[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Voldi w 28 Mar 2013, 16:49

MetalowyStalker napisał(a):nie mam nic do realizmu, nawet do tego cyrku z makarovem, chodzi mi o to, że łatwo zginąć a śmierć = wczytanie gry, wczytanie gry = crash


Ot, urok modów. Zobacz, tu na naszym forum, jaką mordęgę przechodzi @smoq przy tworzeniu i wydawaniu coraz to nowych wersji The Faction War do CS.
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 28 Mar 2013, 16:50

http://speedy.sh/BuU3x/4gb-patch.exe

Ściągnij ten pliczek i jako źródło podaj mu XR3DA.exe, czy z jakiego .exe odpala się gra. Powinno pomóc - acz nie gwarantuję sukcesu.

I po drugie - przestańcie w końcu gadać o realizmie, bo zaśmiecacie temat, pany.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 28 Mar 2013, 17:21

teraz mi totalnie gra się posypała, skasuje ją łącznie z rejestrem i wgram na nowo może to pomoże
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 28 Mar 2013, 18:14

Gizbarus napisał(a):Simsy też nie mają z realizmem wiele wspólnego :P

Simsy mają (chyba) symulować życie, a realizm to - tak na logikę - dążenie do jak największego przybliżenia do prawdziwego, realnego wyglądu, zachowania czegoś, co realne nie jest (gra, postać z jakiejś książki fantasy czy co tam se wymyślicie).
Gizbarus napisał(a):Jeszcze co do realizmu (wkurza mnie to słowo, zbyt często się przewija w tych paru zdaniach...) w wypadku postrzału. Jeśli kula trafi żywotne organy, to strzelec wyposażony nawet w broń o relatywnie małym kalibrze jest w stanie zabić jednym strzałem. (...) Teraz powiedzcie mi, geniusze - kto wprowadzi taką mechanikę do gry? Żeby było realistycznie?

Ależ taka mechanika istnieje w grach komputerowych, i to już bardzo długo (przynajmniej od 1998 - Half-Life) - trafienie w głowę z reguły zabiera więcej życia przeciwnikowi niż trafienie chociażby w korpus. W Stalkerze też jest to, zdaje się, zastosowane - inna sprawa, że w wypadku kogoś z Berylem wzwyż to Makarowem można go najwyżej po dupie podrapać, a nie krzywdę zrobić.
Gra może być realna wtedy, jak zarówno gracz, jak i NPC będą ginąć po takiej samej dawce obrażeń, a stawiam, że tak nie będzie, bo się wszyscy będą pluli "Ale nuda, wystarczy sobie wziąć Wintoreza i lać wszystkich z dystansu".
Kuźwa, po kiego grzyba ja się w ogóle wdałem w dyskusję? I to jeszcze w dodatku w dyskusję o modzie, którego i tak nie lubię, bo po prostu idea Misery mi się nie podoba. Ja tam wolę Czyste Niebo i The Faction War (chociaż wywala się co 15 minut), ale - jak to mówią - "o gustach się nie dyskutuje".
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez jalkavaki w 28 Mar 2013, 20:38

@MetalowyStalker: a sprawdź jak masz ustwioną pamięć wirtualną. Bo możej z braku tej Tobie się wysypuje?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 20:50
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 28 Mar 2013, 20:44

wszystko jest wporządku i u mnie z pamięcią ;] mógłbym drugiego stalkera na raz odpalić i by jeszcze miejsce zostało, nie wiem skąd te Out of memory, a wy jak gracie? też wam tak wywala co quick load?
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez Kudkudak w 28 Mar 2013, 21:02

Jalkavalkiemu chodziło o pamięć wirtualną. Ustaw ją sobie na 4096 mb, powinno pomóc. Co do out of memory...miałem dość często tego bugtrapa, ale tylko dlatego że porwałem się z motyką na słońce moim 1 gb RAMu. I nie miałem takich kłopotów jak Ty :D
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 28 Mar 2013, 21:16

hmm, właśnie się ciapkę zdziwiłem... oto screen


:

Image

Image

Image




coś jest zrypane z tymi plikami
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : data


[img]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSc_LiTCcw8OUpol1Fl4wJ_Aae0Nh-bnDx2lU4SOKGsQJWB8dlN[/img]
[error]Function      : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 545
[error]Description   : e:\s.t.a.l.k.e.r.  zew prypeci\gamedata\spawns\all.spawn
[error]Arguments     : Not enough storage is available to process this command.
 

stack trace:

001B:69737365 nvd3dum.dll


Image
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 29 Mar 2013, 11:17

@MetalowyStalker

Pobierz sobie Atmosfear v3, zainstaluj gdzieś w trybie 'tekstury nieba 512px' >>> skopiuj cały folder textures\sky\ do gamedaty z Misery - będzie to największa oszczędność pamięci i boost to stabilności jakie można 'łatwo' uzyskać.

AF3 z teksturami nieba 1024px (i tym samym Misery v1 które ma je 'defaultowo') nie będzie stabilnie chodzić na systemie x86. Tylko na x64 + min. 4GB ramu przestaje się wywalać (na x86 żadne tricki z pamięcią wirtualną ani odblokowaniem 3GB, przynajmniej mi nic nigdy nie dawały).

Co do rozgrywki:

Absurdalne nieco jest twierdzenie, że jakikolwiek mod stanowi 'skończoną całość' i nie powinno się go zmieniać. Kwintesencją modów jest przecież to, że są zasadniczo 'dostosowaniem' danej gry do jakichś tam potrzeb.

Także ja to bym wolał żeby każdy sobie zmienił to co uważa a potem opisując te swoje zmiany od razu uploadował je gdzieś i dawał link. Trzymam na dysku ok 300GB zasobów Stalkerowych zebranych przez 5 lat - także jak dla mnie to nigdy za wiele źródeł inspiracji :)

Co do v2 - no to już nasza w tym głowa, żeby doprowadzić do sytuacji żeby nikt nie miał potrzeby dokonywania własnych zmian ze względu na poziom spójności i dopracowania całości. Jest to natomiast coś totalnie innego niż 'arbitralne' ich 'zakazywanie' bo jest to 'sprzeczne z ideą' :)
Ostatnio edytowany przez trojanuch, 29 Mar 2013, 17:57, edytowano w sumie 1 raz
Image
Crazy Misery Brewer

Za ten post trojanuch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive MetalowyStalker, Kudkudak.
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 29 Mar 2013, 11:47

Trojan - ty lepiej trzymaj rękę na pulsie i dawaj znać kiedy tylko trzeba będzie coś zacząć tłumaczyć ;) Zgłosiła się spora ekipa chętnych, także powinniśmy prędko dać sobie radę z całym słowem pisanym ;)
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 29 Mar 2013, 11:54

Hehe. Oka :) Na pewno będę dawał znać (i oczywiście dzięki wszystkim za 'zgłoszenia').
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 29 Mar 2013, 12:04

Dzięki stary! :D teraz mogę grać normalnie, wczytałem gre 10 razy bez crasha... nawet jak za 11 się wyłączy, to już jest spory krok do przodu, ale raczej już nie będzie crashowało :) także dzięki oczywiście dałem ci kozaka, więcej nie mogę a szkoda :D




PS: Jeśli zamierzacie tłumaczyć moda mogę wam pomóc, angielski ogarniam bardzo dobrze, ale nie wiem czy spolszczenie wiąże się z zmienieniem opisu przedmiotu w notatniku i zapisaniu pliku, czy trzeba grzebać głębiej w grze, z miłą chęcią wyeliminuje ,,stringi" z modyfikacji bo na nowym content-cie są same stringi, nie ma nic po angielsku ani polsku, ani rusku, sam st_r_ing :D

@edit


Jeśli chodzi o moda to wszystko mi się w nim teraz podoba bez crashy :) nic nie mam zamiaru zmieniać po za limitem ciężaru do paru ton bo lubie mieć mase broni przy sobie :D

ginąłem jak szmata bo przecież mam płaszcz.. a on chroni tylko przed deszczem :D własnie atakuje lokacje w Zatonie gdzie jest na oko z 10 bandytów, bodajże prawy dolny róg mapy Zatonu i jest hardkor z tym bandytą w zbroi coś na wzór stalowej wspomaganej z fallout 3 :)

no to wracam do gry, jeszcze ani crasha nie miałem także setne dziękuje :)
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 1 gość