to zrobił, tylko że u mnie sytuacja jest nieco inna.
Otóż w modzie I WORK ALONE fajnie zrobili AKSU Sęka, bo ma lunetkę PSO. No i chciałbym sobie zamienić normalnego AKSU za ten model tak, aby w grze dało się do niego PSO zamontować. No i tu jest szkopuł, bo z tego co widzę, to ta luneta jest na stałe, a pliki odnoszą się do tej broni jako do kompletnie odrębnej od normalnego AKSU zabawki. Z tego więc rozumiem, że gdyby udało mi się wszystko zrobić jak należy, to ta luneta będzie zawsze widoczna na broni niezależnie od tego, czy rzeczywiście ją tam zamontowałem.
Rozumiecie? Chodzi mi o to, żeby AKSU miał taką samą funkcjonalność co zwykły AKS - no, z tą różnicą, że GP-25 na pewno się na nim zainstalować nie da ;)
Tak więc czy taka przeróbka jest w moim zasięgu jako człowieka, który nie zna się kompletnie na modelowaniu broni? Wystarczy, że podmienię odpowiednio meshe i zmienię config?
Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : fatal error
Function      : CInifile::r_section
File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
Line          : 502
Description   : <no expression>
Arguments     : Can't open section 'scope_ak74u'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report

Taki efekt na razie osiągnąłem. No i tu nie wiem, co zrobić, bo nie wiem, gdzie miałbym dopisać tą sekcję.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez r_populik w 08 Maj 2013, 14:21

To zależy tylko i wyłącznie od tego, czy ta luneta w AKSU Sęka z IWA jest przypisana do kości wpn_scope, czy do kości body. Problem w tym, że nie pamiętam, czy w vanilliowym modelu AKSU jest w ogóle kość wpn_scope. Jeżeli nie ma, to nic nie zrobisz bez ingerencji w model.

Ale na ruskich forach powinieneś bez problemu znaleźć jakieś AKSU, które ma doczepialną lunetę. Ewentualnie wieczorem mogę ci taki model spreparować.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez Pangia w 08 Maj 2013, 14:24

I nie wystarczy podmianka mesha? Bo ogarnąłem już, gdzie wpisać sekcję o lunetach (w configu broni...) i znowu się wywala bez loga.
Poszukać... Jakbym co najmniej nie próbował. Tylko że Google daje mi na tyle "celne" wyniki, że już na drugiej stronie znalazłem własny profil na Stalker Wikia -.- Nie wiem, to pewnie przez to, że nie wpisuję zapytania cyrylicą, a tej nie ogarniam kompletnie.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez r_populik w 08 Maj 2013, 14:32

Doczepialna luneta działa w modelu na takiej zasadzie, że jest przypisana do kości lunety. Tylko wtedy można w konfigu ustawić 2 przy montowaniu lunety, i będzie się ona pojawiać lub znikać w zależności od tego, czy jest doczepiona czy nie. Jeżeli nie jest przypisana do kości lunety, tylko do głównej kości broni (bo w niektórych modelach nie ma kości lunety), to wtedy taka luneta będzie zawsze widoczna w modelu. I tak jest prawdopodobnie z AKSU Sęka. Ale spróbować możesz, to nic nie kosztuje. W konfigu trzeba tylko pamiętać o dodaniu wpisów odnośnie rodzaju używanych lunet. Te wpisy to jeden zbiorycz o nazwie scopes_sect lub podobnie, gdzie wymienone są nazwy sekcji lunet (muszą być unikalne) oraz pod koniec konfigu wpisy dotyczące już poszczególnych lunet wymienionych w scopes_sect. Popatrz sobie w konfig zwykłego AK to zobaczysz o co chodzi. Zasadniczo może skopiować te sekcja z AK74, tylko zmień ich nazwy na unikalne bo wywali ci błąd duplicate section.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

PoprzedniaNastępna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości