[Shoker Mod] 1.9 Beta

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez mati24300 w 15 Wrz 2012, 17:14

Siemka. Mam ten sam problem co kolega w pierwszym poście a mianowicie po instalacji moda, fixa i spolszczenia przy pierwszym wczytywaniu gry wyskakuje bug trap czym to może być spowodowane? Jakieś sugestie?

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... sky\gamedata\scripts\sim_faction_brain_human.script:228: attempt to index field 'DISABLED_SMARTS' (a nil value)
Awatar użytkownika
mati24300
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 10 Lis 2009, 19:01
Ostatnio był: 11 Maj 2024, 03:55
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

Reklamy Google

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez reks w 16 Wrz 2012, 11:59

Miałem to samo i wrzuciłem mini fixa i chodziło
Awatar użytkownika
reks
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 27 Sty 2011, 14:56
Ostatnio był: 17 Mar 2017, 12:04
Miejscowość: Krasnystaw
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Vidic w 07 Paź 2012, 16:42

Mam problem,pobrałem ten plik ok włączam,komputer ładuje mi się z 5min i wyskakuje informacja że nie można znaleźć pliku i usunęło mi tego moda i nigdzie go nie ma. O co w tym chodzi
Awatar użytkownika
Vidic
Stalker

Posty: 106
Dołączenie: 04 Kwi 2011, 17:25
Ostatnio był: 09 Kwi 2014, 00:49
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 11

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Ranger801 w 15 Lis 2012, 18:05

Wyżej:
A jaki to plik?

Mod jest zaje****. Do CS chyba mój ulubiony, polecam :D
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez reks w 21 Lut 2013, 17:48

Czy ktoś wie czy modyfikacja się jeszcze rozwija, czy są nowe wersje itp.?
Awatar użytkownika
reks
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 27 Sty 2011, 14:56
Ostatnio był: 17 Mar 2017, 12:04
Miejscowość: Krasnystaw
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Junx w 21 Lut 2013, 18:28

Tak jest rozwijana cały czas przez Shoker Team, na "zachętę" kilka filmików z różnych wersji:


Tutaj z wersji 1.99 cała playlista:
http://www.youtube.com/playlist?list=PL767CA09A48A5FF09

Tutaj jest z wersji 3.0 [w produkcji]

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive smichal74.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Śledzik w 31 Lip 2013, 20:16

Może ktoś wrzucić link do spolszczenia obecny mi nie działa.
"Nic tak nie cieszy jak seria z Pepeszy"
"Si vis pacem para bellum"
Awatar użytkownika
Śledzik
Kot

Posty: 45
Dołączenie: 24 Cze 2012, 14:30
Ostatnio był: 02 Sie 2013, 02:48
Miejscowość: Sosnowiec
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 1

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez DarthAvalon w 04 Sie 2013, 23:52

Mod jest bardzo fajny, podoba mi się rzecz z przedmiotami ze zwłok ze zmniejszoną wytrzymałością. ale mam problem z zadaniem od Tyczkowa na znalezienie artefaktu. A mianowicie:
:

Gdy już go zbiorę i odejdę, ogłuszają mnie bandyci, zabierają mi wszystko mówiąc, żebym oddał artefakt. I teraz, kiedy się ruszę o kilka metrów albo trochę poczekam zaczynają strzelać i ginę, bo nie mam pancerza. Co robić?
Awatar użytkownika
DarthAvalon
Stalker

Posty: 95
Dołączenie: 09 Lut 2013, 22:56
Ostatnio był: 31 Maj 2024, 18:51
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 36

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez smichal74 w 05 Sie 2013, 11:30

DarthAvalon kup sobie plecak i wsadz wszystkie rzeczy z ekwipunku jak cie złapią to szybko uciekaj i wróć do miejsca gdzie masz plecak i gotowe.
Windows 10 pro,I5 7400,Rx 470 Gigabyte G1,8 Gb ram ddr4,XFX Core ts550w,MSI h110 pro-vd,Toshiba p300 1tb,Adata Su800 128gb.

ImageImage

Za ten post smichal74 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive DarthAvalon.
Awatar użytkownika
smichal74
Tropiciel

Posty: 274
Dołączenie: 16 Mar 2012, 16:32
Ostatnio był: 13 Cze 2021, 19:42
Miejscowość: Zona/bar
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 45

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez kiku w 17 Sie 2013, 18:06

Witam
Mam taki problem.... Posiadam mase sprzętu w ekwipunku, a brak kasy ciągle stanowi problem. Nikt nie chce kupować sprzętu z 'trupów' z powodu ich uszkodzenia. Niestety, rozwinięcie perka handlarza nie poprawiło tego.
Wie ktos jak to poprtawic? Mianowicie zmodyfikowac ten perk zmniejszając % żeby handlarze kupowali każdą broń niezależnie od stanu używalności.
Znalazłem w script 2 pliki: m_levels_perks oraz m_levels_ui. Niestety nie wiem co poprawic zeby rozwiązac mój problem.
Może ktoś poradzic w tej sprawie?
kiku
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 09 Lip 2009, 23:14
Ostatnio był: 15 Paź 2013, 22:11
Kozaki: 0

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez djcycu w 17 Sie 2013, 20:46

Łoooo ku*wa! Ten Rostok mnie tak nakręcił że dodaję tego moda do śledzonych produkcji. Mapka jest po prostu kozacka! W końcu jakiś prawdziwy zakład i to zarośnięty jak bober starej baby :suchar:

EDIT: Widziałem w opisie filmu że to robota modera. Gdzie można stronkę moda odwiedzić? Wiadomo coś kiedy to wyjdzie?
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Cromm Cruac w 17 Sie 2013, 21:11

Co ty się tak podniecasz? Przecież ten Rostok to po prostu Bar połączony z Wild Territory :D
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości