[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Delat w 13 Lis 2012, 20:12

Mod super, czekam aż odwiesi sie moddb bo nie idzie pobrać AN3 Lite dla SGM2.2
Sam mod udało mi sie uruchomić, CTD nie ma. Ale jest kilka błędów u mnie, a mianowicie:

1. Gdy do mnie strzelają "myga" mi broń, staje się niewidoczna przez ułamek sekundy w momencie gdy dostaje kulą.
2. Nie mogę strzelać z niektórych broni, " Bonusowy Fort 12 " który jest na wstępie, strzelał jakieś 10 minut potem już przestał, zaś TOZ 34 oddaje dwa strzały po czym pokazuje, że zamiast 1-2 naboi posiada 28 naboi od AKM-74 i nie da sie z niego oddać kolejny raz strzału.

Da sie temu jakoś zaradzić ? Jestem cały czas w Kordonie i to jedyne co zauważyłem. Reszta jest ok, choć na jednej rzeczy się przejechałem :D -
:

W pierwszej misji, gdy podłożyłem materiał wybuchowy pod drzwi w piwnicy (stara kanciapa Sidora ) oddaliłem sie kawałek, detonuje... a tu otwierają sie drzwi a bomba zostaje nie ruszona, wchodze do pomieszczenia, a ładunek wybucha dopiero gdy bylem juz w środku


Edit.
Problem rozwiazany. Rowniez AK 47 byl podejrzany, strzelam pojedynczo, dopiero po ulepszeniu jest ok.
Ostatnio edytowany przez Delat, 22 Lis 2012, 03:06, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 13 Lis 2012, 21:17

Ja nie wiem co wy macie z tym ModDB. Mi się wszystkie pliki pobierają aligancko.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Delat w 13 Lis 2012, 22:21

Ano trzeci dzień taka informacja się pojawia "The file you have selected (Absolute_Nature_3_lite_SGM_CoP.7z) is not available via any mirrors.... " wiec czekam.
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 13 Lis 2012, 22:44

Dziwne, wszystkie mirrory działają
Spróbuj wyczyścić cache przeglądarki.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Delat.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Delat w 13 Lis 2012, 22:55

O stary ! :D Dzięki ! Te co mi podałeś działają. A download z głównej strony mi nie działał, wylatywał z informacją że mirrorki nie działają.
Mam też pytanie do samego SGM 2.2 chce zespawnować jeden przedmiot, lecz nie wiem jak włączyć tego sawnera. W 1.6 był to klawisz F1 itd w menu gry. A w 2.2 gdzie spawner jest wbudowany, czym się go włącza ?
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 14 Lis 2012, 00:11

Musisz dodać do ścieżki uruchamiania gry (w ikonie skrótu) -test (tak samo jak dodaje się -no_prefetch). Wtedy spawner odpala się na F2 (z menu głownego)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Delat w 14 Lis 2012, 01:12

OK dzięki :) Instaluje Twojego AN3 Lite SGM Addon. Nie mogłem sie zdecydować gdzie jaką kompozycje bym wolał, w sumie wybrałem odpowiednio pod klimat. Czerwony las - jesien, Kordon - lato i zielono, Prypec - martwy, Zaton - sucho... Za moment dam edit czy nadal pociągnę gre na swoim sprzecie.
vvvvvvvvv
Jest git majonez ! Przy moich ustawieniach i tym modzie pełna płynność. W Stalker CS paski blisko max + dobre promienie dawało zciny, mały fps i CTD po godzinie gry. Tu optymalizacja bajka.
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Carlos Van Sama w 14 Lis 2012, 10:08

Czołem
Mam wersję 1.6
Mam szansę przejść tę modyfikację? Na razie same bugi. Wywala mnie głównie na Skadowsku, na początku gry i przy dialogach. Podał bym loga ale nie mam pojęcia czym mam otworzyć plik typu MDMP.
Carlos Van Sama
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 18 Lip 2009, 19:31
Ostatnio był: 14 Lis 2012, 10:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 14 Lis 2012, 10:44

Jakbyś przeczytał treść pomarańczowej ramki u góry strony (co powinieneś zrobić najpierw) to byś wiedział jak wstawić loga.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Delat w 15 Lis 2012, 00:37

Pliku o tym formacie to i ja nie wiem czym... mimo wszystko, to nie ten plik looknij na ramke tam jest opis. Mialem tak samo jak Ty, takie same wyloty, ale bylo to spowodowane błędną instalcją. Daj tego loga w 'code', to bedzie wiadomo i ktoś Ci pomoże.
Sam mod, jak wiele innych jest specyficzny pod względem instalacji. Trzeba zachować uwagę przy tym jaką kolejność wykonujemy.
Naprawilem sobie juz 3 błędy może dam rade pomóc :)
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rider w 18 Lis 2012, 11:41

Siema. Nie odp. w SGM mod więc pisze tu . Zdobyłem osiągniecie legendarny stalker bodajże (juz we freeplayu) i pisało tylko że "Osiągnięcie legendarny stalker zostal aktywowany" . Za wczesniejsze byyly monety ktore zamieniało sie na pieniądze. A co z tym? Bardzo mnie to ciekawi bo monety nie ma :(
Awatar użytkownika
Rider
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 01 Lis 2012, 15:27
Ostatnio był: 17 Lut 2022, 20:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -11

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez mayer99 w 18 Lis 2012, 17:36

Witam, jakie są konieczne wymagania sprzetowe dla tego moda mniej wiecej? Mam blaszaka proc 2,6Ghz, 2Gb RAM, Radeon 4800(?) 1 GB, win Xp prof. Niedługo modernizuje blaszaka całkowicie, ale chwilowo mam sporo czasu...;)
Dajcie znac proszę. Thx
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 31 Sie 2024, 22:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości