[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Ranger801 w 19 Gru 2012, 18:23

Apteczki działają tylko BARDZO powoli, dobrze by było jakby dało się to przyspieszyć ale niestety nie wiem jak :(
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez mietek1986 w 23 Gru 2012, 17:12

czesc co do apteczek to dzialaja u mnie tylko ze dziwnie bo musze dawac uzycie apteczki ona wylatuje i jak dam szybko uzyj zeby podniesc i zdaze ja w powietrzu podniesc to dziala i leczy odrazu cale zycie
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 21:28
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez tybet64 w 07 Sty 2013, 04:00

Mam "mały" problem.Jak chwilę pogram(dłuższą chwilę) to znika mi wszystko z plecaka.To znaczy wszystko jest tylko tego nie widać.A następnie zaczynają się problemy np. z ładowaniem magazynków albo z przejściem na inną lokację.Do pulpitu jeszcze mi nie wywaliło.Tylko te problemy z plecakiem i przejściami.
Awatar użytkownika
tybet64
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 04 Maj 2009, 17:28
Ostatnio był: 12 Paź 2020, 16:28
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 07 Sty 2013, 16:17

Hmm... - to jakaś nowa "anomalia" - powiem Ci szczerze że się jeszcze z taką reakcją nie spotkałem. Szkoda że nie wywala bo log by może coś powiedział. "Dłuższą chwilę" - tzn ile? 5min, godzinę czy trzy?
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez utak3r w 07 Sty 2013, 16:30

Wygląda, jak uwalony sejw.
Spróbuj wczytać jakiś wcześniejszy...
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 23:16
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez tybet64 w 07 Sty 2013, 21:23

scigacz1975 napisał(a):Hmm... - to jakaś nowa "anomalia" - powiem Ci szczerze że się jeszcze z taką reakcją nie spotkałem. Szkoda że nie wywala bo log by może coś powiedział. "Dłuższą chwilę" - tzn ile? 5min, godzinę czy trzy?


Za pierwszym razem po powrocie z Agropromu na Wysypisko przestał ładować magazynki a jak poszedłem do Sidorowicza to zniknęły mi rzeczy z plecaka.To znaczy one tam były tylko nie było ich widać.Musiałem w ciemno szukać różnych rzeczy.Za drugim razem praktycznie na początku zniknęły przedmioty z plecaka u Sidorowicza i nie dałem rady wyjść z Kordonu.Teraz już byłem w Barze i na razie nic niepokojącego się nie dzieje.Mam jeszcze pytanie.Jak wymienić wkłady w zasilaczu egzoszkieletu.Tak jak magazynki się ładuje? A ta "dłuższa chwila" to jakieś trzy cztery dni.Może to wina mojego tzw. komputera?Acer Aspire One D255/Atom 1.66 GHz/2 GB RAMu/Windows XP SP3.
Awatar użytkownika
tybet64
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 04 Maj 2009, 17:28
Ostatnio był: 12 Paź 2020, 16:28
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 08 Sty 2013, 00:22

Z tymi wkładami do egzo to Ci nie pomogę bo po prostu nie używałem egzo. Natomiast co do błędu - pomimo że komp dość "hardcorowy" to jednak raczej nie jego wina. Ten mod ma od groma nowych skryptów, i one czasem dostają kociego "rozumku".
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez tybet64 w 27 Sty 2013, 07:05

Na szczęście wszystko się naprawiło.To był chyba rzeczywiście sejw spieprzony.Jak piąty czy szósty raz zacząłem grać to już się ten błąd nie pojawił.
Awatar użytkownika
tybet64
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 04 Maj 2009, 17:28
Ostatnio był: 12 Paź 2020, 16:28
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez tybet64 w 17 Lut 2013, 14:28

Jeszcze jedno pytanie.Gdzie mogę zmienić parametry kombinezonów bo ze zużyciem to trochę przesadzili.Dwa strzały i nie mam egzoszkieletu. Niby wszystko jak w rzeczywistości ale to zużycie nieprawdziwe.
Awatar użytkownika
tybet64
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 04 Maj 2009, 17:28
Ostatnio był: 12 Paź 2020, 16:28
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 19 Lut 2013, 18:51

W plikach outfit i mod_outfits (config/misc) masz konfigi kombinezonów, a w nich taki przykładowo fragment
Kod: Zaznacz wszystko
[sect_novice_outfit_immunities]
burn_immunity            = 0.1         ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ ńŕěîăî ęîńňţěŕ
strike_immunity            = 0.1
shock_immunity            = 0.0
wound_immunity            = 0.15
radiation_immunity         = 0.0
telepatic_immunity         = 0.0
chemical_burn_immunity      = 0.1
explosion_immunity         = 0.14
fire_wound_immunity         = 0.32
który określa skalę zniszczenia kombinezonu w zależności od rodzaju obrażeń. Im mniejsza wartość tym wolniej kombinezon będzie się zużywał
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Kudkudak w 20 Lut 2013, 16:31

Po włączeniu gry wyskakuje mi ten oto log. Czy mógłby mi ktoś pomóc w odpaleniu moda? Wersja 1.04, gdyż gra z Platynowej Kolekcji, a o ile mi wiadomo w tym wydaniu SoC był domyślnie 1.04. Dziękuje za odpowiedzi. Log:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : D:\xray-svn\xr_3da\xrRender_R1\Texture.cpp
[error]Line          : 291
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'ui\ui_nvidia_intro'
 

stack trace:
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 20 Lut 2013, 17:01

PPM na skrócie do gry - na dole właściwości. Otworzą się właściwości skrótu - szukasz ścieżki element docelowy i na końcu po spacji dopisujesz -nointro - :arrowd: tak jak w ramce:
Kod: Zaznacz wszystko
"D:\S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla PL\bin\xr_3da.exe" -nointro
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości