[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Junx w 19 Gru 2012, 00:28

Błąd w skryptach, dodawałeś jakieś dodatki do SGM jak kolega wyżej?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez coles313 w 19 Gru 2012, 16:46

Mam dopę kwestową i i ten gun pack addon 2.2
Awatar użytkownika
coles313
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 24 Mar 2011, 18:22
Ostatnio był: 29 Sty 2020, 15:01
Miejscowość: dolny śląsk
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 5

sigerous mod trainer??

Postprzez midnight w 28 Gru 2012, 23:09

Witam, mam pytanie czy w modzie singerousa można używać trainerów? Posiadam wersję 1.6.02 i takie też pościągane trainery lecz żaden nie działa, próbowałem również innych wersji lecz bez skutku. Wersja moda to 2.2 i nie wiem teraz czy wersja gry z wersją moda się ze sobą gryzą?
midnight
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 22 Lip 2012, 18:46
Ostatnio był: 28 Gru 2012, 23:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: sigerous mod trainer??

Postprzez Kpuc w 28 Gru 2012, 23:14

Z tego co pamiętam są zablokowane czity. Ale zawsze możesz wrzucić spawnera. Zobacz też inny trainer bo ten może być niedopukany.
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 28 Wrz 2024, 12:41
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: sigerous mod trainer??

Postprzez midnight w 28 Gru 2012, 23:17

Mam kilka różnych wersji i z kilku różnych źródeł i nic, co masz na myśli pisząc spawner?
midnight
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 22 Lip 2012, 18:46
Ostatnio był: 28 Gru 2012, 23:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez LOWCAKOZ w 30 Gru 2012, 18:37

Może mi ktoś napisać czy da sie i jak usunąć rzecz z plecaka, bo Kardan nie zabrał ode mnie uszkodzonego gaussa i nie mogę sie go pozbyć.
Awatar użytkownika
LOWCAKOZ
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Sty 2011, 23:14
Ostatnio był: 14 Mar 2015, 23:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 30 Gru 2012, 20:13

On go ma wziąć dopiero, jak wrócisz z tych warsztatów pod Żelaznym Lasem. A jak nie wziął, to w jakimś pliku z itemkami z zadań się to tak robiło, żeby można było się tego pozbywać (quest_items.ltx, czy jakoś tak - nie mam akurat rozpakowanej gamedaty)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Wheeljack w 30 Gru 2012, 22:50

Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 07 Paź 2024, 21:29
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez LOWCAKOZ w 31 Gru 2012, 02:49

Niestety nie podziałało, dalej nie mogę nic z nim zrobić. Dostałem juz gaussa od Kardana jak tylko przyniosłem mu dokumenty o obiekcie 62 (nie mając jeszcze tamtego zniszczonego, bo nie byłem wtedy nawet w Prypeci). Drzwi do tych warsztatów pod Żelaznym Lasem były otwarte kiedy dostałem quest żeby spotkać sie z łącznikiem (on stał koło nich, przedtem były zamknięte) wiec nie musiałem czekać na kartę wstępu.
Awatar użytkownika
LOWCAKOZ
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Sty 2011, 23:14
Ostatnio był: 14 Mar 2015, 23:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 31 Gru 2012, 12:41

Więc wszystko jasne. Jak nie spaprało ci to questów w ogóle, to masz szczęście, że tylko tak to się skończyło (bo niektórzy zgłaszali, że później po oddaniu dokumentów przestały im się pojawiać zadania i w konsekwencji gra była nie do przejścia, a save do wy♥ebania). I bynajmniej nie jest to wina moda, bug może (ale nie musi) pojawiać się na podstawce spatchowanej na 1.6.02. Chociaż może jakiś bałagan w plikach spowodował, że mod "wyzwolił" tego buga.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez LOWCAKOZ w 31 Gru 2012, 16:01

Myślałem że to wina moda. Tak czy owak czy da sie teraz pozbyć tego uszkodzonego gaussa??
Awatar użytkownika
LOWCAKOZ
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Sty 2011, 23:14
Ostatnio był: 14 Mar 2015, 23:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 31 Gru 2012, 16:10

Jeśli pomimo zmiany odpowiedniej wartości w pliku dalej go nie możesz wyrzucić, to ewentualnie ustaw mu wagę na 0.0 kg. Jeśli gra na to nie zareaguje, no to cóż... zostaje ci tylko brać poprawkę na udźwig.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość