[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Prohibition w 27 Kwi 2013, 20:46

Pijawol napisał(a):Gdzie w SGM 1.6 jest Zulus po przybyciu do Prypeci? W normalnej grze był on zawsze obok szkoły, teraz niestety nie. :/

A wykonałeś już pierwszą misje u wojskowych ? Tą z karabinem gausa w szpitalu . Ja też tak miałem w 1.6 ,że pojawiał się dopiero po tej misji . Z resztą w 2.2 też tam mam;)
Awatar użytkownika
Prohibition
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 04 Mar 2010, 22:44
Ostatnio był: 01 Lis 2021, 21:49
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pijawol w 27 Kwi 2013, 21:37

Teraz właśnie wykonałem i faktycznie jest. Po prostu myślałem, że jest tak jak w podstawce.
Awatar użytkownika
Pijawol
Legenda

Posty: 1278
Dołączenie: 15 Wrz 2010, 16:52
Ostatnio był: Wczoraj, 19:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 313

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez michal3588 w 29 Kwi 2013, 19:07

To mój pierwszy post na tym forum więc witam wszystkich. Niestety od samego początku zmuszony jestem ponarzekać;].
Mam kilka pytań odnośnie moda i tematu.
1. Czy można odpalać SGM razem z MSO? Ciężko odszyfrować opis i sprawdzić...
2. A propos opisu. Temat ma już 3 lata a w miejscu opisu widnieje nadal niezrozumiały bełkot z translatora. Czy mod umarł? Istnieje gdzieś może angielska wersja?
3. Co ja tak właściwie mam pobrać? W pierwszym poście jest tylko masa linków praktycznie bez opisów.
Pobrałem link z wersją 1.6 ale waży ona tylko ~300mb więc chyba zbyt mało. Przydał by się czytelny opis co i jak po kolei pobierać (pierwszą wersję + update czy wystarczy ostatnia). Linki do ruskich forów naprawdę niewiele pomagają.
4. Tajemniczych linków ciąg dalszy...
Co to jest:
a. SPOLSZCZENIE 3w1 SGM/BRAZ/FREE CHOICE? - zakładam, że to połączone spolszczenie dla tych elementów. Ale co z tego, skoro te skróty ABSOLUTNIE nic mi nie mówią
b. No Bump
c. Władca Zony
d. Dynamiczne wiadomości dla SGM
e. Free Choice
f. Braz - niby jest jakiś opis ale co z tego... "Książki dla umiejętności broni " ok właśnie tego mi zawsze w Stalkerze brakowało O_o...

5. Jeśli można to prosił bym o odświeżenie linków bo większość z nich zdechła już lata temu.

Przeczytałem pierwszy post już kilka dobrych razy a dalej nie mam pojęcia o co w nim chodzi. Jakim cudem administracja forum jeszcze się do niego nie przyczepiła?
michal3588
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 29 Kwi 2013, 18:45
Ostatnio był: 30 Kwi 2013, 19:41
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 29 Kwi 2013, 19:16

Ha, no w sumie racja zważywszy na to, że od jakiegoś czasu dostępna jest wersja 2.2 - o, tutaj. Wpisujesz captchę, klikasz przycisk pod spodem i następnie klikasz na podświetlony na niebiesko link. Wg opisu na GSC jest to wersja po angielsku.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez michal3588 w 29 Kwi 2013, 19:25

Dzięki za pomoc. Ale pozostaje pytanie o MSO. MSO wpływa tylko na spawny i zachowana niektórych NPC więc nie jestem pewien czy koliduje z SGM.
Czy istnieje spolszczenie do tego moda? Przydała by się też jakaś paczka broni nie crashująca zbytnio gry;].
michal3588
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 29 Kwi 2013, 18:45
Ostatnio był: 30 Kwi 2013, 19:41
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pietrek_L w 29 Kwi 2013, 20:32

Ostatnio grzebiąc sobie w
Kod: Zaznacz wszystko
\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\scripts\bind_stalker
(spawnowanie ammo i medykamentów Jupiter, Zaton) wyskoczył mi taki bug (zamieniłem wszystko na broń).
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...r. - zew prypeci\gamedata\scripts\sgm_modules.script:329: attempt to index field 'actor' (a nil value)
 

stack trace:



Cromm Cruac Spawne potrzebny był mi do broni, ale tego nie ogarnąłem, więc robię w ten sposób.
Proszę o jakieś sugestie, bo ogarniam tylko świat analogowy :E
Pietrek_L
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 03 Mar 2013, 19:41
Ostatnio był: 14 Lis 2013, 22:58
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 29 Kwi 2013, 20:38

michal3588 napisał(a):1. Czy można odpalać SGM razem z MSO? Ciężko odszyfrować opis i sprawdzić...

Nie, nie można.

:arrowu: @Pietrek_L, Przecież można dodawać broń tym spawnerem.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez michal3588 w 29 Kwi 2013, 20:42

Czy istnieje spolszczenie do v2.2? Jedyne co udało mi się znaleźć to ten temat: http://stalkerteam.pl/topic/4318-sigero ... dition-pl/
Niestety linki jak zwykle martwe.
michal3588
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 29 Kwi 2013, 18:45
Ostatnio był: 30 Kwi 2013, 19:41
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 29 Kwi 2013, 21:20

Na Stalker Team jest dostępne spolszczenie. Wymagana rejestracja. Z ich serwera, tak jak z naszego downloadu.

http://stalkerteam.pl/topic/4304-sigero ... dition-pl/
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez michal3588 w 29 Kwi 2013, 21:53

Po instalacji moda wszystko się odpala ale po wrzuceniu Fixa 11.05.12 wyskakuje błąd.
Log:

FATAL ERROR

[error]Expression : I
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 256
[error]Description : Can't find include file:
[error]Arguments : upgrades\w_mosina_up.ltx


Robiłem 2 razy. Za pierwszym wrzuciłem tylko folder gamedata (nie mam pojęcia co znaczą te krzaczki w pozostałych). A za drugim wszystko jak leci(wszystkie gamedata z folderów). Efekt ten sam.
michal3588
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 29 Kwi 2013, 18:45
Ostatnio był: 30 Kwi 2013, 19:41
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez michal3588 w 30 Kwi 2013, 14:38

Sory za double ale zaczyna mnie już to wkurzać ;/. Narobiłem sobie ochoty na tego moda ale jak bym nie kombinował kończę z tym samym errorem i wyrzutem do pulpitu.
:

FATAL ERROR

[error]Expression : I
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 256
[error]Description : Can't find include file:
[error]Arguments : upgrades\w_mosina_up.ltx

Czy naprawdę nikt nie wie co powinienem zrobić;[?

Nie wiem czy to istotne ale bez fixa 11.05.12 wywala dopiero po rozpoczęciu gry z dużo dłuższym logiem z brakującymi teksturami np gradu i deszczu. Nie używam żadnych innych modów a SGM wrzucam na czystego COP'a.
michal3588
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 29 Kwi 2013, 18:45
Ostatnio był: 30 Kwi 2013, 19:41
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez scigacz1975 w 30 Kwi 2013, 14:52

Otwórz katalog configs\weapons\upgrades i poszukaj pliku o nazwie w_mosin_up.ltx lub zbliżonej. Zrób kopię tego pliku i nazwę kopii zmień na w_mosina_up.ltx
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości