[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 16 Kwi 2013, 16:51

EDIT: @up ubiegłeś mnie, kurde :)

Pobierz z stalkerteam, tam jest w formie instalatora. I o ile pamiętam, SGM 2.2 waży właśnie te 700 coś mb, a 1.2 gb Jenot SGM 2.2 w wersji archiwum.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez SkullDagger w 16 Kwi 2013, 20:34

Dziękuje za odpowiedzi. A ma ktoś ten plik na innym serwerze? z tamtego leci 50kb/s co daje około 3godz. sciągania, a nie moge na google znaleźć.


Jednak jak człek chce to potrafi.
Tutaj link do torrenta jeśli ktoś tak jak ja ma wolny transfer:
:

http://narod.ru/disk/43034480001.0f9406f1401e461e6f65dc92b985cd54/SGM_COP_v2.2.rar.html
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 09:59
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pietrek_L w 18 Kwi 2013, 18:26

Mam pytanie co do sandboxa w SGM 2.2. Jestem w Magazynach Wojskowych i mam uratować bazę frakcji świt przed atakiem mutantów. Nie jestem w stanie ich uratować (3 godziny zegarowe i ciągłe zapisywanie; gram na stalker, zmieniłem an nowicjusz). Zastrzegam, że nie udało mi się uratować ostatniego posterunku. Czy to jest ciąg fabularny, że świt ma paść, a w to miejsce przeprowadzić nocnych stalkerów?
Jak działa i gdzie znaleźć spawner w SGM 2.2 (Broń i NPC)?
Pietrek_L
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 03 Mar 2013, 19:41
Ostatnio był: 14 Lis 2013, 22:58
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 18 Kwi 2013, 18:33

Nie da się tej bazy uratować. Porażka w tej misji to część fabuły.

Spawner?
viewtopic.php?f=77&t=9153&p=231703&hilit=spawner#p231703
A wystarczyło użyć wyszukiwarki. Ale za leniwi jesteśmy, co?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Prohibition w 19 Kwi 2013, 20:27

Prohibition napisał(a):Mógłby mi ktoś pomóc ?
Mam problem w wersji 2.2 z misją "Zagadka przeszłości : znajdź schowki na terenie dawnej bazy wolności".
Znalazłem już 2 schowki :
1.Zaraz przy bramie do bazy od strony stacji paliw.
2.Parter budynku najbardziej wysuniętego na północ (karta leżała w pół drogi między barem ,a warsztatem).
Ale trzeciego schowka nie mogę znaleźć :facepalm: !
Za pomoc będę bardzo wdzięczny :)

Nikt nie jest w stanie mi powiedzieć gdzie jest ta ostatnia kartka ? Stoję z fabułą przez tą misję ... Proszę o pomoc.
Edit: Naprawdę nikt nie wie gdzie jest ten ostatni schowek ? Już rzygam tą bazą .
Awatar użytkownika
Prohibition
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 04 Mar 2010, 22:44
Ostatnio był: 01 Lis 2021, 21:49
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Prohibition w 23 Kwi 2013, 21:05

Podbijam moje pytanie i proszę o odpowiedz :)
PS : Jeżeli nie można podbijać na sposób "post pod postem " to z góry przepraszam admina .

Uwagi moderatora:

Nie można. A warn za przepraszanie - Soviet
Awatar użytkownika
Prohibition
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 04 Mar 2010, 22:44
Ostatnio był: 01 Lis 2021, 21:49
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 24 Kwi 2013, 00:06

Wg. poradnika są 3 warianty położenia dokumentów:
wariant 1:

1,2,3

wariant 2:

1,2,3

wariant 3:

1,2,3
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Prohibition.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez stalek w 24 Kwi 2013, 17:50

Proszę was o skonfigurowana gamedate najlepiej wersja 1.6 lub 2.2
Bo gdy wgrywam tak: instalator->updatee->spolszczenie gó**no nie działa przy nowej grze i przy loadowaniu save z internetu
Ostatnio edytowany przez stalek, 24 Kwi 2013, 17:59, edytowano w sumie 1 raz
Armia...
Zrobi z ciebie prawdziwego mężczyznę.
Awatar użytkownika
stalek
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 28 Sie 2011, 16:38
Ostatnio był: 16 Cze 2021, 04:32
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 14

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 24 Kwi 2013, 17:53

Moda zawsze musisz rozpocząć od nowej gry :P Chyba że nie wiem o co Ci chodzi.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Prohibition w 24 Kwi 2013, 21:14

Dzięki. Kilka razy wczytałem i wreszcie trafiła się jedna z tych trzech kombinacji ... Ja uważam ,że jest ich co najmniej 6 . I mam kolejne pytanie czy wie ktoś gdzie teraz pojawią się jakieś misje ? Jestem po zakończeniu wszystkich misji w magazynach wojskowych oraz w dolinie mroku .

Jak nie możesz odpalić to po prostu przeinstaluj grę . Tylko pamiętaj ,że kolejność wszystkich instalacji jest kluczowa.
Awatar użytkownika
Prohibition
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 04 Mar 2010, 22:44
Ostatnio był: 01 Lis 2021, 21:49
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 25 Kwi 2013, 10:10

Stalek, też tak miałem. Zadziałało gdy...

1. Mam nadzieję że masz patcha 1.6.02!

2. Instalujesz SGM(ja 2.2), potem nakładasz na to fix.

3. Wchodzisz w gamedata/config/text i widzisz folder o nazwie: rus. Kopiujesz go i wklejasz tutaj. Będzie to np. u mnie rus - kopia. Zamieniasz nazwę rus - kopia na pol.

4. Wchodzisz w gamedata/config i tam jest plik o nazwie localization.ltx. Otwórz go notatnikiem. Zobaczysz coś takiego - interesują nas 3 pierwsze wiersze:

Kod: Zaznacz wszystko
[string_table]
 language = rus
 font_prefix = ;_cent ;_west


Zamieniasz language = rus na language = pol. Wygląda to tak:

Kod: Zaznacz wszystko
[string_table]
 language = pol
 font_prefix = ;_cent ;_west


Zapisujesz. Uruchom grę, pochodź sobie minutę, wyjdź.

5. Nakładasz polonizacje.

6. Jeśli nadal nie działa, otwórz jako administrator. Proponuje też dopisać parametr -nointro do ścieżki gry.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pijawol w 27 Kwi 2013, 07:26

Gdzie w SGM 1.6 jest Zulus po przybyciu do Prypeci? W normalnej grze był on zawsze obok szkoły, teraz niestety nie. :/
Awatar użytkownika
Pijawol
Legenda

Posty: 1278
Dołączenie: 15 Wrz 2010, 16:52
Ostatnio był: Wczoraj, 19:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 313

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości