[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Dziki Napr w 07 Lut 2013, 16:18

W 1 poscie przeczytałem, że w
Kod: Zaznacz wszystko
nowych lokacjach są mutanty, NPC i qesty

to znaczy, że dodano wysypisko, Kordon itp.?
UNIA ZNACZY ZWIĄZEK
Awatar użytkownika
Dziki Napr
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Maj 2012, 18:33
Ostatnio był: 15 Gru 2013, 21:39
Miejscowość: stacja Janów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gizbarus w 07 Lut 2013, 16:38

Napr - od wersji 2.2 dodano praktycznie wszystkie lokacje z CS. Zaczynamy w Kordonie, pałętamy się po bagnach, odwiedzamy Mroczną Dolinę etc.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Dziki Napr w 08 Lut 2013, 12:12

Danke!

A ja ciągle gram na 2.0 :facepalm:

---

Dziki Napr napisał(a):Danke!

A ja ciągle gram na 1.6 :facepalm:

Uwagi moderatora:

Jest taka opcja jak edycja postu... Przykro mi, ale double post oznacza warn - reg. pkt. 5 - Cysiu
UNIA ZNACZY ZWIĄZEK
Awatar użytkownika
Dziki Napr
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Maj 2012, 18:33
Ostatnio był: 15 Gru 2013, 21:39
Miejscowość: stacja Janów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Demon6PL w 08 Lut 2013, 13:15

A ma ktoś radę na dość dziwny problem z którym się spotkałem ? Moje ukochane, wypieszczone DAO uniemożliwiło mi celowanie. Kiedy naciskam PPM to mam widok jakby z wnętrza klatki piersiowej mojej postaci, widzę broń od tyłu i ręce puste w środku. Spotkał się ktoś z czymś takim ? Przy czym ten problem jest tylko przy mojej strzelbie, każda inna broń, nawet inny Eliminator ma celowanie w porządku.

EDIT: Teraz zamiast widoku z płuca mam nieskończony zoom. Zaczyna przybliżać obraz tak długo że widzę tylko kilka pikseli.
Pozdro, Carni
Awatar użytkownika
Demon6PL
Stalker

Posty: 115
Dołączenie: 21 Sie 2012, 16:38
Ostatnio był: 07 Wrz 2019, 00:21
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 20

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez VortEx w 12 Lut 2013, 13:43

Mod dobry, ale (przynajmniej u mnie) niestabilny. Co 10-15 min. wywala do pulpitu. :/
Image
Awatar użytkownika
VortEx
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 12 Lut 2013, 13:26
Ostatnio był: 24 Kwi 2013, 14:54
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez KubassPL w 16 Lut 2013, 21:31

Przepraszam czy do 2.2 SGM trzeba wrzucać gun pack'a żeby były nowe bronie czy mamy je od razu ?
Denerwować się to mścić się za czyjąś głupotę na własnym zdrowiu ;)
KubassPL
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 24 Kwi 2012, 18:06
Ostatnio był: 12 Sty 2015, 22:02
Miejscowość: Przyborów
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: -1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Junx w 17 Lut 2013, 00:19

Gun pack na końcu się wrzuca, opis instalacji wraz z kolejnością masz tutaj: http://stalkerteam.pl/topic/4112-sigero ... wersja-pl/
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez KubassPL w 17 Lut 2013, 10:21

A jeżeli zacząłem już grę to moge wkleić gun pack'a?
Denerwować się to mścić się za czyjąś głupotę na własnym zdrowiu ;)
KubassPL
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 24 Kwi 2012, 18:06
Ostatnio był: 12 Sty 2015, 22:02
Miejscowość: Przyborów
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: -1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Junx w 17 Lut 2013, 10:49

Można spróbować, ale pierw kopię zapasową gry zrób.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez timitomi w 17 Lut 2013, 22:01

Witam
Problem z uruchomieniem gry.Wywala do pulpitu po zniknięciu ekranu ładowania gry ( tam gdzie widać wskazówki )


Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\sgm_grant.script:16: attempt to call global 'check_actor_item_to_add' (a nil value)


Czysta gra działa bez problemu.Po zainstalowaniu moda wyskakuje taki problem.
Zainstalowałem moda,SGM 1.6 Update. 23.07.2010 oraz SGM_BRAZ_FC_PL

Dodam ze system to windows 7.Wcześniej instaloałem grę z tym dodatkiem i nie było takiego problemu.Pierwszy raz mam taki error.

I jeszcze pytanie.Czy istnieje spolszczenie do wersji 2.2 tego moda ?

pozdrawiam
timitomi
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 01 Paź 2011, 10:20
Ostatnio był: 25 Wrz 2013, 22:26
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 24 Lut 2013, 13:44

Wyloty na pulpit są tylko przy przejściach między większymi lokacjami. Ja tak mam przy 2.2. Tak poza tym, można iść gdzie indziej prócz Agropromu, Kordonu, Bagien, Prypeci, Zatonu i Jupitera? Przeszedłem sporą część moda i mam nieodparte wrażenie, że coś pominąłem :D
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pietrek_L w 03 Mar 2013, 19:54

Mam mały problem gram w SGM 2.2pl przeszedłem dwie lokacje, aktualnie jestem w Zatonie. Po podjęciu jakiegokolwiek zadania, wykonaniu go nie mogę wrócić do Skadowska (wywala do pulpitu ok 50m od statku).
Na koniec pliku Xray_ ... w sejwach tam gdzie są logi bugów nie wyskakuje FATAL ERROR.
Mam kilka błędów z bronią tj.
:

! Can't find texture 'amk\item_zapisk'
! Unknown command: dump_infos
intro_start game_loaded
! Invalid ogg-comment version, file: d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_ak74_pacific\ak74_pacific_shoot_0.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_ak74_pacific\ak74_pacific_shoot_1.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_ak74_pacific\ak74_pacific_shoot_2.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_ak74_pacific\ak74_pacific_shoot_3.ogg
* [win32]: free[2308444 K], reserved[191484 K], committed[1694312 K]

A na końcu
:

* Game z.scop is successfully saved to file 'c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\savedgames\z.scop'
stack trace:

0023:0586ED03 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:0586FF7D xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:026EA5B4 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
0023:026EA898 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
0023:026E20A5 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_call()
0023:026EAAE8 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_yield()
0023:02589DC6 luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::pcall()

cały plik
:

* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i5 CPU M 430 @ 2.27GHz [GenuineIntel], F6/M5/S2, 2261.00 mhz, 21-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU threads: 4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 32542 files cached 29 archives, 5961Kb memory used.
Init FileSystem 1.772098 sec
'xrCore' build 3911, Oct 19 2009

EH: 1FB34CDA025C09C7C998B1DB0EFAE763

-----loading d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find InstallUserName entry in registry
! Player name registry key (InstallUserName) not found !
* [win32]: free[4040544 K], reserved[63308 K], committed[90388 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[19749 K], process heap[774 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[27330 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=D:\Gry\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[1]=D:\Gry\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
dir[2]=D:\Gry\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[3]=C:\Windows\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:68C1]: AMD Radeon HD 6500M/5600/5700 Series
* GPU driver: 8.17.10.1172
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 2724 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1600x900
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Unable to find InstallUserName entry in registry
! Player name registry key (InstallUserName) not found !
! Unable to find InstallCDKEY entry in registry
Loading DLL: xrGameSpy.dll
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
* [win32]: free[3740916 K], reserved[158436 K], committed[294888 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[119041 K], process heap[9191 K], game lua[2724 K], render[162 K]
* [x-ray]: economy: strings[27368 K], smem[0 K]
* 0.0 : [ 55] $null
* 0.0 : [ 2] $user$cmap0
* 0.0 : [ 2] $user$cmap1
* 0.0 : [ 3] $user$distort
* 0.0 : [ 6] $user$rendertarget
* 0.0 : [ 5] $user$rendertarget_color_map
* 0.0 : [ 1] $user$sky0
* 0.0 : [ 1] $user$sky1
* 0.0 : [ 1] $user$tonemap
* 0.0 : [ 1] act\act_controller_hit
* 0.0 : [ 1] act\act_controller_hit1
* 0.0 : [ 1] amik\anomaly\electric_radial
* 0.0 : [ 1] amik\anomaly\sansany4_door\el_zabor
* 0.0 : [ 1] amik\anomaly\sansany4_door\el_zabor1
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\anim_dirtexp_3
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\boom_0
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\boom_1
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\boom_2
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\decal_concrete
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\explo_end
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_dynamite\explosion_din
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_dynamite\flashlight
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_dynamite\smoke
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_flash_atlas
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_1
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_3
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_fuelcan\grey_xpl
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_smoke03
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\final_expl
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\ring_grey
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke128_3w
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke2
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke_cannon
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke_white_tiled3
* 0.0 : [ 1] amik\fly\fly
* 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\blood\962e6155
* 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\blood\blood
* 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\blood\m
* 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\water_splash\water_splash_anim
* 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\water_splash\water_spurt
* 0.0 : [ 1] amik\mine\mine
* 0.0 : [ 3] amik\nature\list
* 0.0 : [ 1] amik\nature\stonedebris1
* 0.0 : [ 1] amik\nature\wood_part
* 0.0 : [ 1] amik\static\gas_light\flame_zippo
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\00
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\12x70
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\6ways1
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\6ways2
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\9x39
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\btr\muzzle 6ways1
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\btr\muzzle 6ways2
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_2
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_3
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_4
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_4_1
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_5
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_6
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_8
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_1
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_2
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_3
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_4
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_5
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\mg42out
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\trace
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\trace_01
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\trail
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_01
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_02
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_04
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_05
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\357mag
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\45
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\50_ae
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x45x39
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x45x39_00
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x45x39_01
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x56x45
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x56x45_00
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x7x28
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\6x5x50
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_0
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_1
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_2
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_3
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_4
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_00
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_01
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_02
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_03
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x51_1
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x51_2
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x54
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x7x57
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x92x57
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x18_1
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x18_2
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x18_3
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x39
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\mg42out
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\shells_12x70
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\shells_ak
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\shells_ak_01
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\smokeshoot_0
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\smokeshoot_1
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\trace
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\trace_01
* 0.0 : [ 1] det\det_list
* 0.0 : [ 1] flare\flare_04
* 0.0 : [ 1] fx\fx_fire1_06
* 0.0 : [ 1] fx\fx_fire1_13
* 0.0 : [ 1] fx\fx_flare1
* 0.0 : [ 1] fx\fx_flare2
* 0.0 : [ 1] fx\fx_flare3
* 0.0 : [ 1] fx\fx_gradient
* 0.0 : [ 1] fx\fx_gradient1
* 0.0 : [ 1] fx\fx_lightning
* 0.0 : [ 1] fx\fx_rain
* 0.0 : [ 1] fx\fx_rainsplash1
* 0.0 : [ 1] fx\fx_sun
* 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_rise
* 0.0 : [ 1] fx\fx_thunderbolts_gradient
* 0.0 : [ 1] fx\fx_thunderbolts_gradient_surge
* 0.0 : [ 1] fx\fx_volumefog1
* 0.0 : [ 1] glow\glow_04
* 0.0 : [ 1] glow\glow_anamorphic
* 0.0 : [ 1] glow\glow_blue
* 0.0 : [ 1] glow\glow_fire1
* 0.0 : [ 1] glow\glow_orange
* 0.0 : [ 1] glow\glow_orange2
* 0.0 : [ 1] glow\glow_orange_bright
* 0.0 : [ 1] glow\glow_rays
* 0.0 : [ 1] glow\glow_reddish1
* 0.0 : [ 1] glow\glow_white
* 0.0 : [ 1] internal\internal_light_att
* 0.0 : [ 1] internal\internal_light_attclip
* 0.0 : [ 2] internal\internal_light_attpoint
* 0.0 : [ 1] lights\lights_flashlight2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02-b-a
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02a
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-fire01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-smoke-01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_16
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_18
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_19
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_21
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_23
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_2_green
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_3
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_4
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_5
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_6
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_7
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_8
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_88
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_9
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bloodsplash1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bloodsplash2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_blurry_cloud
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_brick
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble_1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble_water
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_cc_lighting_grad2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_cc_lightings
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_concretedebris_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_concretepuffs_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist2a
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist2inv
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist3
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist4
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist7
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist8
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist9
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist_lens_base
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist_lightning_02
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist_teleport
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_distort_anomaly
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_distortion
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_electrostatic
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_expl_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_expl_benzin
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_3
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_4
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_smoke
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_smoke_benzine
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flame
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flame_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flamefx_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_02
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_04
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_05
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_07
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_08
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_g-smoke-01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gologramma
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gradient
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gradient1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_intense2_a
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_leaves_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_leaves_02
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light3
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light4
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lighting_stancia_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lighting_stancia_02
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lightning_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lightning_02
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ligth_6
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_plasma
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_skinsplash1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_a
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_b
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smokepuffs1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smokepuffs2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_10
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_100
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_20
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_30
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_40
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_50
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_60
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_70
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_80
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_90
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_spark_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_spark_02
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_sparks
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_sparks1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_sparks2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_specks
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_specks_poison
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_spikey_star
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash3
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash_02
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_step_blood
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_stonedebris1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_stonedebris2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_synus
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_teleport
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_test_textures
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_vehglassdebris_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_vehmetaldebris_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_water_wave
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_woodchips1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_woodchips3
* 0.0 : [ 1] prop\prop_fake_bed_fireplace
* 0.0 : [ 1] prop\prop_provod_02
* 0.0 : [ 5] sky\sky_12_vibros_cube
* 0.0 : [ 5] sky\sky_12_vibros_cube#small
* 0.0 : [ 24] sky\sky_13_cube
* 0.0 : [ 24] sky\sky_13_cube#small
* 0.0 : [ 22] sky\sky_13_cube_night
* 0.0 : [ 22] sky\sky_13_cube_night#small
* 0.0 : [ 14] sky\sky_13_vibros_cube
* 0.0 : [ 14] sky\sky_13_vibros_cube#small
* 0.0 : [ 10] sky\sky_14_cube
* 0.0 : [ 10] sky\sky_14_cube#small
* 0.0 : [ 4] sky\sky_17_clouds_cube
* 0.0 : [ 4] sky\sky_17_clouds_cube#small
* 0.0 : [ 4] sky\sky_17_cube
* 0.0 : [ 4] sky\sky_17_cube#small
* 0.0 : [ 8] sky\sky_18_cube
* 0.0 : [ 8] sky\sky_18_cube#small
* 0.0 : [ 8] sky\sky_19_cube
* 0.0 : [ 8] sky\sky_19_cube#small
* 0.0 : [ 3] sky\sky_1_clouds_cube
* 0.0 : [ 3] sky\sky_1_clouds_cube#small
* 0.0 : [ 4] sky\sky_20_clouds_cube
* 0.0 : [ 4] sky\sky_20_clouds_cube#small
* 0.0 : [ 3] sky\sky_20_cube
* 0.0 : [ 3] sky\sky_20_cube#small
* 0.0 : [ 4] sky\sky_2_clouds_cube
* 0.0 : [ 4] sky\sky_2_clouds_cube#small
* 0.0 : [ 3] sky\sky_2_cube
* 0.0 : [ 3] sky\sky_2_cube#small
* 0.0 : [ 9] sky\sky_3_cube
* 0.0 : [ 9] sky\sky_3_cube#small
* 0.0 : [ 2] sky\sky_4_cube
* 0.0 : [ 2] sky\sky_4_cube#small
* 0.0 : [ 27] sky\sky_5_cube
* 0.0 : [ 27] sky\sky_5_cube#small
* 0.0 : [ 5] sky\sky_6_cube
* 0.0 : [ 5] sky\sky_6_cube#small
* 0.0 : [ 8] sky\sky_7_cube
* 0.0 : [ 8] sky\sky_7_cube#small
* 0.0 : [ 6] sky\sky_8_cube
* 0.0 : [ 6] sky\sky_8_cube#small
* 0.0 : [ 45] sky\sky_9_cube
* 0.0 : [ 45] sky\sky_9_cube#small
* 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_1
* 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_1#small
* 0.0 : [ 3] sky\sky_clear_10
* 0.0 : [ 3] sky\sky_clear_10#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_clear_12
* 0.0 : [ 1] sky\sky_clear_12#small
* 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_2
* 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_2#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_clear_3
* 0.0 : [ 1] sky\sky_clear_3#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_clear_4
* 0.0 : [ 1] sky\sky_clear_4#small
* 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_6
* 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_6#small
* 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_8
* 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_8#small
* 0.0 : [ 6] sky\sky_clear_9
* 0.0 : [ 6] sky\sky_clear_9#small
* 0.0 : [ 3] sky\sky_cloudy_2
* 0.0 : [ 3] sky\sky_cloudy_2#small
* 0.0 : [ 3] sky\sky_cloudy_3
* 0.0 : [ 3] sky\sky_cloudy_3#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_4
* 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_4#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_6
* 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_6#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_7
* 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_7#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_9
* 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_9#small
* 0.0 : [ 248] sky\sky_oblaka
* 0.0 : [ 1] ui\ui_actor_multiplayer_game_menu
* 0.0 : [ 1] ui\ui_actor_sleep_screen
* 0.0 : [ 1] ui\ui_fog_of_war
* 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_3
* 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_drop_4
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_3
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_brick_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_brick_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_4
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_5
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_6
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_7
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass01
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass02
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass03
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass04
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_3
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_3
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_4
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_3
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_4
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_5
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_6
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_7
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_8
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_9
* 0.0 : [ 1] wm\wm_grenade
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_dead
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_blood
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_blood1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_metal
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_ston
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood2
* 8.1 : [ 1] admin - przemieszczanie się po obszarze
* 18.0 : [ 1] ui\ui_pda_menu_anims
* 32.1 : [ 1] ui\ui_font_arial_14_1024_cent
* 32.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_16_1024_cent
* 33.0 : [ 1] ui\ui_ani_cursor
* 64.1 : [ 1] ui\ui_font_console_02
* 64.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_19_1024_cent
* 64.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_22_1024_cent
* 64.1 : [ 1] ui\ui_font_hud_01
* 64.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_18_1024_cent
* 64.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_25_1024_cent
* 128.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_32_1024_cent
* 170.8 : [ 4] fx\fx_noise2
* 256.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_50_1024_cent
* 256.1 : [ 1] ui\ui_font_hud_02
* 270.0 : [ 1] ui\video_voroni_crop
* 936.0 : [ 1] ui\video_water_crop
* 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_hint_wnd
* 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_main_menu
* 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_mp_screen
* 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_save_load
* 1024.1 : [ 1] ui\ui_common
* 1024.1 : [ 1] ui\ui_mod_widescreen
"d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 134198 K
Loading objects...
! Invalid ogg-comment version, file: d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_colt1911\colt1911_shoot.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_groza\groza_shoot_silence.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_protecta\protecta_shoot.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_val\val_shoot.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_vintorez\vintorez_shoot.ogg
Loading models...
! Can't find texture 'det\det_list'
! Can't find texture 'flare\flare_04'
! Can't find texture 'glow\glow_anamorphic'
! Can't find texture 'glow\glow_blue'
! Can't find texture 'glow\glow_rays'
! Can't find texture 'glow\glow_reddish1'
! Can't find texture 'pfx\pfx_cc_lighting_grad2'
! Can't find texture 'pfx\pfx_cc_lightings'
! Can't find texture 'pfx\pfx_dist2a'
! Can't find texture 'pfx\pfx_dist_lens_base'
! Can't find texture 'pfx\pfx_dist_lightning_02'
! Can't find texture 'pfx\pfx_electrostatic'
! Can't find texture 'pfx\pfx_intense2_a'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_10'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_100'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_20'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_30'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_40'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_50'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_60'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_70'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_80'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_90'
! Can't find texture 'pfx\pfx_spark_02'
! Can't find texture 'pfx\pfx_sparks1'
! Can't find texture 'pfx\pfx_sparks2'
* [prefetch] time: 7836 ms
* [prefetch] memory: 77986Kb
! Unable to find InstallUserName entry in registry
! Player name registry key (InstallUserName) not found !
* phase time: 8032 ms
* phase cmem: 214762 K
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 214762 K
* Loading spawn registry...
* 16234 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 27302 objects are successfully loaded
* Game admin - przemieszczanie się po obszarze is successfully loaded from file 'c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\savedgames\admin - przemieszczanie się po obszarze.scop' (4.477s)
* phase time: 4476 ms
* phase cmem: 310438 K
* phase time: 95 ms
* phase cmem: 310493 K
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 310493 K
* WARNING: player not logged in
* client : connection accepted - <All Ok>
* phase time: 20 ms
* phase cmem: 310526 K
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 310526 K
* phase time: 5530 ms
* phase cmem: 411303 K
* phase time: 401 ms
* phase cmem: 412275 K
* [Loading VB] 65524 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 49375 verts, 1542 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 62064 verts, 1939 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 20072 verts, 627 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 393270 indices, 768 Kb
* phase time: 95 ms
* phase cmem: 412361 K
* phase time: 62 ms
* phase cmem: 419782 K
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 10126 v(20), 5368 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(197K), IB(31K)
* phase time: 46 ms
* phase cmem: 419798 K
* Loading HOM: d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\levels\zaton\level.hom
* phase time: 44 ms
* phase cmem: 420165 K
* phase time: 15 ms
* phase cmem: 420165 K
* phase time: 15 ms
* phase cmem: 420165 K
* t-report - base: 914, 403192 K
* t-report - lmap: 26, 26627 K
* WARNING: player not logged in
! default LevelMap used for level[digger_stash]
! default LevelMap used for level[l04u_labx18]
* phase time: 2698 ms
* phase cmem: 462177 K
* phase time: 19 ms
* phase cmem: 462193 K
* [win32]: free[2534500 K], reserved[167400 K], committed[1492340 K]
* [ D3D ]: textures[491103 K]
* [x-ray]: crt heap[462155 K], process heap[9191 K], game lua[60391 K], render[165 K]
* [x-ray]: economy: strings[63040 K], smem[9989 K]
! Can't find texture 'amk\item_zapisk'
! Invalid ogg-comment version, file: d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_ak74_pacific\ak74_pacific_shoot_0.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_ak74_pacific\ak74_pacific_shoot_1.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_ak74_pacific\ak74_pacific_shoot_2.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:\gry\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_ak74_pacific\ak74_pacific_shoot_3.ogg
! Unknown command: dump_infos
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 488518 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
* [win32]: free[2298228 K], reserved[180940 K], committed[1715072 K]
* [ D3D ]: textures[536873 K]
* [x-ray]: crt heap[493130 K], process heap[8674 K], game lua[78602 K], render[621 K]
* [x-ray]: economy: strings[69374 K], smem[10656 K]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 27263 objects are successfully saved
* Game Admin - quicksave.scop is successfully saved to file 'c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\savedgames\admin - quicksave.scop'
stack trace:

0023:0577ED03 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:0577FF7D xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:029BA5B4 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
0023:029BA898 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
0023:029B20A5 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_call()
0023:029BAAE8 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_yield()
0023:024D9DC6 luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::pcall()

To zainstalowałem
:

*. Sigerous Mod 2.2
*. kumulatywny fiks 19.03.12
*. polonizacja SGM_2.2_PL_(FINAL)_02.07.12
*. Kwest DOPA SGM 2.2 PL (FINAL)
*. SGM 2.2 guns kwest DOPA PL

OCB ??? WTF???
Pietrek_L
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 03 Mar 2013, 19:41
Ostatnio był: 14 Lis 2013, 22:58
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości