[S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Gizbarus w 03 Kwi 2013, 18:47

Szukajka nie gryzie :tm:
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Reklamy Google

Mam chyba niezłego buga

Postprzez allegall w 14 Kwi 2013, 15:44

Otóż w Priboi story na mapie wysypisko stoi spełniacz życzeń ot tak sobie.Myslę sobie niezły mod...
Gdy doszedłem do reaktora zaciekawiony co tam znajdę nie było tam spełniacza, po prostu pusto. Gdy juz sie dostałem w miejsce gdzie stać powinien gra mnie wywaliła do pulpitu. To jakis błąd czy tak ma być?

Uwagi moderatora:

Na przyszłość proszę pisać w temacie właściwego moda. Scaliłem tematy. - u3
allegall
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 28 Sty 2012, 14:36
Ostatnio był: 14 Kwi 2013, 15:56
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 0

Re: Mam chyba niezłego buga

Postprzez k4r00 w 14 Kwi 2013, 16:05

Gdybyś uważnie śledził historię opowiedzianą w modzie, to dowiedziałbyś się, dlaczego spełniacz został wywieziony na wysypisko. Poza tym powinieneś napisać w wątku o Priboyu.
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: Mam chyba niezłego buga

Postprzez Gizbarus w 14 Kwi 2013, 16:16

K4r00 - to zostało w modzie wyjaśnione? Ja tam jakoś tego nie zauważyłem... A co do wylotu na pulpit - podaj nam loga błędu, inaczej nie wywróżymy czemu wyleciałeś do pulpitu. Instrukcja u góry strony. I tak, powinieneś pisać w temacie moda.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Mam chyba niezłego buga

Postprzez Voldi w 14 Kwi 2013, 18:13

Giz - było, było. Kiedyś, jak próbowałem grać w Priboi'a znalazłem wyjaśnienia. Nie będę tu zdradzał. Poszukajcie sobie :P

Poza tym, radziłbym przechodzić moda w kolejności. Ja kiedyś się za mocno rozpędziłem i po 2-3 questach byłem w miejscu, w którym (wg. fabuły) powinienem być pod koniec gry. I nie mogłem jej kontynuować.
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: Mam chyba niezłego buga

Postprzez k4r00 w 14 Kwi 2013, 20:01

Było wyjaśnione. Priboy ma ciekawie skonstruowane wątki, wystarczy tylko CZYTAĆ ;] Wydarzenia toczą się w rok po SoC, zagadka monolitu wyjaśnia się w trakcie gry w przynajmniej dwóch dialogach z NPCtami.
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: Mam chyba niezłego buga

Postprzez ZiomB w 14 Kwi 2013, 20:25

allegall napisał(a):...wywaliła do pulpitu. To jakis błąd czy tak ma być?


Jeszcze nie spotkałem się z grą/modem, w którym wyloty na pulpit są częścią fabuły. :E
Jeżeli dostajesz go jeżeli centralnie wejdziesz w ten punkt, gdzie stał Monolit, to ja też tak miałem grając w Priboia.
Po prostu nie wchodź tam, przecież nic tam nie ma prócz promieniowania.
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez solipsysta w 19 Kwi 2013, 17:29

Witam. Próbuję grać w Priboia, Shadow z CDA, Priboi świeżo ściągnięty z tego forum.Gra się odpala i chodzi płynnie, ale gdy zapiszę grę i następnie próbuję wczytać seva, czy to manualnego, czy quicksave, następuje wylot do pulpitu. Reinstalacja nie pomaga. Wcześniej miałem zainstalowany Oblivion Lost i chodziło bez problemu. Czysty STALKER tez chodzi ok.
Raport z crashu:
Kod: Zaznacz wszystko
Nazwa aplikacji:   XR_3DA.exe
  Wersja aplikacji:   0.0.0.0
  Sygnatura czasowa aplikacji:   47c586a6
  Nazwa modułu z błędem:   xrCore.dll
  Wersja modułu z błędem:   0.0.0.0
  Sygnatura czasowa modułu z błędem:   47c57778
  Kod wyjątku:   4000001f
  Przesunięcie wyjątku:   0001cc85
  Wersja systemu operacyjnego:   6.1.7601.2.1.0.768.3
  Identyfikator ustawień regionalnych:   1045
  Dodatkowe informacje 1:   1ca2
  Dodatkowe informacje 2:   1ca21ca13a80495d0d0a9fad7d7d3ac2
  Dodatkowe informacje 3:   aabb
  Dodatkowe informacje 4:   aabb8c5af9d0377b14671850d7f99bb0


Log:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S7, 1995.00 mhz, 22-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 31108 files cached, 6146Kb memory used.
Init FileSystem 2.312252 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4036776 K], reserved[55540 K], committed[101924 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8134 K], process heap[846 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1306 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx"...
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_skeleton_update
[d:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:DF4]: NVIDIA GeForce GT 540M 
* GPU driver: 9.18.13.1407
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 3738 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=1
load time=399 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [98 ms]
"d:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 108725 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    10161 ms
* [prefetch] memory:  80817Kb
* phase time: 10354 ms
* phase cmem: 189542 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 50 ms
* phase cmem: 176095 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 6 ms
* phase cmem: 176095 K
Wczytywanie zapisanej gry "1.sav"...
* Loading spawn registry...
* 9121 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 17622 objects are successfully loaded
* Game 1 is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-shoc\savedgames\1.sav' (1.718s)
* phase time: 1717 ms
* phase cmem: 208279 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 20 ms
* phase cmem: 208311 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 13 ms
* phase cmem: 208336 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 7 ms
* phase cmem: 208336 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 3246 ms
* phase cmem: 281004 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 348 ms
* phase cmem: 282278 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65466 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 17208 verts, 537 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 46595 verts, 1456 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 53181 verts, 1661 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 228285 indices, 445 Kb
* phase time: 879 ms
* phase cmem: 282634 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 890 ms
* phase cmem: 286481 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 14640 v(20), 9455 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(285K), IB(55K)
* phase time: 29 ms
* phase cmem: 286532 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l01_escape\level.hom
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 286706 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l01_escape_musics'...
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 286753 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 279 ms
* phase cmem: 296271 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 905, 192483 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 3940 ms
* phase cmem: 296271 K
Wchodzisz do Zony...
* phase time: 37 ms
* phase cmem: 296271 K
* [win32]: free[3132972 K], reserved[105892 K], committed[955376 K]
* [ D3D ]: textures[202725 K]
* [x-ray]: crt heap[296271 K], process heap[11310 K], game lua[20895 K], engine lua[243 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3839 K], smem[27642 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil

Sorry za ew błędy.
solipsysta
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 19 Kwi 2013, 17:17
Ostatnio był: 23 Lip 2013, 19:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Kpuc w 19 Kwi 2013, 17:42

Nie przypominam sobie by Priboy był na patcha v1.0006, a gra z CDA właśnie na nim jest.
Ed
"Działa na wersji Stalkera: 1.0004 lub 1.0005"
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 28 Wrz 2024, 12:41
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Pangia w 19 Kwi 2013, 17:48

scigacz1975 napisał(a):Jest inny sposób na szybkie zapisy - otwórz plik user.ltx , znajdź sekcję:
Kod: Zaznacz wszystko
bind quick_save kF5
bind quick_load kF10


i zamiast niej wklej to :
Kod: Zaznacz wszystko
bind quick_save kF9
bind quick_load kF10
bind_console save save1  kF5
bind_console save save2  kF6
bind_console save save3  kF7
bind_console save save4  kF8


pod klawiszami F5 do F8 będziesz miał 4 szybkie zapisania (działa tak jak zapis z konsoli i nie psuje save)

Jak dalej się będzie sypać, to informuj nas.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez solipsysta w 19 Kwi 2013, 18:26

Kpuc napisał(a):Nie przypominam sobie by Priboy był na patcha v1.0006, a gra z CDA właśnie na nim jest.
Ed
"Działa na wersji Stalkera: 1.0004 lub 1.0005"

Heh, mea culpa, za gapowe się płaci...nerwami.
Dzięki.
solipsysta
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 19 Kwi 2013, 17:17
Ostatnio był: 23 Lip 2013, 19:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Kpuc w 19 Kwi 2013, 19:12

Tutaj masz mój sposób jak zbić patcha do mniejszego.
Paczki: https://skydrive.live.com/?cid=2DE019A3 ... 254D1A!141
Instalacja: http://stalkerteam.pl/topic/3349-degrad ... ff-memory/
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 28 Wrz 2024, 12:41
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość