[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Lioszka Barnaba w 03 Maj 2013, 19:32

A ja mam pytanie dlaczego w Jupiterze jest błąd przy (starym) miejscu narzędzi teraz w miejscu najemników, wywala do wina. proszę o wyjaśnienie co mam zfixować. :+:
Stary wpadłem jak śliwka w gówno, pomóż!
Awatar użytkownika
Lioszka Barnaba
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 29 Lip 2012, 23:52
Ostatnio był: 11 Lut 2014, 14:11
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Prohibition w 03 Maj 2013, 19:49

Lioszka Barnaba napisał(a):A ja mam pytanie dlaczego w Jupiterze jest błąd przy (starym) miejscu narzędzi teraz w miejscu najemników, wywala do wina. proszę o wyjaśnienie co mam zfixować. :+:

Masz 1.6 czy 2.2 ?
EDIT: A z resztą to nie jest ważne. Napewno nie masz na sobie kombinezonu najemników. Graj dalej z fabułą po wykonaniu pewnej misji dowiesz się jak wkupić się w łaski najemników.
Nie powiem tobie jak bo nie chcę Ci psuć zabawy :)
Awatar użytkownika
Prohibition
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 04 Mar 2010, 22:44
Ostatnio był: 01 Lis 2021, 21:49
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 03 Maj 2013, 20:03

@Pangia, mam 2gb RAM i gram w SGM 2.2 + Absolute Nature 3. Zero wylotów. Może ustaw sobie pamięć wirtualną na 4095 mb jeśli masz słabszy komputer, mi to pomogło gdy grałem w Soljanke.
Image
Image Image Image Image Image

Za ten post Kudkudak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia.
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 03 Maj 2013, 20:27

Kud, nie zajrzałeś do podpisu?
A co do pamięci to zobaczę - mam ustawione na 1GB, ale przy 4GB RAM-u i tak to pewnie nic nie da.
...
No proszę, a jednak ruszyło. Zobaczymy, jak będzie wyglądała stabilność moda.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 03 Maj 2013, 20:55

Pangia, co do stabilności u mnie zero wylotów. Mod miód. A jeśli chodzi o opis to pomijam takie, bo nie rozumiem połowy tego bełkotu - to dla mnie czarna magia :E Wyznaję zasadę - jak Ci dają to bierz. Na razie coś tam działa to gram :P

A tu małe screeny z AN :caleb: Nawet nie wiecie jak to ładnie działa na słabszych kompach, i jak wygląda:
:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Tylko coś się z zasięgiem widzenia zepsuło i nie da dalej :/
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 03 Maj 2013, 22:15

Na razie to się zawiesiłem już na starcie, bo nie wiem, gdzie znaleźć ładunki wybuchowe - a już zdążyłem znaleźć nawet kurczaka i jajko :P
A co do wyglądu to wygląda kijowo, głównie dlatego, że ustawienie czegokolwiek powyżej minimum powoduje wysypanie się gry - brak pamięci. Dobrze, że chociaż rozdziałka może być taka, jaką mam.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 03 Maj 2013, 22:25

Ładunek
:

c4 jest w piwnicy, tam gdzie spał Żwany


Zainstaluj AN3 Lite for SGM jak ja. Są efekty naprawdę.

EDIT: No niestety tak w tym modzie jest, itemy questowe pokażą się dopiero po otrzymaniu informacji w PDA o zadaniu.
Image
Image Image Image Image Image

Za ten post Kudkudak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia.
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 04 Maj 2013, 16:05

Weź wrzuć ktoś na Speedyshare albo coś tego AN3 Lite, bo istna ku*w♥ca bierze człowieka z tym ModDB - wiecznie "no mirrors available", to na ch♥j ten serwis w ogóle istnieje, jak i tak nigdy nie da się z niego nic pobrać. Gorzej niż Chomikuj czy Rapidshare.
A tak swoją drogą jaka lokacja jest następna po Kordonie? Bo jak Bagna, to chyba nie będę się jakoś napalał na tego moda, bo w takim razie zapewne szybko skończę grę właśnie przez niedobór pamięci...
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Ranger801 w 04 Maj 2013, 16:43

Wrzucić tego nie wrzucę ale dam ci działający link
http://narod.ru/disk/42546842001.66d5d8 ... 2.exe.html

Co do mapy następnej po Kordonie są to właśnie Bagna
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 04 Maj 2013, 18:23

O kurde... Przydałaby się solucja do tego moda.
Gdzie do cholery jest kluczyk do sejfu? Przeszukałem chyba wszystkie możliwe zakamarki i nic. A już tyle broni mam ze sobą, że ledwo chodzę (USAS, Taktyczny AKS, APB, P90, Deagle jako skrytka - tylko sprzedać ni ma komu :( - swoją drogą to skupuje ktoś zabawki w tej grze czy trzeba będzie zmienić swoją naturę złomiarza?)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 04 Maj 2013, 19:15

Nie wiem w którą wersję grasz ale tu są porady do wersji 2.2. Niestety tylko po rusku.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Prohibition w 04 Maj 2013, 20:42

Pangia napisał(a):O kurde... Przydałaby się solucja do tego moda.
Gdzie do cholery jest kluczyk do sejfu? Przeszukałem chyba wszystkie możliwe zakamarki i nic. A już tyle broni mam ze sobą, że ledwo chodzę (USAS, Taktyczny AKS, APB, P90, Deagle jako skrytka - tylko sprzedać ni ma komu :( - swoją drogą to skupuje ktoś zabawki w tej grze czy trzeba będzie zmienić swoją naturę złomiarza?)


Itemy qestowe pojawiają się dopiero po zatwierdzeniu misji. Więc z tym kluczem miałeś napewno tak jak ja ,że najpierw przeszukałeś cały posterunek ,a dopiero potem chciałeś iść dalej ... I tu błąd bo kluczyk pojawi się w skrzynce(tej zielonej wewnątrz budynku) dopiero po zatwierdzeniu misji ze odnalezieniem go ... Wiem kompletnie bez sensu.
A co do złomu to weź to wyp... bo handlarz na bagnach pojawi się niestety dopiero pod koniec fabuły na tej lokacji. No chyba ,że chcesz wracać do południowego posterunku ...
P90 w Kordonie? No ja znalazłem jednego AKS-74 i się cieszyłem ;)
Awatar użytkownika
Prohibition
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 04 Mar 2010, 22:44
Ostatnio był: 01 Lis 2021, 21:49
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości