zderzack napisał(a):Może warto było jednak cofnąć zmiany w silniku...
Wtedy dostalibyście Soliankę z Tetrisem w PDA
A tak na poważnie, z LA wyleciałoby chyba z 75% map bo są po prostu za skomplikowane do łyknięcia przez silnik w wersji 1.0 (SoC). Ktoś powie: przecież mapy z buildów hulają w Soliance. Owszem, ale one są ze 2x mniejsze niż w LA i prawie puste. Dodajcie do nich kilkadziesiąt lub kilkaset drzew i krzaków i silnik rzęzi (czyt. CTD z powodu przepełnienia bufora grafiki).
Nawiasem mówiąc właśnie to było między innymi powodem podzielenia niektórych lokacji na 2 części (NPP, Agroprom) i wyrzucenia innych (
Dreamscape - sorry, darkscape) przez GSC. Chcąc przywrócić 'old forgotten' Stalkera silnik musiał zostać poprawiony. Teraz Agroprom wraz z podziemiami to jedna mapa w dodatku mocno zalesiona.
Prawdę mówiąc nawet po zwiększeniu bufora grafiki działy się dziwne rzeczy. Niektórzy mieli częste BSOD-y przy wyższych ustawieniach grafiki. Mi np. geometria w oddali rozwalała się na przypadkowe trójkąty. Te objawy zniknęły dopiero po przejściu na renderer z CSa (teraz już CoP-a)