[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 12 Mar 2013, 21:39

Nie. Po prostu narzuć najpierw oba Desolate na AA a dopiero potem zabierz się za łączenie z Soljanką.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez juniorsky w 13 Mar 2013, 10:38

Mam jeden zgryz, otóz na sprzecie i5-2450m, 6gb ram oraz hd7670m przy pełnym dynamicznym oświetleniu i suwakach na 50-75% gra ma 22 fps w zabudowaniach, wśród NPCów podczas akcji, natomiast w terenie rozległym bez jakiejś akcji rośnie do 40 fps... nie wiem co może być tego powodem,
grę mam z mblurem oraz z dofem, który mi vandr podesłał za co bardzo dziekuje, jednak wydaje mi sie że bardzo niekorzystnie na optymalizację wpływają sunshafty. Czy jest jakiś sposób na wyłączenie ich? Jakas komenda w cfg? z poziomu gry lub edycja któregoś z plików. Bardzo denerwujące to jest.

Edit1:
Przy objektowym oświetleniu dynamicznym mam 50 fps +, przy pełnym dynamiku już 22 do 40 gdy moja postac jest sama w terenie bez akcji, towarzyszy. albo gdy celuje w niebo w ziemie to wzrost do 40+.

Edit2:
Gdy gram na dynamiku i wyłącze cienie trawy, różnica jest minimalna, przyrost maksymalnie 2-5 fps. gdy wyłącze całkowicie cienie gra wygląda jak w obiektowym oświetleniu ale mam stałe 30 fps +. Czy tego powodem mogą być sunshafty? Próbowałem ograniczyć trawę, widoczność, AA bo i tak lece na 1280x768 ale różnica jest no jak wspomniałem minimalna. Stery najnowsze, modowane z hd7900.
juniorsky
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 13 Mar 2012, 11:45
Ostatnio był: 28 Lip 2019, 21:32
Miejscowość: opole
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Cromm Cruac w 13 Mar 2013, 12:04

Na poprzedniej stronie masz wyjaśnione jak wyłączyć sun shafty.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Kudkudak w 13 Mar 2013, 15:04

Po rozpakowaniu teraz żem zobaczył, że ta Sola jest w formie gamedaty.db. Myślałem że to będzie gamedata, a jednak wyszło trochę inaczej. Wystarczy więc wrzucić gamedatę Aurory czy można o tym zapomnieć? :)
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 13 Mar 2013, 15:05

Należałoby najpierw rozpakować gamedatę Soljanki. Tu masz wypakowywarkę plików .db

http://games.softpedia.com/progDownload ... 14703.html

Pobierz, wybierz gamedatę od Soli, wskaż folder, do którego zostanie wypakowana zawartość i wypakuj tę Soljankę, a potem połącz ją z Aurorą.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Junx w 15 Mar 2013, 00:54

Pany, mamy piękny pokaz nowego systemu pogodowego w AA2 i powiem, że wygląda nawet lepiej jak w CoP :P

http://www.moddb.com/mods/autumn-aurora ... e#imagebox
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Kudkudak w 16 Mar 2013, 19:56

Vandr, gdybyś mógł to poproszę o reup. Nie znalazłem tam takiego pliku. Jeśli się zgodzisz, napiszesz też gdzie mam to wrzucić?
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 16 Mar 2013, 20:18

Trzymaj:

http://pliczek.net/index.php?p=41134

Najpierw otwórz obecną gamedatę z Aurorą i usuń folder Shaders, po czym wrzuć do gamedaty z Aurorą folder Shaders z tego co Ci posłałem teraz.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Kudkudak w 16 Mar 2013, 20:21

A jeśli już jest połączene z Soljanką? Wiem że może to być głupie pytanie, ale nie znam się i wolę zapytać fachowca :P
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 16 Mar 2013, 20:27

To nic, wywal ze Soljanki folder Shaders i wrzuć ten.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kudkudak.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez juniorsky w 18 Mar 2013, 12:19

Mam jedną niesnaske jeszcze, otóż w dolinie mroku przu błękitnym niebie słońce wygląda poprostu okropnie, nie zrobiłem screena ale poprostu wygląda jak jakaś gwiazda, nie umiem tego opisac ale jak wroce do domu i znajde chwile czasu to zrobie screen w kazdym badz razie wyglada zupełnie inaczej niz na screenach tutaj wrzuconych. btw wyłączenie sunshaftów nie dało mi jakichś wymiernych korzysci w postaci wiecej fps, nie wiem czemu, zmniejszylem lekko odleglosc widzenia pare tam suwaczków i jest ok :)
juniorsky
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 13 Mar 2012, 11:45
Ostatnio był: 28 Lip 2019, 21:32
Miejscowość: opole
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 18 Mar 2013, 18:32

Wiem o co Ci chodzi. To nie jest zależne od lokacji tylko od danej godziny. Zrób mi screena z gry i podaj godzinę kiedy się to dzieje.

A wygląda inaczej, bo ostatnie screeny pochodzą z przyszłej, drugiej wersji moda. Chyba, że mówisz o screenach z pierwszej strony tematu.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości