przez jalkavaki w 04 Maj 2013, 13:20
Jak chcecie kompanię jechać to pozwólcie, że coś Wam doradzę.
Po piewrsze musicie wyznaczyć wśród siebie dowódcę, którego wszyscy bezwzględnie będą słuchać. A on sam musi być ogarnięty w mapach i mieć podzielność uwagi. Najlepiej jakby gral na artylerii. Po drugie wszyscy muszą mieć mikrofon i podłączyć się do jakiegos komunikatora głosowego (mumble, teamspeak itp.). Bez tego będzie to zwykły random, tyle, że przeciwnik będzie trudniejszy i zgrany.
Na tierach 6 podstawą są KW1-S i Grille. Optymalny skład to 2-3 artylerie, dwa scouty (T-50-2) jeden, dwa medy. Reszta to "sporty".
Na 8 podstawa to IS-3 a arta to GW Panther. Scout to AMX13-90. Proporcje podobne jak w tierach 6.
Bez spełnienia tych warunków gra będzie frustrująca i zniechęcająca. I ciągle będziecie na minusie.
Powodzenia.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.