[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Delat w 21 Lis 2012, 21:30

A jak Ci chodzi sam Zew Prypeci ? Przy tym sprzecie, na modzie SGM 2.2 bedzie podobnie. Rzecz jasna bez AF3 czy AN3 ( czyli modów graficznych na pogode/przyrode ). Z owymi modami podobno minimum 3Gb RAM. Także te 2Gb dla moda bedzie ok :) Sama seria Radeon'ow 48xx starcza ok, a procek jaki ?
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 22 Lis 2012, 00:27

Do SGMa musisz mieć silny procek. Mod jest przeładowany różnymi bajerami, które wymagają dużo szybszego procka niż vanilla. Przykład: na starym kompie (Intel Q6600) 60FPS na Skadowsku w vanilii a w SGMie 12FPS (bez względu na ustawienia grafiki - nawet na statyku)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Delat w 22 Lis 2012, 00:40

Ja wczesniej mialem Athlona x2 4800 + gra chodzila kiepsko. Teraz posiadam P II x4 955 BE, niby procesor rewelacyjny nie jest lecz za to dosc tani, ale przy Twoich dodatkach plynnie dziala przy maks tego co daje gra. Ale jesli chodzi o kwestie optyczne to nadrabiam karta. No i obowiazkowo do modow system 64 bit.
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rider w 09 Gru 2012, 15:04

Mi na Athlon 64 X2 5200 śmiga super , karta 9400 GT , na statystyku gram , bo na dynamiku troszke przycina w Janowie ;p i dalej szukam moda po polsku do Cienia................
Awatar użytkownika
Rider
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 01 Lis 2012, 15:27
Ostatnio był: 17 Lut 2022, 20:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -11

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez gitmajones w 15 Gru 2012, 16:10

Cześć może ktoś wyciąć lub podać nazwy modeli apteczek tych co wyglądają jak torby lekarskie ? za pomoc :wódka:
Awatar użytkownika
gitmajones
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 13 Lis 2012, 14:19
Ostatnio był: 28 Paź 2015, 19:43
Miejscowość: Trzciana k. Rzeszowa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez coles313 w 16 Gru 2012, 17:47

Panowie czym albo jak zatłuc tego klona Diablo w kanałach pod posterunkiem ? Wypróbowałem cały posiadany arsenał i echo .
Awatar użytkownika
coles313
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 24 Mar 2011, 18:22
Ostatnio był: 29 Sty 2020, 15:01
Miejscowość: dolny śląsk
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 5

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez LOWCAKOZ w 18 Gru 2012, 14:22

Nie moge podejsc do SKADOWSKA (odrazu mnie wywala)
Ściągnąłem i zainstalowałem : SGM_COP_v1.6
SGM 1.6 Update. 23.07.2010
AI_add_SGM_1.6
SGM_BRAZ_FC_PL


FATAL ERROR

[error]Expression : 0
[error]Function : ErrorLog
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line : 49
[error]Description : Couldnt find sounds fight\fire\fire_ with prefix characters_voice\human_01\bandit\

stack trace:


Proszę o porade
Awatar użytkownika
LOWCAKOZ
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Sty 2011, 23:14
Ostatnio był: 14 Mar 2015, 23:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Junx w 18 Gru 2012, 14:46

Brak dźwięku, zainstaluj podstawę SGM 1.6 i zobacz odpali.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez LOWCAKOZ w 18 Gru 2012, 15:07

Zrobiłem jak mówisz instalowałem po kolei i sprawdzałem czy działa
wysypało się dopiero po :AI_add_SGM_1.6.
Grać bez tego czy jest szansa na jakąś poprawkę??

[Log taki sam jak wcześniej]
Awatar użytkownika
LOWCAKOZ
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Sty 2011, 23:14
Ostatnio był: 14 Mar 2015, 23:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Junx w 18 Gru 2012, 15:31

Graj na samym SGM 1.6 bez dodatków, unikniesz stresu a grać będziesz ;)
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez LOWCAKOZ w 18 Gru 2012, 15:38

Kiepsko bo są naprawdę kuszące, ale będę musiał się obejść

Dzieki
Awatar użytkownika
LOWCAKOZ
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Sty 2011, 23:14
Ostatnio był: 14 Mar 2015, 23:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez coles313 w 18 Gru 2012, 22:52

Witam .
Mnie też wywala przy podchodzeniu do Skadowska z takim logiem


Kod: Zaznacz wszystko
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 28179 objects are successfully saved
* Game akcja 1.scop is successfully saved to file 'c:\users\public\docume~1\stalke~1.-\savedgames\akcja 1.scop'
stack trace:

001B:0410E8B3 xrGame.dll, CDialogHolder::CDialogHolder()
001B:0410FB45 xrGame.dll, CDialogHolder::CDialogHolder()
001B:03DFA5B4 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
001B:03DFA898 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
001B:03DF20A5 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_call()
001B:03DFAAE8 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_yield()
001B:03DC9DC6 luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::pcall()


Mod w wersji 2.2 . Do tej pory szedł bez żadnych problemów a tu nagle taki kwiatek . :(
Awatar użytkownika
coles313
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 24 Mar 2011, 18:22
Ostatnio był: 29 Sty 2020, 15:01
Miejscowość: dolny śląsk
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość