[Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez Generał Golonka w 02 Gru 2012, 13:07

Będzie działało z 1.6.10?
Generał Golonka
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 02 Maj 2012, 19:24
Ostatnio był: 25 Mar 2024, 14:07
Miejscowość: Dziwna
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 29

Reklamy Google

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez Wheeljack w 02 Gru 2012, 13:32

Junx napisał(a):Działa na wersji Stalkera: 1.5.10

Nie ma wersji 1.6.10.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 01:35
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez Generał Golonka w 02 Gru 2012, 13:38

Chodziło mi o Stalkera Czyste Niebo 1.6.10. I jest taka wersja mogę nawet screena dać.
Generał Golonka
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 02 Maj 2012, 19:24
Ostatnio był: 25 Mar 2024, 14:07
Miejscowość: Dziwna
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 29

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez Wheeljack w 02 Gru 2012, 14:07

Nie ma takiej wersji, nie pyskuj, no chyba, że z bazaru od ruskich. Ściągnij moda i zobacz, że będzie działało.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 01:35
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez Junx w 10 Gru 2012, 14:40

Tajemniczy napisał(a):Przez jakiś czas było dobrze ale teraz znowu wyskakuje mi bugtrap ale już inny :/
Kod: Zaznacz wszystko
! [LUA][ERROR] ERROR: NPC with name sim_default_duty_249852 can't present in PatrolManager[agr_smart_terrain_1_6_kamp_4_task]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 


Ściągnij i zamień http://pliczek.net/index.php?p=39636

A ten drugi to tez mam i nie wiem co to może być :facepalm: :/
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 13:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez Tajemniczy w 10 Gru 2012, 21:44

:arrowu:
Już nie mam tych dwóch bugtrapów. Z pierwszym zrobiłem tak że połaziłem trochę po południowej części Kordonu(błąd wyskakiwał po przejściu mostu) i wróciłem się i buga nie było. Z drugim natomiast po parokrotnej próbie zagrania postanowiłem odświeżyć. Włączyłem grę i już działała.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez Junx w 10 Gru 2012, 21:51

A mi ten drugi cały czas się pokazuje. Jeszcze w takim miejscu zapisałem, że od razu mi go wywala :/ No nic jakoś to "naprawię" i może skończę moda robić.

No jakoś się udało naprawić dałem całkiem nowy "przybliżony" model i zamieniłem całość. Jakby ktoś chciał patch http://uploading.com/files/get/b36118c9 ... %2BJunx.7z
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 13:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez Tajemniczy w 15 Gru 2012, 09:28

Kolejny problem. Myślę że nie jest zbyt skomplikowany. Mianowicie nie mogę nic kupić ani sprzedać jakimkolwiek handlarzom. Chce sobie kupić ammo do grozy mam 2kk RU to wyskakuje mi to
Image
Analogicznie jest też kiedy chce mu coś sprzedać np artefakt. Od zwykłych NPC kupuję i sprzedaje normalnie :| .
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez LordIlidan w 15 Gru 2012, 13:08

@Junx
Mam prośbę do Ciebie :
- mógłbyś zrobić wersję moda w której gdy zabiera się kombinezon nie pojawia się model faceta w niebieskim swetrze. Bardzo mi się to nie podoba ,jakby chociaż były by kilka modelów takich sweterkowiczów. Dlaczego mi się niepodoba? Wyobraź sobie całą stertę sweterkowiczów w tym samym swetrze i spodniach leżących wokół Ciebie!
Awatar użytkownika
LordIlidan
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 08 Lis 2012, 12:29
Ostatnio był: 16 Kwi 2014, 19:11
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez Tajemniczy w 13 Sty 2013, 17:51

Kolejny bug. Kiedy chcę przejść do Wysypiska niezależnie czy przez przewodnika czy przez przejścia wyskakuje mi to
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\bind_anomaly_zone.script:75: attempt to index local 'art' (a nil value)
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez Junx w 13 Sty 2013, 18:16

Masz jakieś inne mody klub coś edytowałeś? Bo ja w tym modzie już dawno nie byłem bo gram w Stalker Online i modderowanie porzuciłem.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 13:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez Tajemniczy w 13 Sty 2013, 18:22

Nie mam żadnych innych. W nic się też nie bawiłem z plikami.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości