BUGTRAP Misja zdobądź PDA z ciala KŁA Wysypisko POMOCY !!

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

BUGTRAP Misja zdobądź PDA z ciala KŁA Wysypisko POMOCY !!

Postprzez AlieenX w 30 Kwi 2013, 23:41

BUGTRAP Misja zdobądź PDA z ciala KŁA Wysypisko POMOCY daje 5 kozaków za udana odpowiedz

oczywiście mam oryginała gre
wersja
1.0.5.10 tak? najnowsza

biorę PDA kła mówi cos tam i XRAY bugtrap ;/

mam mod śpiwór i większy plecak 500kg gdzie przy usunięciu modów nie działają save ;/

przeszukaj zwloki kopacza
20 sekund i xray crash
Image

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S10, 2800.00 mhz, 31-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 27378 files cached 29 archives, 4255Kb memory used.
Init FileSystem 1.170779 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[4060632 K], reserved[55584 K], committed[78024 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8190 K], process heap[681 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4059 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: cant create context for
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\gry\s.t.a.l.k.e.r. clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
! Cannot open script file [e:\gry\s.t.a.l.k.e.r. clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx]
[c:\documents and settings\all users\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32768 kb, 2428 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:9442]: ATI Radeon HD 4800 Series
* GPU driver: 8.17.10.1129
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2281 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 4
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\gry\s.t.a.l.k.e.r.  clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\ati.ogg
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [350 ms]
"e:\gry\s.t.a.l.k.e.r.  clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 93099 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    761 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 783 ms
* phase cmem: 84017 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 151 ms
* phase cmem: 70380 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 2 ms
* phase cmem: 70380 K
Wczytywanie zapisanej gry "231321321.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11568 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 22503 objects are successfully loaded
* Game 231321321 is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\documents\stalker-stcs\savedgames\231321321.sav' (5.339s)
* phase time: 5339 ms
* phase cmem: 119630 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 35 ms
* phase cmem: 119690 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 119723 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 119723 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 4050 ms
* phase cmem: 204880 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 336 ms
* phase cmem: 205946 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65368 verts, 2042 Kb
* [Loading VB] 10019 verts, 313 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65509 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 50164 verts, 1567 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 38589 verts, 1205 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 762762 indices, 1489 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65500 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 1438 verts, 16 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 445203 indices, 869 Kb
* phase time: 75 ms
* phase cmem: 206146 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 27 ms
* phase cmem: 210360 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 11590 v(20), 6100 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(226K), IB(35K)
* phase time: 29 ms
* phase cmem: 210392 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: e:\gry\s.t.a.l.k.e.r.  clear sky\gamedata\levels\garbage\level.hom
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 210590 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 4 ms
* phase cmem: 210590 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 210590 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 849, 323414 K
* t-report - lmap: 12, 12289 K
* phase time: 1056 ms
* phase cmem: 254409 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 7 ms
* phase cmem: 254409 K
* [win32]: free[2958512 K], reserved[105260 K], committed[1130468 K]
* [ D3D ]: textures[371579 K]
* [x-ray]: crt heap[254409 K], process heap[8530 K], game lua[91271 K], render[107 K]
* [x-ray]: economy: strings[14848 K], smem[1219 K]
* MEMORY USAGE: 308195 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [0 ms]
* MEMORY USAGE: 316854 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [528 ms]
* MEMORY USAGE: 307603 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! [LUA][ERROR] ERROR: wrong target for storyline quest: logic@work1,gar_smart_terrain_8_5
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...s.t.a.l.k.e.r.  clear sky\gamedata\scripts\_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 

stack trace:

Ostatnio edytowany przez AlieenX 01 Maj 2013, 00:41, edytowano w sumie 4 razy
AlieenX
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 28 Kwi 2013, 19:01
Ostatnio był: 01 Maj 2013, 11:35
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Noiseless Pistol (PB1s)
Kozaki: -1

Reklamy Google

Re: BUGTRAP Misja zdobądź PDA z ciala KŁA Wysypisko POMOCY !

Postprzez Soviet w 30 Kwi 2013, 23:43

Poniżej 5 kozaków nie schodzę.
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 02 Lis 2024, 23:15
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Re: BUGTRAP Misja zdobądź PDA z ciala KŁA Wysypisko POMOCY !

Postprzez AlieenX w 30 Kwi 2013, 23:48

dobra utargowałeś ; D do 5 kozaków ; D
AlieenX
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 28 Kwi 2013, 19:01
Ostatnio był: 01 Maj 2013, 11:35
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Noiseless Pistol (PB1s)
Kozaki: -1

Re: BUGTRAP Misja zdobądź PDA z ciala KŁA Wysypisko POMOCY !

Postprzez SkullDagger w 01 Maj 2013, 00:00

Jak to się tutaj mówi:


Popatrz na oczojebną ramkę u góry strony.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: BUGTRAP Misja zdobądź PDA z ciala KŁA Wysypisko POMOCY !

Postprzez Aracz w 02 Maj 2013, 22:48

Problem z synchronizacją.

Powinna jednak pomóc opcja napraw (w panelu sterowania, gdy masz płytę w napędzie). Gra ma problemy z jednym (bądź z większą ilością) plikiem.

Polecam reinstalację i granie od początku (wiem, dostaniesz załamania nerwowego z powodu gry od początku)
Wydaje mi się że powinno działać. Jeśli nie usuń też pliki z "moje dokumenty".
Image

Uchu, jak się patrzę na to co kiedyś pisałem to widzę że dzieciuch byłem :D

Za ten post Aracz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive cdminestudio.
Awatar użytkownika
Aracz
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 24 Cze 2012, 17:10
Ostatnio był: 11 Lis 2016, 14:56
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 16


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 24 gości