[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 09 Gru 2012, 03:09

Nie ja te skrypty pisałem więc nic nie poradzę :E - nie ma łatwo ;)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Kuskus w 11 Gru 2012, 20:53

A może ktoś wie jak przyspieszyć ładowanie magazynków? Siedze w tym skrypcie drugi dzień i nie wychodzi :/
"The only thing we should be afraid of is FEAR"
Awatar użytkownika
Kuskus
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 19 Sty 2012, 22:25
Ostatnio był: 02 Paź 2014, 19:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 8

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 11 Gru 2012, 20:57

Coś gdzieś mi się przypadkiem udało ale teraz nie pamiętam gdzie. Wyślij PW @Nelsonowi - on przy tym coś grzebał - może i to wychaczył :(
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez ShedEnd w 13 Gru 2012, 05:09

A czy jak wgram tę wersję moda, gdzie do katalogu wrzucam tylko gamedata.dbs to jesli bym chciał edytować damage granatów i poziom punktów życia Electro-Chimery to jest taka możliwość?

PS. Może zrobić to w taki sposób, że normalnie wgram sobie wersje dbs, potem tworzę folder "gamedata" i tam dogrywam ten 'dynamic hud', a następnie pobieram zwykłą wersje moda, wyciągam z niej te pliki, które chce zmienić (Chimera oraz damager granatów), zmieniam i wklejam również do gamedata (aby były umiejscowione tak jak w oryginalnym modzie?

Z góry thx.

Ja zawsze żeby móc pograć komfortowo lub bez zacinek to się muszę nakombinować na 1000 sposobów :)

Sam mod elegancki, realizm w najlepszym wydaniu to samo mogę powiedzieć o poziomie trudności. Dużo broni, innowacji, ciekawych pomysłów. Wszystko warte uwagi. Definitywnie ciekawy mod.
ShedEnd


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 13 Gru 2012, 08:55

Możesz to zrobić szybciej i prościej. Jak masz już pliki gamedata.dbs to przenosisz je wszystkie na chwilę do pustego, nowego folderu. Potem w universal extractor wpisujesz ścieżki do tego folderu, wpisujesz mu pliki jakie chcesz zmienić i dajesz mu wypakuj. Wypakują Ci się w katalogu config - w folderze z grą tworzysz katalog gamedata, przenosisz do niego ten wypakowany config i zmieniasz co Ci pasuje. A pliki gamedata.dbs znów normalnie wrzucasz do folderu z grą. Folder gamedata jest traktowany jako nadrzędny nad plikami gamedata.db więc i tak z niego są wpisywane końcowe ustawienia.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez ShedEnd w 13 Gru 2012, 15:37

Nie potrafię tego zrobić.

Gdybyś mógł jaśniej to opisać było by łatwiej mi to wszystko wykonać.

Przede wszystkim mam tylko Jeden plik gamedata.dbs po rozpakowaniu 2 paczek, które pobrałem (to ta wersja dbs). Razem z tym wypakowuje się user.ltx. Nie mogę nic z tym zrobić Universal Extractorem (UE).
ShedEnd


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 13 Gru 2012, 15:55

1. Pliki gamedata.db z paczki po wypakowaniu przenosisz do np. d:\nowy folder
2. Odpalasz UE - w pierwszej i drugiej ścieżce w oknie UE wpisujesz: d:\nowy folder
3. po prawej stronie okna wybierasz "English SoC"
4. W dolnej ścieżce wpisujesz nazwy plików które potrzebujesz zmodyfikować np. "w_f1.ltx" - potem klikasz na update. W środkowym oknie pokaże się ten plik - zaznaczasz go kliknięciem i na dole dajesz "extract selected"

w nowym folderze masz wypakowany katalog config z plikiem który chciałeś. Jeżeli nie wiesz jaki plik, a znasz folder z lokalizacją to wpisujesz w dolnej ścieżce np: weapons\ (po kliknięciu update w środkowym oknie pokaże Ci się zawartość katalogu weapons - możesz wtedy trzymając ctrl zaznaczyć myszką wybrane pliki do wypakowania), chimera jest w pliku m_chimera.ltx, w katalogu "creatures"
Potem katalog z wypakowanymi plikami przenosisz do katalog gry\gamedata (gamedata oczywiście musisz sobie tam utworzyć)

Jasne czy nie?
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez ShedEnd w 13 Gru 2012, 16:21

Dzięki za odpowiedź. Tak to całkiem jasne tylko, że nie mam plików gamedata.db a jedynie jeden plik gamedata.dbs...

A jeśli chodzi o drugą wersję mam jedynie plik user.ltx oraz folder gamedata.

Jedyne pliki gamedata.db (1,2,3,4,5 itd) widzę w katalogu z grą.

I jeszcze jedna sprawa, jakie pliki odpowiadają za damage granatów i żywotność chimer?
ShedEnd


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 13 Gru 2012, 18:29

@TACH - ten plik gamedata.dbs przenieś i z niego wypakujesz to o co Ci chodzi. To jest po prostu spakowany folder gamedata.

Pliki których potrzebujesz z niego to:
w_f1.ltx
w_rgd5.ltx
m_chimera.ltx
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez ShedEnd w 13 Gru 2012, 22:36

Nie da się wypakować tego pliku gamedata.dbs. Pisze mi że archiwum jest uszkodzone. Chociaż nie jest bo pobierałem kilka razy. Ale spróbuje jeszcze raz pobrać.
ShedEnd


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 14 Gru 2012, 01:12

Dobra - nie kombinuj - tu masz te pliki w gotowej gamedacie, tylko sobie wypakuj - http://pliczek.net/index.php?p=39673

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gość.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez ShedEnd w 14 Gru 2012, 01:22

Dobra mam już wszystko. Działa..

Pograłem trochę. Całkiem fajnie. Duży realizm, duży poziom trudności.

Ale apteczki nie działają w ogóle. Chyba jakiegoś buga mam.
ShedEnd


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 5 gości