[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez vandr w 03 Mar 2013, 20:37

Kod: Zaznacz wszystko
 Can't find texture 'det\det_list'
! Can't find texture 'flare\flare_04'
! Can't find texture 'glow\glow_anamorphic'
! Can't find texture 'glow\glow_blue'
! Can't find texture 'glow\glow_rays'
! Can't find texture 'glow\glow_reddish1'
! Can't find texture 'pfx\pfx_cc_lighting_grad2'
! Can't find texture 'pfx\pfx_cc_lightings'
! Can't find texture 'pfx\pfx_dist2a'
! Can't find texture 'pfx\pfx_dist_lens_base'
! Can't find texture 'pfx\pfx_dist_lightning_02'
! Can't find texture 'pfx\pfx_electrostatic'
! Can't find texture 'pfx\pfx_intense2_a'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_10'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_100'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_20'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_30'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_40'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_50'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_60'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_70'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_80'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_90'
! Can't find texture 'pfx\pfx_spark_02'
! Can't find texture 'pfx\pfx_sparks1'
! Can't find texture 'pfx\pfx_sparks2'


Wygląda na to, że w modzie są nowe efekty cząsteczkowe, do których zostałe przypisane właśnie te tekstury, a ich brakuje. Nie wiem, dlaczego ich nie ma, skoro są wręcz podstawą. Można to naprawić kopiowaniem jednej tekstury i zmienianiem jej nazwy, ale skutkować to może bardzo dziwnymi zjawiskami, jak np kwadratowy ogień itp.(zależy jaką teksturę skopiujesz).

Poza tym:

Kod: Zaznacz wszystko
Can't find texture 'amk\item_zapisk'


Skopiuj byle jaką teksturę i nazwij ją item_zapisk a następnie wrzuć do Gamedata/Textures/Amk

Wpisy typu:

Kod: Zaznacz wszystko
! Invalid ogg-comment version, file: d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_ak74_pacific\ak74_pacific_shoot_0.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_ak74_pacific\ak74_pacific_shoot_1.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_ak74_pacific\ak74_pacific_shoot_2.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_ak74_pacific\ak74_pacific_shoot_3.ogg


nie powodują wylotu gry do pulpitu. Informują jedynie o błędnie skomentowanym(albo wcale) pliku dźwiękowego ogg.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pietrek_L.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez timitomi w 26 Mar 2013, 10:18

Witam

Problem pojawia się w Prypeci gdy podchodzę do zwłok zaginionego oddziału,niedaleko bazy wojskowych.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_DefaultCharacters.empty()
[error]Function      : CSE_ALifeTraderAbstract::specific_character
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\xrServer_Objects_ALife_Monsters.cpp
[error]Line          : 351
[error]Description   : no default specific character set for class
[error]Arguments     : actor_visual_stalker2
timitomi
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 01 Paź 2011, 10:20
Ostatnio był: 25 Wrz 2013, 22:26
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez yozue w 02 Kwi 2013, 16:48

Mam problem z SGM przy kończeniu jednego z questów. Po znalezieniu trzech dokumentów w byłej bazie wolności w dolinie mroku, dla jakiegoś tam wolnościowca, po wystrzelaniu paru/nastu mutantów, doprowadzeniu go tam gdzie trzeba, po wybraniu jednego z trzech kierunków (nagroda) idę po odebranie nagrody do jednego z nocnych stalkerów, jak tylko nacisną F (rozmawiaj) wywala mnie do pulpitu, i niestety nie ma loga. Zaciąłem się totalnie bo puki co nie mam żadnego wyjścia z doliny nie nie bardzo wiem co robić, żadnych kolejnych questów. Spotkał się Ktoś z podobnym problemem?
Awatar użytkownika
yozue
Stalker

Posty: 198
Dołączenie: 10 Lis 2008, 11:31
Ostatnio był: 13 Sie 2023, 17:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 34

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 02 Kwi 2013, 16:52

Ja tak nie miałem, ale radzę wrócić do poprzedniego save'a.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez yozue w 02 Kwi 2013, 17:01

Nic to nie daje, spróbuję jeszcze raz od początku całą dolinę mroku. Jeśli to nie pyknie, to mod w kosz, a szkoda bo bardzo mi się podoba. :(
Awatar użytkownika
yozue
Stalker

Posty: 198
Dołączenie: 10 Lis 2008, 11:31
Ostatnio był: 13 Sie 2023, 17:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 34

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 02 Kwi 2013, 17:09

Ja mam problem z zaginionymi oddziałami w Prypeci. Pierwszego praktycznie nie ma (w sensie, że ciał brak) a drugi (czyli ten z zakłóceniami) nie istnieje, a jak wiadomo w plecaku jednego z zabitych jest ładunek wybuchowy, którym należy wysadzić drzwi przedszkola. Próbowałem RPG, własnym dynamitem, ale nic z tego :(
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Iłja w 03 Kwi 2013, 23:08

A ja mam problem ze stabilnością... czeste wyloty na pulpit. Log... cóż, nie ogarniam go trochę, ale wydaje mi się że błąd jest tutaj:
Kod: Zaznacz wszystko
! Can't find texture 'amk\amk_ballon_texture'
* [win32]: free[2531260 K], reserved[116556 K], committed[1546424 K]
* [ D3D ]: textures[773483 K]
* [x-ray]: crt heap[466192 K], process heap[11114 K], game lua[39500 K], render[3377 K]
* [x-ray]: economy: strings[43093 K], smem[78855 K]
stack trace:

I zawsze w menu gry. W logu nie ma żadnego FATAL ERROR co dziwne.
Drzewa się czerwienią, ptaszki wesoło podszczekują... wiosna w Czarnobylu wita :D

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?p=247117#p247117 -> Moja cud-miód frakcja :D

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=97&t=6947&p=324670#p324670 -> Moje cud-miód potworki :D
Awatar użytkownika
Iłja
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 30 Lip 2010, 16:56
Ostatnio był: 02 Wrz 2015, 23:40
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 24

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez vandr w 04 Kwi 2013, 07:23

Wrzuć do folderu z grą. W razie czego zapodaj loga, gdyby znowu Ci wywaliło grę.

Amk_Ballon
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Iłja.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Iłja w 04 Kwi 2013, 19:26

Mod w olbrzymim stopniu zyskał na stabilności. Normalnie byłem w stanie zrobić maksimum 3 kliknięcia w menu (po czym następował crash), podczas gdy po wgraniu tego plików dla czystej perwersyjnej przyjemności klikałem jak szalony przez parę minut - i wszystko działa. Co zabawne, przed wgraniem tego wogóle nie miałem folderu amk w teksturach o.o
Dzięki wielkie vandr. :wódka: leci :D

EDIT:
Tak sobie gram i gram... i dochodzę do wniosku, że poemisyjny spawn jest z dupy wzięty ._. Wychodzę w Zatonie z kryjówki i wpadam na armię, skłądającą się z:
I. ~40 Rodentów.
II. ~15 Snorków.
III. 5 Kontrolerów.

No ja naprawdę przepraszam, ale o co tu kaman? ._.

EDIT2:
Nowy rekord. Izumrudnoje. Zaton. Kontroler, 3 Nibyolbrzymy, 30 Dzików.

EDIT3:
Zaton, niedaleko Pazura. 7 Kontrolerów, 45 Mięsaczy, 60 Rodentów. Sam nie wiem jak mi to komputer wytrzymał :O
Drzewa się czerwienią, ptaszki wesoło podszczekują... wiosna w Czarnobylu wita :D

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?p=247117#p247117 -> Moja cud-miód frakcja :D

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=97&t=6947&p=324670#p324670 -> Moje cud-miód potworki :D
Awatar użytkownika
Iłja
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 30 Lip 2010, 16:56
Ostatnio był: 02 Wrz 2015, 23:40
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 24

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Prohibition w 16 Kwi 2013, 16:29

Mógłby mi ktoś pomóc ?
Mam problem w wersji 2.2 z misją "Zagadka przeszłości : znajdź schowki na terenie dawnej bazy wolności".
Znalazłem już 2 schowki :
1.Zaraz przy bramie do bazy od strony stacji paliw.
2.Parter budynku najbardziej wysuniętego na północ (karta leżała w pół drogi między barem ,a warsztatem).
Ale trzeciego schowka nie mogę znaleźć :facepalm: !
Za pomoc będę bardzo wdzięczny :)
Awatar użytkownika
Prohibition
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 04 Mar 2010, 22:44
Ostatnio był: 01 Lis 2021, 21:49
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez SkullDagger w 16 Kwi 2013, 16:46

Ludki, ile wazy SGM 2.2? Na jednym forum pokazuję około 750mb
:

http://stalkerteam.pl/topic/4112-sigerous-mod-22-wersja-pl/
a np. na modbb jest wersja all-in która zajmuje ponad 1.2gb. Tak więc którą pobierać?
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 09:59
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez lukasz638 w 16 Kwi 2013, 16:49

Śmiało możesz pobierać wersje z sąsiedniego forum :) Sam stamtąd pobierałem i nie miałem żadnych problemów.

Za ten post lukasz638 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive SkullDagger.
Awatar użytkownika
lukasz638
Stalker

Posty: 190
Dołączenie: 23 Maj 2010, 12:41
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 22:56
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 9

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości