[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez juniorsky w 13 Lut 2013, 13:46

mod jest przekozacki, wielkie podziekowania dla twórcy. przeszedłem ja raz ShoC na zwykłej wersji niemodowanej ale to co tutaj zobaczyłem przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Dzisiaj ściągam od nowa i zainstaluję z modem AA, mam jednak pytanie, czy można prosić o reupload tych shaderów tak na wszelki wypadek, widze że tutaj już niestety linki sa nieaktywne, planuje to wgrać na patchy 1.0006 o ile pamietam ostatni był. Tylko czy na moim sprzecie i5-2450m, 6gb ram, radeon hd7670m 1gb będzie można na dynamicznym oświetleniu w full podziałać, co do rozdziałki najlepiej mi sie pyka zawsze w 1280x720. Więc nie musi to być 1600x900. Kolejna kwestia mblur to wiem jak załączyć ale kompletnie nie grałem jeszcze z DOF'em czy to można włączyć w grze w komendzie, w configu? czy już jest to domyślnie ustawione jak działające ? No i ostatnia, kiedy będzie premiera najnowszej wersji AA? :D Pozdrawiam.
juniorsky
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 13 Mar 2012, 11:45
Ostatnio był: 28 Lip 2019, 21:32
Miejscowość: opole
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 13 Lut 2013, 14:01

Spokojnie pograsz na dynamicznym oświetleniu. Mam znacznie gorszy sprzęt i grałem na dynamiku bez problemów...

Tutaj masz shadery shadery AA1. Ustawiłem Ci w nich motion blur oraz DOF, także nie musisz w nich nic zmieniać. Zalecam dodatkowe pobranie tego a później tego. Schemat instalacji:

AA + DL1 + DL2. Zatwierdź podmianę wszystkich plików. Broń Boże nie wrzucaj na całość Arsenal Moda, bo Ci się gra skaszani.

Pobierz również ten pliczek, wrzuć do Gamedata/Config i zatwierdź podmianę. Niweluje wywalanie do pulpitu przy wczytywaniu save'a. Na sam koniec, plik user.ltx(który jest bodaj w paczce od DL2) wrzucasz do:

Kod: Zaznacz wszystko
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log


I podmieniasz. To wszystko.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez juniorsky w 13 Lut 2013, 14:19

wooooah :D podziekował! :) dostosuje sie do instrukcji, co do zwiekszenia poj. plecaka czy biegania w nanoskafandrze też sobie takie ułatwienie wklepie i mysle że to już będzie cacy. tym razem spróbuje na najtrudniejszym poziomie. podziekował jeszcze raz, czekam na nową odsłone AA oraz gratuluje wyśmienitego moda! :)

czy jest możliwość wgrania całego moda, prócz tego jesiennego obrazka menu w grze?
juniorsky
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 13 Mar 2012, 11:45
Ostatnio był: 28 Lip 2019, 21:32
Miejscowość: opole
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Dillion0 w 26 Lut 2013, 11:08

Mod świetny.. lecz coś sie powaliło i wojsko zaatakowało wioskę kotów :| przeczekałem u sidorowicza ale wychodząc zauważyłem jeszcze 6 wojskowych żywych w wiosce, a ja tylko pmm :facepalm: gdy zabiłem wszystkich wojskowych, przeszukałem ciała wojskowych i zamordowanych stalkerów wybrałem się do jednostki, nie było nikogo. Gdy wróciłem w wiosce stał "Tolik Ojciec Chrzestny" :D nie wiem czy tak miało być ale początek dość ciekawy :P
Reklam w c#uj ale kasy na większy serwer nie ma, dlatego jest tu tekst, a nie ku%wa piktogram o wysokości 110 pikseli. Polaczki biedaczki.
Dillion0
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 25 Gru 2012, 19:46
Ostatnio był: 29 Sty 2014, 18:20
Miejscowość: Beka z tych, którzy maja tutaj nazwy związane tylko z grą.
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: -11

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 12 Mar 2013, 11:10

To przypadek. Czasami się zdarza, że wojskowi na początku gry podejdą za blisko wioski Kotów, tamci "wyczują dym" no i się zaczyna. Nie było to zamierzone. Jak coś, odpal nową grę.



ImageImageImageImage
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx, Trikster.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Junx w 12 Mar 2013, 13:17

@ Vandr: Niezły pokaz ;)

Widać od razu, że jest duża różnica pomiędzy AA1 i AA2, czy możesz coś powiedzieć na temat zmian jakie nastąpiły od chwili pokazu tych screenów jak i zmian w AA2 pod względem AA1?

ImageImageImageImageImage
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 12 Mar 2013, 13:34

Jak chodzi o różnice między AA1 a AA2 to wypisywanie zmian zajęłoby mi kawał czasu, a na pewno bym o czymś zapomniał, więc użyję lubianego przeze mnie stwierdzenia, że bardzo niedopracowana i biedna AA1 to jakieś 40-50% części drugiej, w której nie będzie miejsca na jakiekolwiek niedoróbki.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Kudkudak w 12 Mar 2013, 14:28

Vandr, zaje*ista robota, mogłem napisać tylko "piękne", ale napiszę: ku*wa! piękne! Widziałem modziwo osobno na screenach, a u siebie w TŚ2 i wygląda pięknie także tam. AA nadaje Zonie takiego klimatu pustki, rozpaczy - to już nie jest kurort wypoczynkowy, ponadto jesień pasuje o wiele lepiej do tego świata i sprawdza się wyśmienicie.

***

A teraz - mógłbyś napisać mi jak połączyć modziwo z Solą? Dzięki za odpowiedzi.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 12 Mar 2013, 14:40

Jak połączyć Aurorę 1 ze Soljaną- wrzucasz na nią poszczególne foldery:

Shaders
Textures(bez INTRO, UI)
Levels(stąd musisz ręcznie przenieść z folderów z każdej lokacji np 01_escape pliki build_details.dds oraz plik z folderu Terrain, np: terrain_escape).
Sounds(tutaj polecam ręcznie przejrzeć dźwięki broni, ponieważ mogą mieć inne nazwy niż te ze Soljanki. Należałoby takim dźwiękom po prostu zmienić nazwy na te ze Soli).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kudkudak.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Kudkudak w 12 Mar 2013, 17:57

A można prosić o reup linka do shaderów poprawiających wydajność? Thx.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 12 Mar 2013, 18:26

Po prostu zedytuj te co masz. Otwórz plik Sk4yce_settings.ltx(czy jakoś tak) w Shaders/R2 i na początku przy spisie efektów dodaj // przy SUN_SHAFTS. Nie mam teraz tego na dysku, więc nie pamiętam tego dokładnie, lecz jeśli Ci się nie uda to Ci je reupnę.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Kudkudak w 12 Mar 2013, 21:17

Spróbuje to zrobić.

Nasnuło mi się też drugie pytanie - czy Desolate 1 i 2 skomplikują łączenie AA z Soljanką?
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości