bo w CS i CoP musisz nowe tekstury celowników dodatkowo opisać w plikach .xml w configs\ui
Tu masz moje z podmienionymi/dodanymi teksturami - zorientujesz się o co chodzi (tylko moje są dla gnomus więc lepiej zrób to w wypakowanych z gry plikach) -
http://pliczek.net/index.php?p=40676Edit: - a propos Barreta i regulowanego zoom/autonamierzania - te funkcje zapisane są w silniku gry więc wystarczy że model i config broni są obsługiwane przez grę (a musi być skoro się nie wykrzacza) żeby zadziałało. Postępujesz dokładnie tak samo jak z powyższymi SVU i Vintar, tyle że komendy:
- Kod: Zaznacz wszystko
scope_alive_detector = scope_detector
scope_dynamic_zoom = on
dodajesz w configu broni. Nie widzę przyczyny dla której ma to nie działać, mało tego - realnie to chyba tylko FN2000 i właśnie Barret mają takie komputery balistyczne (ale mogę się mylić co do tych komputerów)