Problem ze Stalkerem.

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Problem ze Stalkerem.

Postprzez Dzyndzel123 w 21 Gru 2012, 21:44

Witam.
Włączając grę wszystko wydaje się być ok do póki nie włączamy sava. Gra niby się załadowała (na pasku) i nagle wywala mnie do pulpitu z błędem ""XRay Engine". Mam win 7, pewnie będę miał wkleić logi, ale gdzie one się znajdują ? ;)
Dzyndzel123
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 23 Sie 2011, 09:20
Ostatnio był: 22 Gru 2012, 10:38
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Problem ze Stalkerem.

Postprzez marcel w 21 Gru 2012, 22:17

Khm, a czytać pan potrafi? ;) Oczojebna pomarańczowa ramka tuż nad twoim postem:

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
>>> Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput. <<< ~ Ernest Scribbler
marcel
Opowiadacz

Posty: 436
Dołączenie: 31 Lip 2007, 17:48
Ostatnio był: 29 Paź 2020, 15:47
Kozaki: 193

Re: Problem ze Stalkerem.

Postprzez Dzyndzel123 w 21 Gru 2012, 22:24

Ehhh, przepraszam ;)

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S7, 2294.00 mhz, 33-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 30260 files cached, 5665Kb memory used.
Init FileSystem 3.713307 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[3979772 K], reserved[97012 K], committed[117456 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[7415 K], process heap[3071 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1032 K], smem[0 K]
Executing config-script "c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:8086]-[device:116]: Mobile Intel(R) HD Graphics
* GPU driver: 8.17.10.1070
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 3849 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=4
load time=211 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1922x1086
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_load_dlg.xml] returns [ui_mm_load_dlg.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1922x1086
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
*** RESET [377 ms]
"c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 85960 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    24460 ms
* [prefetch] memory:  83236Kb
* phase time: 132418 ms
* phase cmem: 158042 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1922x1086
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
stack trace:

0023:0041AAFC XR_3DA.exe, CApplication::load_draw_internal()
0023:00425161 XR_3DA.exe, CInput::exclusive_mode()
Dzyndzel123
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 23 Sie 2011, 09:20
Ostatnio był: 22 Gru 2012, 10:38
Kozaki: 0

Re: Problem ze Stalkerem.

Postprzez Gizbarus w 21 Gru 2012, 23:12

Najistotniejszy jest tekst poniżej linijki "fatal error" - nie masz tam w pliku niczego takiego? Powinien znajdować się na końcu pliku logs.txt.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Problem ze Stalkerem.

Postprzez scigacz1975 w 22 Gru 2012, 02:50

Czy mi się wydaje, czy masz zintegrowaną kartę graficzną od intela? - Jeżeli tak to problem może być w marnej wydajności tego sprzętu, poza tym na jakiej grasz rozdzielczości ekranu? I pytanie zasadnicze - czy wcześniej save się wczytywał czy tak masz od razu że nie możesz go wczytać?
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Problem ze Stalkerem.

Postprzez Dzyndzel123 w 22 Gru 2012, 10:38

Może sprecyzuje problem. To tak od początku ;) Zainstalowałem na kompie Stalkera i ściągnąłem jakiś "szejder", zrąbałem coś, bo mnie wywalało do pulpitu po wczytywaniu save. Przeinstalowałem grę i nic nadal to samo. Więc ręce mi opadły i odinstalowałem ;) Szukałem odpowiedzi na mój problem i wyczytałem, że trzeba to odpalić w trybie zgodności z win xp. To jeszcze zainstalowałem i okazało się, że jest ustawione w tym trybie. Więc odpaliłem gierkę i o dziwo mnie nie wywala, ale wczytuje się wieczność (elegancko się włącza do menu, ale jak wczytam save to mi się robi czarny ekran na 10 sekund i potem znowu się wczytuje coś CONFIG i tak ponad 5-10 minut, bo więcej nie czekałem. Wyłączyłem ctrl+alt+delete i wyskoczył mi błąd "XRay Engine") Mam integra od intela, ale również mam bardzo dobrego radeona na którym miodnie chodzi BF3. Poszukam tych logów właściwych i wkleję potem ;)
Dzyndzel123
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 23 Sie 2011, 09:20
Ostatnio był: 22 Gru 2012, 10:38
Kozaki: 0

Re: Problem ze Stalkerem.

Postprzez Kpuc w 22 Gru 2012, 12:01

Dzyndzel123 napisał(a): Mam integra od intela, ale również mam bardzo dobrego radeona na którym miodnie chodzi BF3

Stalker to stara gra, musisz w panelu ATI ustawić by gra tylko i wyłącznie korzystała z tego radeona.
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 28 Wrz 2024, 12:41
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: Problem ze Stalkerem.

Postprzez KSU w 02 Sty 2013, 21:25

Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

A teraz do rzeczy. Mam Windows 7 32bit, Pentium dual core e5200, GeForce GTS 450 i 2GB ramu. Cień Czarnobyla działał mi bez problemu, ale po jakimś czasie brat zainstalował wiedźmina 2 i stalker się posypał. Byłem wtedy w Dziczy i chciałem przejść do jantaru ale dupa.. Log miałem taki sam jak @Dzyndzel123 apotem w ostatniej linijce (po ponownej próbie przejścia do jantaru) zamiast XR_3DA.exe miałem GameXR.dll czy XR_game.dll. Czytałem że mogą być problemy z odpaleniem Cienia na 7 ale jak pisałem wyżej przez kilka dni gra działała normalnie a teraz wogóle. Dodam że reinstalowałem grę kilka razy tak jak i directX z plyty od stalkera i nic. Nie mam żadnych logów niestety. Gra chodziła z modem AI Pack v.1.005 czy jakoś tak był też repair mod.
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 22 Paź 2024, 12:05
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: Problem ze Stalkerem xRay engine

Postprzez KONDZIO st w 02 Mar 2013, 10:34

Też miałem taki problem ale go naprawiłem musiałem zrobić tak:
1.zainstalować bez podawania loginu ani cd-keya.
2.wejść do C:Użytkownicy:Publiczny:dokumenty publiczne:S.T.A.L.K.E.R call of pripyat.
3.Usuwamy całą zawartość pliku nawet podfoldery.
4.Wklejamy kraka i odpalamy.








DZIĘKUJE :E

Za ten post KONDZIO st otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Voldi, Tajemniczy.

KONDZIO st
Wygnany z Zony

Posty: 1
Dołączenie: 01 Mar 2013, 18:59
Ostatnio był: 02 Mar 2013, 17:09
Miejscowość: Zona
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: -2


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości